بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب

یکی از نواحی توریستی و گردشگری ایران جزیره قشم است. این جزیره جزئی از استان هرمزگان به‌شمار می‌آید. جزیره قشم که در تنگه هرمز قرار دارد، بزرگ‌ترین جزیره ایران و مساحت این جزیره حدود 1500 کیلومتر‌مربع است.

بهترین هتل های قشم با قیمت مناسب

شهر قشم هم در شرق جزیره دیده می‌شود. بنادر صید و تجاری زیادی نیز در این جزیره قرار دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به بنادر فجر، بهمن، سلخ، کاوه، مسلم، بهمن و ... اشاره کرد. این جزیره در همسایگی خود به جزایر هرمز، هنگام و لارک دسترسی دارد. جزایر کوچک دیگری نیز اطراف جزیره قشم وجود دارند که با جزر‌و‌مد به ساحل وصل می‌شوند. نام این جزایر را از آن‌جا که گویی در وصل‌شدن به جزیره ناز می‌کنند، مجموعه جزایر ناز قرار داده‌اند.

جزیره قشم جمعیتی حدود 150‌هزار نفر دارد. مردم ساکن این جزیره با زبانی بین زبان‌های فارسی، بندری، هندی، انگلیسی و بیشتر عربی صحبت می‌کنند. در اصل زبان اصلی مردم جزیره زبان عربی با لهجه بندری است. دین مردم آن نیز اسلام بوده و پیروان اهل تسنن و شیعیان در این جزیره ساکن هستند. آب‌و‌هوای جزیره به‌طورکلی گرم و رطوبت نسبی هوا بالا است.

جزیره قشم به‌دلیل وسعت زیاد آن بخش زیادی از سواحل خلیج همیشه فارس را به خود اختصاص می‌دهد. سواحل سیمین، زیتون، سوزا، مسن، دستکو، زیتون و... ازجمله سواحل زیبای این جزیره هستند که هر‌ساله افراد زیادی را از سراسر دنیا برای گردش به‌سمت خود جلب می‌کند. همان‌طورکه گفتیم جزیره قشم یکی از مناطق زیبای گردشگری و توریستی در منطقه به‌حساب می‌آید و به‌خاطر همین موضوع هتل‌های زیادی مانند سان سیتی، ارم، هتل آتامان قشم و... را در خود جای داده است. بهتر است قبل از رزرو هتل قشم حتما مطالعاتی درباره آن‌ها داشته باشید.

درادامه مقاله قصد داریم تعدادی از هتل های قشم را نام ببریم. درصورتی‌که علاقه دارید به این جزیره پر از زیبایی سفر کنید تا انتهای این مطلب را دنبال کنید.

هتل مارینا قشم
مجموعه هتل‌های مارینا در قشم از مجموعه‌های معروف هستند. یکی از هتل‌های آن هتل سه ستاره مارینا 1 است. این هتل که از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده، برای رفاه بیشتر میهمانان در سال 1396 باز‌سازی شد. هتل مارینا 1 با حدود 80 اتاق با ارائه امکاناتی بسیار خوب آمادگی پذیرایی از مسافران جزیره را دارد. امکاناتی از قبیل یخچال، مبلمان، کمد لباس، تلویزیون و اینترنت در هر اتاق قابل دسترسی است. استفاده از پارکینگ هتل نیز برای کسانی که در آن‌جا اقامت دارند، با ظرفیت 30 خودرو رایگان است.

هتل کیمیا قشم
اگر دوست دارید در یکی از هتل‌های زیبای قشم که امکاناتی مدرن و در مقابل هزینه بسیار مناسبی دارد، اقامت داشته باشید، می‌توانید هتل کیمیا قشم را بررسی کنید. این هتل چهار ستاره که از سال 1392 مشغول به فعالیت بوده، با 44 واحد اتاق و سوئیت لوکس در خدمت مسافران گرامی است. کارکنان هتل با رفتاری مناسب اوقات خوشی را در طی اقامت شما برای‌تان ایجاد خواهند کرد. موقعیت مکانی هتل و نزدیکی آن به مرکز شهر باعث شده تا توجه بسیاری از مسافران به این هتل جلب شود. اگر هم علاقه دارید تا بتوانید از داخل اتاق خود منظره دریا را مشاهده کنید، هنگام رزرو هتل قشم خود در هتل کیمیا یکی از اتاق‌هایی را که دید دریا دارد، انتخاب کنید.

هتل پارک قشم
از بین هتل های قشم که نزدیک دریا هستند، هتل پارک با امکاناتی خوب و قیمتی مناسب و متعادل هموار موردتوجه طرف‌داران خاص خود بوده است. همچنین هتل به بسیاری از مراکز تجاری نزدیک بوده و این موضوع جذابیتی زیادی برای مسافران دارد. این هتل با حدود 34 باب اتاق آماده پذیرایی از میمهانان عزیز است. البته هتل طبق آخرین اطلاعات در سال 1387 باز‌سازی شده که برای برخی مسافران می‌تواند حائز اهمیت باشد. ظرفیت پارکینگ هتل نیز 30 خودرو است که ساکنان می‌توانند از آن به‌صورت رایگان استفاده کنند.

هتل سان سیتی قشم
هتل سان سیتی و هتل ارم قشم از هتل های شهر با موقعیت مکانی بسیار خوب هستند. این هتل که از سال 1392 مسافران را می‌پذیرد، از اتاق‌هایی زیبا برخوردار بوده و نظافت برای آن بسیار مهم است. کارکنان خوش‌برخورد هتل نیز فضای دل‌نشین را برای شما به‌وجود می‌آورند. در اتاق‌های هتل یخچال، آب رایگان در روز ورود، حمام، اینترنت و تلویزیون برای استفاده مهمانان قرار داده شده است.

جمع‌بندی
جزیره قشم یکی از زیبا‌ترین نقاط گردشی ایران و منطقه به‌حساب می‌آید. اگر قصد سفر به یکی از بزرگ‌ترین جزایر غیر‌مستقل دنیا را دارید، حتما قبل از سفر برای محل اقامت خود برنامه‌ریزی کنید. یک محل اقامت خوب بخش مهمی از سفر شما است. برای رزرو هتل قشم نیز بهتر است کمی تحقیق کنید و با توجه به نیاز و بودجه خود هتلی مناسب را انتخاب کنید. در جزیره هتل‌های فراوانی وجود دارند که شما به‌آسانی می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از آن‌ها را برگزینید.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • وطن۱
    0

    تو این کرونا بازار تبلیغ برای هتل می کنید حرف تاعمل فاصله زیاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها