جدیدترین وضعیت سیل در مازندران/ سیل در چالوس ۳ فوتی برجای گذاشت

سرپرست مدیریت بحران مازندران از پیدا شدن سه جنازه در جریان سیل اخیر در چالوس خبر داد.

جدیدترین وضعیت سیل در مازندران/ سیل در چالوس ۳ فوتی برجای گذاشت

محمدی، از پیدا شدن سه جنازه در جریان سیل اخیر در چالوس خبر داد و اظهار کرد: مسیر ۱۰ روستا به دلیل آورده در محور فرعی ناتر دلیر شهرستان چالوس مسدود و روستای واسکول در محاصره سیلاب است و تاکنون سه جنازه پیدا شد.

وی با بیان اینکه جاده دلیر روستای فولادکلا ۳۰ نفر در محاصره سیل و دو نفر داخل رودخانه افتادند،گفت: در شهرستان چالوس مسیر کندوان با گل ولای آسیب دیده و مشکل برای تردد خودرو مسافران وجود دارد.

 محمدی با بیان اینکه برق محور اصلی پل اوشن تا همسفر شامل روستا‌های ساتر، مکارود و سایت ایرانسل قطع است، افزود: اتفاقات شبکه توزیع برق غرب در حال فعالیت است  

سرپرست مدیریت بحران مازندران گفت: در شهرستان کلاردشت تنها در بحث آب شری به دلیل گل آلود بودن آب و جلوگیری از آسیب رساندن به تصفیه خانه از مدار خارج شده و آب‌رسانی به مردم با سه دستگاه تانکر  در حال انجام است.

وی افزود: در شهرستان تنکابن هم تخریب دیواره محور مسیر سه هزار گزارش شده است، همچنین آب گرفتگی حیاط منازل منطقه و همچنین در این آبگرفتگی دو ساختمان در حاشیه رودخانه اتفاق افتاده که یک ساختمان به دلیل آسیب زیاد سیلاب بخشی از آن تخریب گردید.

محمدی ادامه داد: در شهرستان نور، محور کلیک به کمرود به دلیل آورده و ریزش آوار مسدود شده بود که ساعت ۳ بامداد بازگشایی شد. همچنین محور مچ به یالرود مسیر مسدود شده بود که با تلاش نیرو‌های امدادی بازگشایی شد.اما در این مدت یک دستگاه پل هم تخریب شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها