توقف قطار گردشگری خبرنگاران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: یک فروند بالگرد به روستاهای زرین دشت که در محاصره سیل گرفتار شده بودند اعزام شد و همچنین خط راه آهن تهران شمال نیز به دلیل آبگرفتگی مسدود شده و قطار گردشگری خبرنگاران نیز متوقف شد.

توقف قطار گردشگری خبرنگاران

شاهین فتحی گفت: گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در روستای زرین دشت فیروزکوه اعلام شد و بلافاصله ۵ تیم از نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران در شهرستان فیروزکوه به این منطقه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وی ادامه داد: در این عملیات تاکنون خودرو های عملیاتی شامل آمبولانس و خودرو نجات در منطقه سیل زده حضور پیدا کردندتا در صورت نیاز، خدمات خود را ارائه کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که یک فروند بالگرد به فیروزکوه اعزام شده است، ادامه داد: استان های قم و قزوین در حالت آماده باش کامل برای پشتیبانی از تهران هستند و در صورت نیاز به استان تهران اعزام خواهند شد.

شاهین فتحی ادامه داد: جاری شدن سیل درروستای‌های زرین دشت، آتشان، مزداران و خمده در شهرستان فیروزکوه اعلام شد که بلافاصله ۱۸ امدادگر سازمان امدادونجات به همراه خودروهای امدادونجات و آمبولانس در این مناطق حاضر شدند.

راه آهن تهران- شمال زیر آب رفت و مسدود شد

مدیر روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در پی سیل اخیر بخشی از خط ریلی تهران-شمال در بلاک زیرین دشت –مهاباد با خسارت همراه شده و تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

صادق سکری افزود: همکاران فنی راه‌آهن در تلاش هستند تا هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود و به همین سبب فعلا سیر در این خط ریلی انجام نخواهد شد.

محدوده‌های زیرین دشت و سیمین دشت زیر آب رفته و با خسارت مواجه شده است و ساعت‌هاست مسافران در این ایستگاه منتظر بودند که از طریق دستگاههای ذی ربط اسکان داده شدند.

قطار گردشگری خبرنگاران

گفتنی است امروز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی حدود ۲۰۰ تن از خبرنگاران را به منظور گرامی داشت روز خبرنگار با قطار گردشگری به منطقه شیرگاه مازندران برده بود که در مسیر برگشت با انسداد محور ریلی زرین دشت مهاباد مواجه شده و پس از حدود ۴ ساعت معطلی در داخل قطار، برای استراحت به خوابگاه دانشجویی یکی از دانشگاه‌های این منطقه برده شدند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پلیتخت قرار دارد.

منبع: آفتاب نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها