یخچال دوقلو چی بخرم؟ دو قلو ال جی یا سامسونگ؟

یخچال های دوقلو طول عمر بالایی دارند و سال ها است که با مدل های متفاوت و امکانات جدید وارد بازار می شوند. اما یک سوال! یخچال دوقلو چی بخرم؟ دو قلو ال جی یا سامسونگ؟

یخچال دوقلو چی بخرم؟ دو قلو ال جی یا سامسونگ؟

یخچال ها انواع متفاوتی دارند و در ظرفیت های متغیری عرضه می گردند. انواع یخچال ها را جدا از برند می توان به بالا پایین، دو قلو و ساید بای ساید تقسیم کرد. اگر دنبال یخچال با ظرفیت عالی و طراحی مدرن هستید, یخچال های دو قلو بهترین گزینه برای خرید هستند. یخچال های دوقلو طول عمر بالایی دارند و سال ها است که با مدل های متفاوت و امکانات جدید وارد بازار می شوند. اما یک سوال! یخچال دوقلو چی بخرم؟ دو قلو ال جی یا سامسونگ؟ جواب این سوال را به کارشناسان کالاچی واگذار کنید. دو برند معتبر ال جی و سامسونگ با توجه به سابقه ی درخشانی که دارند هر دو می تواند گزینه ی ایده ال باشند ولی ما سعی داریم به بررسی بیشتر موضوع بپردازیم و امکانات آنها را به چالش بکشیم. قطعا قیمت یخچال دو قلو ال جی از دو قلو سامسونگ بیشتر است اما این دلیل خوبی برای انتخاب نیست تا آخر این مقاله را مطالعه کنید تا به جواب خود برسید.

 

بهترین یخچال دوقلو ال جی

جواب به این سوال که بهترین یخچال ال جی دوقلو کدام است واقعا دشوار می باشد زیرا برای هر کاربری ارزش یخچال ها متغییر است. یخچال 30 فوت برای خانواده متوسط از ارزش بیشتری نسبت به یخچال 40 فوت برخوردار است! اما ما سعی کردیم به جمع بندی کلی در مورد یخچال دوقلو ال جی بپردازیم. یکی از معروف ترین یخچال ها ال جی به یخچال فریزر دوقلو ال جی مدل 401 – 404 بر می گردد. این محصول در دو رنگ سفید و سیلور عرضه می شود و بدنه مستحکمی دارد. ظرفیت این یخچال 40 فوت است و متناسب برای خانواده های پر جمعیت طراحی شده است. برگ برنده این محصول ظاهر ساده و قابلیت های به روز است که زیاد مورد توجه کاربران قرار گرفته است. کمپرسور این یخچال اینورتر خطی است و مصرف انرژی کمی دارد. ساختار داخلی منسجم و بهره گیری از کشوهای هوشمند می تواند دیگر قابلیت این یخچال فریزر دو قلو باشد.

یخچال فریزر دو قلو ال جی 414-411 مدل پیشرفته تر یخچال مذکور است که از نظر ظاهر متمایز نیست اما از لحاظ کیفیت کاملا متمایز است. این یخچال دارای نمایشگر قدرتمند برای گزارش عملکرد یخچال و فریزر است. اما از این مدل بالاتر می توان به یخچال دو قلو ال جی مدل 511-514 اشاره کرد. این محصول رنگ دودی دارد و از امکانات بیشتری نسبت به مدل قبلی برخوردار است. جنس بدنه یخچال 511-514 از فلز ضد زنگ است و طول عمر بالایی دارد. امکانات به کار گرفته شده در جهت نگهداری از مواد غذایی در این یخچال به مراتب بیشتر از سایر موارد مشابه است. در این محصول کشوهای هوشمندی برای نگهداری میوه و سبزیجات در قسمت یخچال به چشم می خورد. یکی از قابلیت هایی دیگری که در این محصول قابل مشاهده است Door Cooling می باشد.

Screenshot_20220809_135040


این فناوری مکمل خوبی برای کمپرسور است که مصرف انرژی را به شدت کاهش می دهد. همچنین باید عنوان کرد که در قسمت فریزر حالت اکسپرس و نوفراست وجود دارد. به صورت کلی می توان عنوان کرد که یخچال های ال جی دارای امکانات روز هستند و در امر نگهداری مواد غذایی به بهترین شکل عمل می کنند. قیمت یخچال دوقلو ال جی در بانه بسیار مناسب و به صرفه است.

بهترین یخچال دوقلو سامسونگ

سامسونگ نیز یکی از بهترین تولید کنندگان ساخت یخچال دوقلو است. این شرکت کره ای علم دار پیشرفت در امر نگهداری مواد غذایی است. در کل یخچال های دوقلو شبیه هم هستند, آنچه وجه تمایز را رقم می زند وجود قابلیت های متفاوت و ظرفیت و ساختار داخلی است. ابتدا باید عنوان کرد که قیمت یخچال دوقلو سامسونگ همانند قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ در بانه بسیار عالی و مناسب است.

دو مدل یخچال دوقلو سامسونگ در بازار وجود دارند اولی یخچال دو قلوی سامسونگ مدل RZ32 و RR39 نام دارد. این محصول دارای رنگ سیلور و سفید است و از دو نمایشگر متفاوت برای نشان دادن دما و سایر قابلیت ها یخچال و فریزر بهره می برد. برگ برنده این یخچال به موتور کم مصرف بر می گردد. این محصول در سال 2018 تولید و روانه بازار گشته است. ظرفیت این یخچال 720 لیتر است و از آب ریزی قدرتمند بهره می برد. آنچه باعث شده این یخچال همچون دوقلو ال جی مورد استقبال قرار نگیرد عدم وجود یخساز است. قطعات یخچال مذکور ساخت کره است و توسط ویتنام مونتاژ می گردد.

حال به بررسی مدل دیگر دوقلو سامسونگ می پردازیم. این مدل یخچال دو قلو سامسونگ RZ28-RR35  نام دارد. سال عرضه این یخچال 2017 بوده و توسط کره ساخت و مونتاژ گردیده است. ظرفیت این یخچال 620 لیتر است و نسبت به مدل دیگر از ظرفیت کمتری برخوردار است. این یخچال نیز با رنگ سفید و سیلور عرضه می شود. جنس بدنه از استیل ضد زنگ است و دارای ابعاد استاندارد است. در این یخچال سامسونگ از کمپرسور اینورتر خطی بهره گرفته شده است. این کمپرسور با قطعات محدود اصطکاک را به صفر نزدیک کرده است. می توان گفت انرژی صرفا در راستای خنک سازی داخل کابین به کار گرفته می شود. Multi Flow یا سیستم هوای چندگانه نیز در کاهش مصرف انرژی بسیار تاثیرگذار است. در این یخچال نیز یخساز اتوماتیکی به چشم نمی خورد و تنها یک یخساز دستی در قسمت بالا فریزر به کار گرفته شده است. اما به صورت کلی یخچال های سامسونگ می توانند نیاز کاربر را مرتفع سازند و از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. آنچه در یخچال های سامسونگ تمام نقاط ضعف را پوشش می دهد و کمک می کند کاربر با فراغ بال بیشتری به ذخیره سازی مواد غذایی بپردازد وجود ساختار داخلی منظم و مهندسی شده است. این قابلیت نه تنها فضا مورد نظر را حجیم تر می کند بلکه به کاربر اجازه می دهد در اسرع وقت به مواد غذایی مورد نیاز دسترسی داشته باشد.

Screenshot_20220809_135016

 

یخچال دو قلوی ال جی بخریم یا سامسونگ؟

در بالا به بررسی بهترین یخچال های دوقلو موجود در بازار پرداختیم. با هم نقاط ضعف و نقاط قوت را بررسی کردیم. آنچه می توان از جمع بندی به نتیجه رسید که یخچال های دو قلو از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. برای خرید این یخچال ها کافی است به سایت KalachiBaneh.com بانه سر بزنید. ما آماده هستیم این یخچال ها را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش به شما تقدیم کنیم. در نظر داشته باشید که شرط معامله اصالت و تضمین اصل بودن آن است. همچنین میتوانید با شماره 09181932340 تماس بگیرید تا کارشناسان کالاچی شما را راهنمایی کنند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها