در سفر به چالوس چه نوع اقامتگاهی می‌توانیم اجاره کنیم؟

اگر می‌خواهید برنامه سفر به چالوس را بچینید کلی اقامتگاه کوچک و بزرگ با شکل و شمایل مختلف در این شهر ساحلی منتظر شماست. پینورست‌ هم اینجاست تا همه چیز را کامل به شما توضیح دهد و بگوید که هر اقامتگاه چطوری است تا بتوانید مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

در سفر به چالوس چه نوع اقامتگاهی می‌توانیم اجاره کنیم؟

خوشگذرونی چالوس از همون پیچ اول شروع می‌شه

جمله «فقط رسیدن مهم نیست؛ چطور رسیدن هم مهم است» را شنیده‌اید؟ حالا اینکه این جمله به بحث ما یعنی سفر چه ربطی دارد را به شما می‌گوییم. 

هر چه جاده قشنگ‌تر باشد رسیدن به مقصد هم هیجان‌انگیزتر می‌شود؛ و چه مسیری جذاب‌تر از جاده چالوس؟ جاده‌ای سبز و پر از پیچ‌وخم در دل کوه. 

کیف سفر به شهر چالوس از همان پیچ اول جاده که نسیم خنک به صورتتان می‌خورد شروع می‌شود. تازه جاده چالوس پر از خوشمزه‌فروشی‌های مختلف است و می‌توانید دلی هم از عزا در بیاورید. اصلا یک جاده چالوس است و یک آش‌فروشی‌های تونل کندوان. 

حالا که در جاده انقدر خوش گذشته؛ تصور کنید که در شهر چالوس چقدر می‌توانید خوش بگذرانید. شهری که هم دریا دارد و هم جنگل و هم کلی جا برای تفریح.

 

می‌‌خواین گروهی برین سفر؟ ویلا چالوس اجاره کنین

 

اگر تصمیم دارید که با خانواده یا دوستان‌تان سفر کنید و تعدادتان هم زیاد است بهترین کار اجاره ویلا در چالوس است. اصلا کیف سفر دسته‌جمعی به این است که تمام مدت دور هم باشید. 

آب‌هوای چالوس هم که مخصوصا در بهار و تابستان خوب است و باید تا می‌توانید از این هوا لذت ببرید. چطور؟ مثلا می‌توانید سفره صبحانه یا شام را در حیاط پهن کنید، با هم‌سفرهایتان بازی‌های گروهی انجام دهید، زیر سایه درختان بشینید و چای بنوشید و کلی کارهای دیگر.

مطمئن باشید که حتی اگر سخت‌پسند‌ترین آدم روی کره زمین هم باشید می‌توانید ویلای مورد نظر خودتان را در چالوس پیدا کنید؛ انواع و اقسام ویلاها و مناسب با بودجه‌های مختلف. 

 

بگذارید یک یا دو تا مثال برایتان بزنیم تا بهتر متوجه بشوید. برای مثال دوست دارید نزدیک دریا باشید و فقط با چند قدم بتوانید شن‌های ساحل را با پاهایتان لمس کنید؟ یا مثلا دوست دارید در محدوده جنگل باشید و پنجره‌ها را که باز می‌کنید جز سبزی طبیعت چیزی جلویتان نباشد؟ خلاصه دستتان‌ باز است که هر جایی می‌خواهید ویلا اجاره کنید. 

راستی اگر می‌خواهید خیلی بیشتر در سفر به شما خوش بگذرد می‌توانید سراغ اجاره ویلا استخردار بروید. فقط حواستان باشد که اگر هوا در آن چند روز سفر بارانی یا کمی سرد است از بین ویلاهایی که استخر سرپوشیده دارند انتخاب کنید. 

 

Screenshot_20220809_122823

 

اگه می‌خواین تنهایی سفر کنین سوئیت و آپارتمان اجاره کنین

 

اگر می‌خواهید تنهایی یا نهایت دو سه نفری سفر کنید اجاره سوئیت در چالوس بهترین گزینه برای شما است. چون که قیمت اجاره سوئیت نسبت به ویلا خیلی کمتر و به‌صرفه‌تر است. 

تمامی سوئیت‌هایی که پینورست‌ برای شما گلچین کرده امکانات کامل و کافی در حد یک آپارتمان را دارند. در واقع تنها فرق سوئیت و آپارتمان در این است که سوئیت فضای جدایی به‌عنوان اتاق خواب ندارد و آشپزخانه و هال و اتاق همگی در یک فضا کنار هم قرار دارند. 

در مورد اجاره سوئیت هم باز این حق انتخاب را دارید که نزدیک دریا یا در محدوده جنگلی باشید. البته اگر می‌خواهید از صبح تا شب تمام وقتتان را به گردش بگذرانید شاید بهتر باشد که نزدیک به خیابان‌های اصلی سوئیت اجاره کنید تا به مراکز تجاری و رستوران‌ها نزدیک باشید. 

 

می‌خوای رویای کودکیت برآورده شه؟ کلبه جنگلی چالوس یادت نره

 

آیا شما هم در بچگی رویای داشتن کلبه درختی را داشتید؟ یک کلبه در دل جنگل که هر وقت دلتان خواست به آن پناه ببرید؟ اگر جوابتان‌ مثبت است پس باید سراغ اجاره کلبه در چالوس بروید. 

ولی حتی اگر تا حالا این رویا را نداشته‌اید حتما یک‌بار اقامت در کلبه جنگلی را امتحان کنید؛ قول می‌دهیم که پشیمان نمی‌شوید. 

اگر از شلوغی زندگی روزمره و سروصدای زندگی شهری خسته شده‌اید در اولین فرصتی که پیدا کردید بار‌وبندیل را ببندید. راهی روستاهای چالوس شوید تا چند روزی را در آرامش محض در کلبه‌ای وسط طبیعت بگذرانید.

تصور کنید که در یک کلبه درست وسط طبیعت سرسبز هستید. پنجره را که باز می‌کنید نسیم خنکی به داخل اتاق می‌وزد و تا چشم کار می‌کند هم جز سبزی چیزی دیده نمی‌شود. کل روز را به طبیعت‌گردی بگذرانید. هوا که تاریک شد برای خودتان یک لیوان چای یا قهوه آماده کنید، در ایوان بنشینید و از سکوت شب لذت ببرید. 

تصورش هم وسوسه‌انگیز است؛ درسته؟ 

راستی فکر نکنید که برای اجاره کلبه باید تنها یا نهایت دو نفر باشید. شما می‌توانید کلبه‌های بزرگ‌تر که برای تعداد بالا فضای کافی داشته باشد هم در چالوس پیدا کنید. 

با اجاره اقامتگاه بوم گردی چالوس یه چیز جدید رو تجربه کن

 

Screenshot_20220809_122757

اگر اهل تجربه‌های جدید هستید پس باید حتما برای یک‌بار هم که شده اقامت در بوم گردی را امتحان کنید. تمام بوم گردی‌های چالوس خانه‌های روستایی قدیمی‌ هستند؛ درست مثل همان خانه‌های روستایی شمالی با ایوان بزرگ و گلدان‌های رنگی. 

بعضی بوم‌گردی‌ها چند اتاق جدا دارند که به چند مهمان مختلف اجاره داده می‌شوند. این‌طوری شانس آشنا شدن با آدم‌های جدید و دوست پیدا کردن را هم دارید. در خیلی از بوم‌گردی‌ها خود میزبان برای شما غذاهای محلی درست می‌کند و می‌توانید طعم جدید و خوشمزه‌ غذاهای جدید را هم بشناسید.

خلاصه اقامت در بوم‌گردی باعث می‌شود تا بتوانید تا حد زیادی طعم زندگی روستایی را بچشید و با فرهنگ مردم محلی هم آشنا شوید. 

 

چرا برای اجاره کوتاه مدت اقامتگاه از پینورست‌ استفاده کنیم؟

 

پینورست‌ یک پلتفرم اینترنتی است که به‌طور حرفه‌ای در زمینه اجاره کوتاه مدت اقامتگاه در سراسر ایران فعالیت می‌کند. نکته‌ای که در مورد پینورست‌ وجود دارد این است که تمامی واحد‌های گلچین شده بازرسی شده و صحت و درستی اطلاعات و عکس‌ها تایید شده‌اند. همین‌طور شما این امکان را دارید که نظرتان را در صفحه هر اقامتگاه به‌طور جدا درباره آن واحد بنویسید. این به مهمان‌ها کمک می‌کند تا بتوانند خیلی بهتر اقامتگاه‌ها را با هم مقایسه کنند و در نهایت رزرو خود را انجام دهند. 

پینورست‌ همیشه به آرامش خاطر و راحتی مهمان‌هایش اهمیت زیادی می‌دهد. برای همین تیم پشتیبانی هر روز هفته در کنار شماست تا در صورت وجود کوچک‌ترین مشکل سریع آن را برای شما برطرف کند. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امییییییییییر
    0

    لعنت بر دل این مسولین نا کار امد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها