اقامت در متفاوت ترین هتل های ساحلی قشم

نیمه دوم سال معمولا بهترین زمان برای سفر به شهرها و جزایر جنوبی ایران است. در این ۶ ماه، شهرهای جنوبی ایران آب و هوای خیلی خوبی دارند و به شما سفر در این بازه زمانی را به جایی مانند جزیره قشم شدیدا پیشنهاد می کنیم.

اقامت در متفاوت ترین هتل های ساحلی قشم

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از هتل های ساحلی جزیره قشم را به شما معرفی کنیم تا هر زمان خواستید به این جزیره سفر کنید، این هتل ها را مد نظر داشته باشید. در انتها به شما خواهیم گفت که چطور می توانید این هتل ها را با بهترین قیمت رزرو نمایید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

هتل خلیج فارس قشم

قشم هتل های خوب و زیادی دارد، اما اگر قصد دارید در یک هتل ساحلی اقامت داشته باشید، ما هتل خلیج فارس قشم را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل ساحلی ۳ ستاره که در اوایل دهه ۹۰ شمسی ساخته شد، برای اینکه بتواند خدمات بهتری را به مسافرانش ارائه دهد، در سال ۱۳۹۸ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل خلیج فارس نزدیک میدان علم و صنعت قشم ساخته شده و در مجموع ۱۲۳ اتاق دارد. این هتل هم یک رستوران دارد و هم یک کافی شاپ که می توانید برای میل کردن غذا و نوشیدنی، روی آنها حساب کنید. هتل خلیج فارس اتاق های متنوعی دارد، از اتاق دو تخته گرفته تا سوئیت شش تخته.

هتل ساحل طلایی قشم

یکی دیگر از هتل های ساحلی قشم که در جاده ساحلی ساخته شده و حدود ده کیلومتر با قشم فاصله دارد، هتل ساحل طلایی قشم می باشد. این هتل چهار ستاره که در شرق جزیره کیش ساخته شده، مجموعا ۶۰ اتاق دارد. هتل ساحل طلایی در سال ۸۴ ساخته شده و یک مرتبه در سال ۹۸ مورد بازسازی قرار گرفته است. اتاق های این هتل از دو تخته تا شش تخته می باشند. هتل ساحل طلایی تا ساحل خلیج فارس فاصله خیلی کمی دارد و با چند دقیقه پیاده روی می توانید خود را از هتل به ساحل برسانید و از قدم زدن کنار آن لذت ببرید.

رزرو هتل در قشم

هر زمان تمایل داشتید که به این جزیره جنوبی زیبا سفر کنید و با رزرو هتل های قشم با بهترین قیمت، چند شبی را در این جزیره اقامت داشته باشید، کافیست سری به سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. شما می توانید با جستجوی نام این جزیره در بخش هتل، تعیین تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن، لیستی از هتل های پیشنهادی اسنپ تریپ را دریافت نمایید و آنها را مقایسه کنید. در نهایت می توانید از بین هتل های موجود، هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو کرده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را نهایی کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها