خرید آپارتمان در پرند و خصوصا فاز 6 پرند

به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و به دلیل اینکه آپارتمان در فاز شش پرند با قیمت مناسبی است و قیمت اپارتمان در فاز شش پرند تقریباً از حدود ۴ میلیون شروع می شود، بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد.

خرید آپارتمان در پرند و خصوصا فاز 6 پرند

فاز شش پرند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری می باشد به دلیل داشتن آب و هوای مناسب و به دلیل اینکه آپارتمان در فاز شش پرند با قیمت مناسبی است و قیمت اپارتمان در فاز شش پرند تقریبا از حدود ۴ میلیون شروع می شود.

مسکن مهر پرند که بیشتر پروژه های معروف و پرفروش آن مثل کوزو(شهرک آسمان) که ساخت ترکیه می باشد و در شمال فاز شش پرند قرار دارد و پروژه کیسون که این پروژه نیز در فاز شش پرند قرار دارد از بهترین پروژه های مسکن مهر پرند می باشد.

و در جنوب فاز شش پرند قرار دارد و پروژه هسا که دارای نقشه ی بسیار خوبی می باشد و آپارتمان های سه طبقه و شش طبقه دارد از پرفروش ترین پروژه های مسکن مهر پرند می باشد.

خرید آپارتمان در فاز شش پرند به دلایل دیگری مانند وجود پروژه غدیر که معروف به ۸۸هکتاری است دارای آینده ای بسیار خوب و گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری می باشد زیرا در حال حاضر که این پروژه ۸۸ هکتاری در فاز شش پرند که در دست احداث است حدودا متری ۱۰میلیون پیش فروش می شود و این موضوع بر قیمت آپادتمان در فاز شش پرند تاثیر می گذارد.

هم چنین فاز شش پرند به بزرگراه غدیر متصل می باشد که یکی از بزرگترین بزرگراه های ایران است که از فاز شش پرند عبور می کند و باعث رشد قیمت اپارتمان در فاز شش پرند می شود.

مسکن مهر پرند و املاک پرند به دلیل وجود مترو که تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد و نکته بسیار حایز اهمیتی است چون دسترسی بسیار عظیمی در شهر پرند که قشر کارمند در آن بسیار زیاد است و احداث مترو سهولت وسترسی را در املاک پرند و شهر پرند به وجود می آورد.

فاز شش پرند که مسکن ملی نیز در ان در حال احداث است یکی دیگر از گزینه های سرمایه گذاری در پرند و خرید آپارتمان در پرند است.

خرید آپارتمان در پرند با قیمت بسیار کم و بودجه بسیار مناسب باعث شده که جمعیت قابل توجهی برای سکونت و سرمایه گذاری به شهر پرند روی آورند.

امروزه به دلیل تورم قدرت خرید آپارتمان برای اکثر افراد جامعه کم شده و فاز شش پرند به دلیل قیمت متناسب با بودجه مردم بهترین گزینه برای خرید آپارتمان در پرند می باشد

فاز شش پرند دارای اماکن تفریحی مانند دریاچه مصنوعی باشد که در حال احداث است که مسکن مهر پرند را محیطی جذاب و دلنشینی تبدیل می کند و هم چنینین در فاز شش پرند و مسکن مهر پرند دارای پیست مناسب پیاده روی می باشد و کوه های اطراف فاز شش پرند محیط بسیار امن برای کوهنوردی و ورزش می شود

اکثر پروژه های مسکن مهر پرند دارای سازه ی بتنی و ضد زلزله است مانند پروژه کوزو شش و کیسون ...

عتم

فاز شش پرند هم چنین دارای بیمارستان 200 تخت خوابی می باشد که در ابتدای فاز شش پرند و در بلوار رسول اکرم قرار گرفته و تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

فاز شش پرند دارای تعداد قابل توجهی پروژه با متراژ های متفاوت که از ۵۸ متر تا ۱۱۰ متر است وجود دارد و این خرید آپارتمان در فاز شش پرند را برای مردم با هر سلیقه ای فراهم ‌می کند و با خیال آسوده می توانند برای سرمایه گذاری و سکونت به املاک پرند و فاز شش پرند مراجعه کنند.

خرید آپارتمان در فاز شش پرند دارای آپارتمان های با نماهای متفاوتی مثل بتن،سنگ تراورتن،آجرنما نیز می باشد که مناسب هرگونه سلیقه است.

پروژه کوزو شش و کیسون که از پرطرفدارترین پروزه ها در مسکن مهر پرند می باشند در فاز شش پرند قرار دارد پروژه کوزو که دارای برج های ۱۴ طبقه می باشد و هم چنین پروژه کیسون که در جنوب فاز شش پرند قرار دارد دارای آپارتمان های ۴ طبقه می باشد و بسیار سازه ی محکم و با استحکامی دارد که با کمترین قیمت که از ۲۰۰ میلیون تومان شرول می شود می توانید صاحب خانه در پرند شوید.

مسکن مهر پرند هم چنین فاز شش پرند دارای سند پنج برگی عمران می باشد که قابل استعلام و پیگیری می باشد.

مسکن مهر پرند هم چنین آپارتمان های فاز شش پرند به طور کلی دارای وام مسکن می باشند که بازپرداخت آنها ۱۲ساله می باشد و با سود ۴ درصد محاسبه می گردد.

وام مسکن در قسمت مسکن مهر پرند از ۳۰ تا ۵۰ میلیون شروع می شود که این مبلغ وام به پروژه و زمان تحویل پروژه بستگی دارد.

شهر جدید پرند با توجه به این که دارای جاده های عریضی می باشد و همه ی جاده ها و مسیرهای عبوری در پرند دارای خیابان های پهن و ۴ باند رفت و برگشت می باشد که همه مجهز به دوربین کنترل پلیس راهور می باشد و این خطر تصادف را در شهر پرند بسیار کم کرده است.

هم چنین از نظر امنیتی فاز شش پرند بسیار امنیت مناسبی دارد زیرا بزرگترین کلانتری پرند در فاز شش پرند قرار دارد و به طور ۲۴ ساعت فاز شش پرند تحت امنیت کامل قرار دارد.

جمع بندی : با توجه به توضیحات ارائه شده املاک پرند (خط ویژه 09121281328 ) پیشنهاد میکند برای سکونت و خصوصا سرمایه گذاری ملکی نگاه ویژه ای به فاز 6 پرند داشته باشید چرا که به زودی با افتتاح مترو و افزایش قیمت این منطقه میتوانید سود بسیار خوبی را نسیب خود و خانواده محترمتان کنید .

ابلا

دپارتمان املاک و سرمایه گذاری مسعود پرند با مدیریت دکتر مسعود مرادی آماده ارائه خدمات نوین ملکی شامل : خرید آپارتمان در پرند و فروش آپارتمان در پرند و همچنین ارائه خدمات مشاوره خصوصی قیمت آپارتمان در پرند و در راستای توسعه خدمات مشاوره ای و انجام خدمات نیابتی (شهرداری ، دارایی ، ثبت) با تیم کاملا حرفه  می باشد و با رعایت اصول منطقی و مشتری مداری، به یکی از مشاورین املاک موفق در این زمینه  تبدیل شده است. تاکید مدیران این مجموعه بر روی عرضه خدمات با کیفیت و تضمین بهترین قیمت ممکن، منجر به وفاداری مخاطبان به املاک پرند شده است. خدمات قابل ارائه در این مرکز شامل مشاوره خصوصی خرید یا سرمایه گذاری ملکی در پرند خرید املاک فاز صفر ، ۱ ، ۲ ، ۳ ، ۴ ، ۵ و ۶ پرند و همچنین قیمت گذاری و کارشناسی املاک در شهر جدید پرند ، خانه های ویلایی ، زمین و املاک اداری املاک تجاری و آپارتمان های مسکونی می باشد. عرضه خدمات عالی و یکپارچه ای شامل طراحی تا ساخت ودکوراسیون واحد در املاک پرند انجام میشود،همین امر باعث ایجاد فضایی مناسب جهت انتخاب این مرکز شده است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • احمد
    0

    زرشک

  • احمد
    2

    زرشک، سه ساله درفازشش خانه خریدم هنوز برای دوتا نان باید دوازده هزارتومان هزینه تاکسی بدهم که دوتومن نون بخرم دوتا دونه درخت برای فصلی سبز نگاشتن عصر که میشه باید از ترس سگهای ولگرد که از جمعیت آنجا بیشتراست باید اسلحه همراهت باشد طرف نفسش از جای گرم بلند می‌شود خانواده خودش احتمالا تهران ساکن هستند یا فاز صفر با حلوا حلوا دهن که شیرین نمی‌شود آقا بفکر ابادکردن پرند بعداز دهها سال باشید که حرف زدن آبه... اگر یه سال پیش چادر بجای خونه در پرند خریده بودم کلی سود میکردم پولم هم هدر نمی‌رفت... برای سود خودشان میخوان بیشت مردم ا بدبخت کنند گول این حرفها را نخورید پرند هیچ هم خوب نیست

  • دوست احمد
    0

    دوست عزیز آقای احمد عزیز شما پول یه چادر رو دادی انتظار واحد‌های نیاوران رو داری ؟
    پرند فازهای مختلفی داره !!! متن رو کامل بخون
    اگه امکانات خوب میخوای باید خوب هم هزینه کنی دوست من
    برو تو باغ ویلایی های پرند ببین چه خبره بعد بیا اینجا کامنت بزار ما هم ببینیم که چه خبره

  • حامد
    0

    بهترن مسکن مهر تهران شهر پردیس فاز 11 واقعا اب و هوای خوب و چشم انداز عالی داره پردیس و از نظر موقعیت جغرافیایی در ارتفاعات شمال تهران و لواسانات بنا شده و نزدیک لواسان بزرگ و بینشون روستای پورزند هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها