شرایط و نحوه اکسپرس اینتری کانادا

اکپرس اینتری، به معنای گرفتن ویزای سریع کانادا و مهاجرت به این کشور میباشد.

شرایط و نحوه اکسپرس اینتری کانادا

 

امروز میخواهیم شرایط و نحوه اکسپرس اینتری کانادا را بررسی کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با مهاجرت به کانادا همراه باشید. ‌اکپرس اینتری، به معنای گرفتن ویزای سریع کانادا و مهاجرت به این کشور میباشد. سیستم اکسپرس اینتری کانادا، بدین صورت است که هنگام قرعه کشی برای مهاجرت به کشور کانادا، امتیازاتی را در نظر میگیرند که متقاضیان با کسب امتیازهای بالا، میتوانند ویزای مهاجرتی کانادا را به آسانی و در سریعترین زمان ممکن، به نسبت روش های دیگر مهاجرتی، دریافت کنند. برای مهاجرت به کانادا، با روش های مختلف، باید روند سختی را در پیش گرفت و حداقل چند سال طول میکشد تا ویزای مهاجرتی را دریافت کرد، اما با اکسپرس اینتری، میتوان با شرایطی خاص، در مدت زمان کوتاهی، ویزای مهاجرتی را دریافت کرد. ویزای مهاجرتی زمانی برای شما صادر میشود که دارای امتیاز بالایی باشید که این امتیاز بر اساس مواردی، مانند: سن، سابقه کاری، میزان تحصیلات، مهارت های زبان، میزان انطباق‌پذیری با شرایط جدید، استارت آپ و داشتن پیشنهاد کاری، تعیین میگردد. این امر برای اقتصاد کانادا که در حال پیشرفت است، با استخدام نیروی کار حرفه‌‌ای، مفید میباشد.

 

برنامه های مهاجرتی اکسپرس اینتری

برای گرفتن اکسپرس اینتری کانادا، چهار برنامه مهاجرتی وجود دارد. در ابتدا با چند گروه بندی شغلی مورد نیاز در کانادا که اصطلاحا ناک نامیده میشوند، مواجه هستیم که برنامه های مهاجرتی، طبق این گروه‌بندی‌های شغلی ناک، انتخاب میشوند و بنابر تخصص در آنها، یکی از چهار برنامه موجود انتخاب میشود.

گروه بندی شغلی یا ناک

Screenshot_20220812_214344

مشاغل نوع صفر، که مدیریت تمامی شغل ها را شامل میشود. مشاغل نوع یک، مشاغلی مانند: معلم، پزشک و مهندس، که به مدرک دانشگاهی نیاز دارند را شامل میشود. مشاغل نوع دو، مانند نیروهای تاسیساتی، که به مدرک تحصیلی یا آموزش تخصصی و دیدن دوره نیاز دارد. مشاغل نوع سه، مانند ویتر، که به تحصیلات ابتدایی با آموزش های تخصصی
نیاز دارد. مشاغل نوع چهار، مانند نیروهای خدماتی، به آموزش های تخصصی و مدرک خاصی نیاز ندارند و یادگیری با کسب تجربه به دست می‌آید.

 

شرایط اکپرس اینتری در برنامه های مهاجرتی

دریافت ویزای کانادا، با توجه به برنامه‌های مهاجرتی، دارای شرایط مختلفی میباشد که در ادامه این برنامه‌ها و شرایط دریافت اکسپرس اینتری را مورد بررسی قرار میدهیم: گروه اول، شامل افراد متخصص و ماهری میشود که میتوانند به پیشرفت اقتصاد کانادا کمک کنند و مورد تایید فدرال کانادا هستند. این گروه مهاجرتی، شامل دسته بندی شغلی یک، دو و صفر ناک، میباشد که اسکیل ورکر نامیده میشود‌. دریافت ویزای کانادا از این روش، با داشتن حداقل یک سال سابقه کاری، داشتن تمکن مالی، داشتن حداقل مدرک معادل دیپلم کانادایی و نمره زبان بالای ۷ امکان پذیر میشود. گروه دوم، برای تامین نیروهای متخصص و فنی فدرال در کانادا، در دسته بندی شغلی دو ناک میباشد که اسکیل ترید نامیده میشود. برای گرفتن اقامت دائم از این روش، باید نمره زبان بالای ۴، تمکن مالی یا اجازه کار و حداقل دو سال سابقه کاری در این زمینه را داشته باشید. جاب آفر، برای این برنامه مهاجرتی الزامی ‌میباشد. گروه سوم، گروهی هستند که حداقل یک سال تجربه کار در کانادا را دارند و در دسته بندی شغلی صفر، یک و دو ناک، قرار میگیرد. این برنامه مهاجرتی که به تجربه کار کانادایی شناخته میشود، نیازمند حداقل نمره زبان ۵ در گروه دو ناک و نمره زبان ۷ در گروه صفر و یک ناک، میباشد و به مدرک تحصیلی نیازی ندارد. برای اخذ اقامت دائم از این روش، تجربه کاری در کانادا، باید حداکثر در سه سال اخیر صورت گرفته باشد. اخذ ویزای کانادا از طریق گروه چهارم، با استفاده از برنامه‌های استانی کانادا امکان پذیر میباشد که باید با ساخت یک پروفایل اکپرس اینترس، به استان مورد نظر درخواست داد. در صورتی که رزومه شما در استان تایید شود و شرایط لازم را داشته باشید، با دریافت دعوت نامه مواجه میشوید و میتوانید اقامت دائم را بگیرید. کانادا، نیروهای متخصص و دانشجو را در صورت نیاز به نیروی کار، از این روش که به مهاجرت استانی کانادا، شناخته میشود، جذب میکند. در هر چهار برنامه مهاجرتی، داشتن حداقل یک سال سابقه کاری، مدرک زبان فرانسوی یا انگلیسی و کسب امتیاز حداقل ۶۷، الزامی میباشد.

نحوه اکسپرس اینتری کانادا

Screenshot_20220812_214318
برای اکسپرس اینتری کانادا، باید مراحل زیر را طی کرد: در مرحله اول، بهترین برنامه مهاجرتی با بررسی رزومه و شرایط، به شما پیشنهاد داده میشود. مرحله دوم، ساخت پروفایل اکسپرس اینتری میباشد که در آن رزومه متقاضیان، مقایسه میشود و امتیازدهی صورت میگیرد. در صورت پذیرفته شدن در دو مرحله قبلی، یک دعوتنامه برای شما ارسال میشود که به مدت زمان دو ماه فرصت دارید، درخواست اقامت دائم را به کانادا بدهید. داشتن استارت آپ، امتیاز اضافی حساب میشود.

سخن پایانی

مهاجرت به کشور کانادا، قاعدتا امری زمان بر میباشد، اما از سال ۲۰۱۵، سیستم اکسپرس اینتری کانادا، با برنامه‌های مهاجرتی در زمینه‌‌های شغلی خاص و استارت آپ، گرفتن ویزای کانادا و اقامت دائم را آسان‌تر و سریع‌تر کرده است. برای مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا، میتوانید با مهاجرت کانادا همراه باشید و در کوتاه‌ترین زمان، ویزای کانادا را دریافت کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها