7 خودروی جاده ای برتر از برند رنو

از پیدایش اولین خودروها تا به امروز صنعت خودروسازی در جهان شامل تغییرات گسترده و بنیادینی شده است.

7 خودروی جاده ای برتر از برند رنو

شاید سوالی در این باره پیش آید که اولین کشور خودروساز در سطح بین المللی کدام کشور بوده است؟ جواب این سوال کشور فرانسه است.کی از شرکت‌های تولید کننده خودرو مارک فرانسوی Renault S.A است که در سال 1898 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون در زمینه تولید انواع خودروهای سواری و تجاری فعالیت می‌کند. این شرکت همچنین در سال ۲۰۱۱ پس از گروه خودروسازی فولکس واگن و پژو سیتروئن سومین خودروساز اروپا شناخته شد و اکنون رتبه نهم از لیست بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی دنیا را از آن خود کرده است. این شرکت به طور مداوم اتومبیل‌هایی تولید می‌کند که برای عموم رانندگان ایمن و کاربردی هستند. در طراحی این خودروها عابران پیاده نیز در نظر گرفته می‌شوند و اتومبیل‌های آنها به عنوان ایمن‌ترین خودروها در جاده‌ها محسوب می‌شوند. این برند همچنین در صحنه مسابقه نیز حرفی برای گفتن دارد و زیرکی و فناوری خود را نشان می‌دهد.

1. رنو 5 توربو 1980

اگر این خبر را نشنیده اید، رنو اسپورت ، جذب آلپاین شده است. و همانطور که شمع ‌های کیک بازنشستگی را فوت می ‌کنیم، شروع از جای دیگری واقعا غیرممکن است. رنو می ‌تواند خودرو بسازد تا زمانی که جهان در نهایت توسط خورشید بلعیده شود و این نشان برجسته ‌ای از جذابیت و جذابیت آن باقی خواهد ماند.

لوازم یدکی رنو از محبوب ترین و با کیفیت ترین قطعات یدکی دنیا است که علاوه بر مقرون به صرفه بودن ، جنس بسیار عالی دارد و می تواند باعث افزایش طول عمر خودروی شما شود.

با یک توربو 1.4 لیتری پشت صندلی ها و حرکت چرخ های عقب، از دستور العمل هاتچ پیروی می کند که واقعاً در دفاتر خود رنو اسپورت تکرار شده است.

مانند همه باطنی ‌ترین نمادهای خودروهای جاده ‌ای، این خودرو به دلیل نیاز به ارضای مقررات خودروهای مسابقه ‌ای به وجود آمده است، و شکل کارتونی با شکوه آن اثر همان مردی است (مارچلو گاندینی از برتون) که همان ماشینی را که برای گرفتن آن طراحی شده بود، نوشت.

 

رزومه ورزشی آن فوق ‌العاده نبود، اما با این وجود، ژان راگنوتی خود را نشان می ‌دهد که بخش بزرگی از سالن شهرت رالی جهانی را به خود اختصاص داده است. این اولین نسخه داغ رنو نبود، اما خاطره انگیز ترین آن است.

 

2. رنو کلیو ویلیامز 1993

یک هاچ بک داغ دیگر که فرم آن توسط رینگ های مزاحم رالی تراشیده شده بود، فقط این بار موتور 2.0 لیتری nat-asp بود. یکی به طور سنتی نصب می ‌شد و به طرز خنده‌ داری زیر کاپوت خود فشرده می ‌شد تا چرخ ‌های جلو را از طریق یک دستی پنج سرعته شیرین به حرکت درآورد.

در حالی که یک هات هاچ قوطی حلبی ایمن تر از پژو 205 GTI معاصر خود است، یک کلیو ویلی هنوز هم می تواند با رها شدن در اطراف خود بچرخد.

این ژانر به طرز لذت بخشی بین دریچه های خطر دهه هشتاد و بلوغ این ژانر در دهه نود (به دست افزایش حق بیمه) پل می زند، در حالی که مجلل ترین صندلی های ورزشی آن دوران را به رخ می کشد، یکی از بزرگان است.

 

3. رنو اسپورت اسپایدر 1995

افشای کامل: این یکی از بزرگان نیست. اما اگر تاریخ مملو از ماشین ‌هایی است که آنقدر خاص است که نیاز به استعدادهای بی ‌پایان برای تقویت گونه‌ ها و ارزش ‌های آن ‌ها نیست، سریع ‌تر کوچک رنو در میان آنهاست.

این شرکت حتی از اتومبیل‌ های خود به‌ عنوان پس ‌زمینه ‌های اضافی کسل‌ کننده استفاده می ‌کرد تا ویژگی ‌های خاص خود را در عکس ‌های بازاریابی تماشایی مانند تصویر بالا اغراق کند.

 

اگر رنو در اواسط دهه نود شانس راه اندازی آن را نداشت، درست زمانی که لوتوس در حال چرخاندن یک خودروی اسپرت کوچک به نام Elise بود که 200 کیلو سبک تر بود، داستان عنکبوتی بیشتر می شد. رانندگی به طور قابل توجهی قانع کننده تر است.

این که رنو اسپرت اکنون توسط آلپاین در نظر گرفته شده است، و به همین دلیل اکنون با لوتوس روی یک خودروی اسپورت الکتریکی جدید کار می کند، تا حدودی مناسب به نظر می رسد.

 

4. رنو کلیو V6  1998

5 توربو را از سه اسلاید پیش به یاد دارید؟ رنو نیز در پایان هزاره گذشته هنگامی که این دریچه کوچک به طرز شگفت ‌انگیزی آشفته را ساخت. خب طولش کمه آنقدر پهن است که تقریباً مربع روی زمین می نشیند.

 

در وسط کشتی، موتور 3.0 لیتری V6 از لاگونای معاصر فشرده شده بود که چرخ‌ های عقب را به حرکت در می ‌آورد. در فاز 1 Clio V6 زیباتر که در تصویر بالا نشان داده شده است، این امر منجر به کنترل بسیار دیوانه کننده ای شد. رنو در فاز 2، که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک کلاسیک قهرمانانه گران قیمت است، قدرت را اضافه کرد و لبه ‌های آن را هموار کرد. چقدر احساس شجاعت می کنید؟

 

5. رنو مگان R26.R  2008

یک Clio V6 را در مقابل یکی از اینها قرار دهید و هر تصوری از "چرخ محرک جلو" معادل "درایو اشتباه" را از بین خواهید برد. شاید با استعداد ترین خودروی FWD روی کره زمین، رنو بی ‌رحمانه وزن را از مگان R26 که در حال حاضر بسیار مناسب بود، کم کرد تا جنگ‌ های داغ در اطراف نوربرگ رینگ نوردشلایف را شعله‌ور کند.

 

مشتریان عزیزی که به دنبال خرید لوازم یدکی هیوندای اصل و اورجینال با بهرتین کیفیت و پایین ترین قیمت موجود در بازار هستن می توانند از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود کنند.

رنو اسپرت 123 کیلوگرم از مگان کم کرد - صندلی‌های عقب، استریو و بیشتر کیسه‌ های هوا اولین بار بودند، قبل از اینکه کاپوت کربنی جدید و شیشه ‌های عقب پلاستیکی این رقم را بیشتر کند. در حالی که برای تعقیب یک دور ایجاد شد، چیزی که نتیجه آن یک دریچه دو سر نشینه بود که رضایت بیشتری نسبت به سوپر اسپرت ‌ها ده برابر قیمت ارائه می‌ کرد و به طرز ماهرانه ‌ای مفهوم «ماشین ‌های حلقه را خراب می‌ کند» را نیز از بین برد.

 

6. کاپ رنو کلیو 200 2009

RS Clio تا نسل چهارم (و اکنون آخرین) کمی دورافتاده خود، یکی از قابل اعتماد ترین خودروهای با عملکرد فوق‌العاده در فروش بود، که شکلی مشابه با 911 GT3 یا BMW M3 داشت. اگر بخواهیم با وضوح یک مسابقه دهنده نامطمئن Mastermind که یک موضوع تخصصی را انتخاب می کند، به راحتی این 9 نسخه برتر رنو اسپورت کلیو از دهه 2000 باشد، این می تواند به راحتی باشد.

 

اما در این فهرست متنوع تر، 172 کاپ کوچک و 182 جام دلپذیر را به ارمغان می آوریم، 200 کاپ کوچک مسحور کننده، نقطه اوج Mk3 RS Clio و برای برخی - از جمله انگشتانی که این کلمات را تایپ می کنند .

 

یک موتور nat-asp 2.0 لیتری با حداکثر قدرتی که می‌توان بدون توربو تولید کرد، به شاسی متصل شده است که هر چه از آن بخواهید به شما می‌دهد - سرسختی یک ماشین تور کوچک شده یا هوس بازان نمادهای دریچه - با دقت میلی متری. یک ماشین واقعاً شاد.

 

7. رنو توئیزی F1  2013

شرط می ‌بندیم که شما این را فراموش کرده‌ اید، نه؟ هرگز تولید نشد، و ظاهراً فقط برای متوقف کردن این بخش از اینترنت که شبیه یک بحث خاص در انجمن طرفداران Clio است، اینجاست. اما در حالی که تسلا، پورشه و لوتوس در حال حاضر به دلیل معرفی خودروهای الکتریکی مورد تحسین قرار گرفته اند، هرگز فراموش نکنید که رنو اسپورت در سال 2013 بازگشته بود.

 

در اصل، یک Twizy سیستم KERS را از یک خودروی F1 معاصر و چرخ را از یک F3 تک سرنشین دریافت کرد. این یک ابزار بازاریابی بود - خوب، ما 100 درصد مطمئن نیستیم - که قابل درک است که هرگز این شانس را نداشت که مچ پای عابران را در دنیای واقعی برش دهد.

اگر شما صاحب خودروی شیک و پرقدرت رنو تالیسمان هستید  به دنبال خرید لوازم یدکی تالیسمان اورجینال و به صرفه هستید می توانید از فروشگاه اینترنتی رنو راغبی اقدام به خرید  کنید و در اسرع وقت محصول خود را دریافت کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خب شما که زحمت کشیدید عکس هاش رو هم میذاشتی ببینیم چی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها