سه ترفند وکیل پایه یک دادگستری کیفری

یک وکیل کیفری تهران بیشتر وقت خود را در دادگاه‌ها و دادسراها گذرانده تا بتواند از پرونده‌های متعدد موکلان خود دفاع کند. هرچقدر که یک وکیل تواناتر باشد، مطمئنا پرونده‌های بیشتری هم در اختیار دارد. یکی از ترفندهای وکیل پایه یک دادگستری تهران این است که با استنتاج از موارد گفته شده در پرونده، سعی کند تا بهترین نتیجه را برای موکل خود دریافت کند.

سه ترفند وکیل پایه یک دادگستری کیفری

علاوه بر این، دادن مشاوره دقیق به افراد هم یکی دیگر از ترفندهای وکیل خوب تهران است. برخی از پرونده‌ها پیچیده نبوده و نیازی به حضور دائم وکیل ندارد اما بهتر است در ابتدا و قبل از هر تصمیم‌گیری با یک وکیل مشورت کنید.

 

وکیل پایه یک دادگستری کیفری کیست؟

دعاوی کیفری یکی از سخت‌ترین، پیچیده‌ترین و البته حاشیه‌دار‌ترین پرونده‌های دادگستری محسوب می‌شوند. تمام افرادی که به نحوی در طول زندگی خود عمل مجرمانه‌ای را انجام داده باشند، درگیر یک پرونده کیفری می‌شوند. وکیل کیفری تهران هم می‌تواند در چنین پرونده‌هایی حضور فعال داشته باشد.

مساله مهم بعدی این است که چون مجازات تعیین شده برای دعاوی کیفری بیشتر و سخت‌تر بوده، لزوم استخدام یک وکیل بیشتر به چشم می‌خورد. وکیل پایه یک دادگستری تهران که در زمینه امور کیفری متخصص بوده سال‌ها تلاش و زحمت را متحمل شده‌ است. تجربه کافی در این زمینه به او کمک کرده تا بتواند بهترین انتخاب شما برای وکالت پرونده باشد.

 

اموری کیفری شامل چه مواردی می‌شود؟

با تحقیق در مورد مسائل حقوقی متوجه خواهیم شد که امور قانونی در دو دسته بندی کلی شامل امور کیفری و حقوقی تقسیم بندی می‌شوند. در این بین ما به تعریف امور کیفری می‌پردازیم که شامل هرگونه شکایت از فردی است که عمل مجرمانه انجام داده است. امور کیفری به بیان ساده‌تر اعمال مجرمانه مانند جعل، دزدی، قتل، کلاهبرداری و سوقصد است. البته این لیست بسیار طولانی بوده و شامل موارد مختلفی می‌شود.

اگر شما درگیر موضوع کیفری شوید، به عنوان مثال از خانه شخصیتان سرقت شده و به دنبال پیدا کردن سارق یا سارقین هستید؛ لازم است پرونده تشکیل دهید. این تشکیل پرونده هم با راهنمایی‌های یک وکیل کیفری تهران انجام خواهد شد. وکیل پایه یک دادگستری کیفری دقیقا همان شخص مناسبی بوده که برای پیگیری پرونده و مشاوره در کنار خود خواهید داشت.

 

چه زمانی باید یک وکیل کیفری استخدام کنیم؟

هر زمان که با هر پرونده کیفری برخورد کنید نیاز به استخدام یک وکیل کیفری حرفه ای تهران خواهید داشت. این زمینه هم فرقی ندارد که شما متهم هستید یا شاکی، به دلیل پیچیدگی‌های قانونی ملزم به استخدام یک وکیل هستید. قوانین مربوط به امور کیفری بسیار گسترده هستند. علاوه بر این، برای به سرانجام رسیدن همه آن‌ها، باید دادگاه تشکیل شود. شما به تنهایی و بدون حضور یک وکیل حرفه‌ ای نخواهید توانست از پرونده خود دفاع کنید.

بنابراین اگر خواسته یا ناخواسته درگیر یک پرونده کیفری شده‌اید، در استخدام چنین وکیلی تعلل نکنید. کلیه پرونده‌های این حوزه ابتدا در کلانتری محل و سپس در دادسرا مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر وکیل متخصصی را استخدام کرده باشید، شاید بتوانید در بسیاری از جلسات دادگاه شرکت نکرده و کار را به وکیل کیفری تهران خود بسپارید.

 

چطور می‌توان با یک وکیل کیفری تهران مشاوره داشت؟

برای اینکه بتوانید با وکیل کیفری تهران مشاوره داشته باشید لازم است تا ابتدا در بین موسسات حقوقی مختلف جستجو کرده و وکیل مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس می‌توانید با روش‌های مختلف با او مشاوره داشته باشید. اگر در همان شهری هستید که وکیل هم حضور دارد، انتخاب جلسات حضوری می‌تواند بهتر باشد. جلسات را تنظیم کرده و درباره پرونده مشاوره‌های تخصصی او را دریافت کنید.

در صورتی که در شهر دیگری ساکن هستید یا به دلایل شخصی امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید به سراغ جلسات تلفنی یا آنلاین بروید. این روزها به لطف دسترسی به اینترنت، می‌توان به راحتی از هر جای دنیا با یک وکیل کاربلد و متخصص، مشاوره داشت. این افراد هم تخصص و مهارت خود را در اختیار شما قرار داده و سعی می‌کنند تا بهترین راهنمایی را ارائه دهند.

اگر نیاز به حضور شخص شما نباشد، حتی می‌توانید تا انتهای پرونده به همین صورت آنلاین کار را پیش ببرید. اگر هم زمانی اینترنت در دسترس شما وجود نداشته باشد، جلسات با وکیل کیفری تهران به صورت تلفنی انجام خواهد شد.

ذدئذدئذدئ

سخن پایانی

در بین موسسات بی‌شمار حقوقی، گروه وکلای حرفه ای عدل ایرانیان یکی از بهترین انتخاب‌های شما است. این تیم حقوقی که متشکل از وکلای باتجربه و کاربلد بوده در زمینه امور کیفری تخصص زیادی دارند. آن‌ها برای سال‌های متمادی، پرونده‌های پیچیده و سخت را حل کرده و نتیجه مطلوب را کسب کرده‌اند. در حال حاضر نیز می‌توانند در این روند پیچیده شما را همراهی کنند. به دلیل شیوع کرونا و تسریع در روند کار شما امکان برگزاری جلسات به صورت تلفنی و آنلاین را فراهم کرده‌اند. شما می‌توانید با شماره 02147783 تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن وقت مشاوره خود را دریافت کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها