آیا وزیر کشور قهر کرده است؟!


20 فروردین 1400 - 08:45
606fdab376eab_2021-04-09_09-10
مشاور وزیر کشور، خبرهای مبنی بر عدم حضور وزیر کشور در جلسات کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل قهر کردن را تکذیب نمود.

روح الله جمعه ای طی اظهاراتی بیان کرد: متأسفانه در چند روز گذشته شاهد حملات سازماندهی شده علیه وزیر کشور و وزارت کشورهستیم که قطعاً با هدف تأثیرگذاری در روند فعالیت های مهم این وزارتخانه در انجام انتخابات پرشور و ایمن است.

مشاور وزیر کشور با تأکید بر اینکه وزارت کشور همچنان مقتدرانه با انجام وظایف قانونی خود خواهد پرداخت، شایعه ابتلای وزیر کشور به کرونا را تکذیب کرد.

جمعه ای همچنین با رد شایعه دیگری مبنی بر جعل مصاحبه به نقل از دکتر واعظی رییس محترم دفتر رییس جمهور افزود: این خبرسازی نیز نمونه ای دیگر از بداخلاقی های برخی جریانات سرخورده و ورشکسته است که قصد دارند ناکامی های سیاسی واجتماعی خود را از طریق حمله به رکن برگزاری انتخابات و سیاست داخلی کشور جبران کنند.

مشاور وزیر کشور، خبرهای مبنی بر عدم حضور وزیر کشور در جلسات کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا به دلیل قهر کردن را تکذیب نمود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

606fdab376eab_2021-04-09_09-10
20 فروردین 1400 - 08:45

روح الله جمعه ای طی اظهاراتی بیان کرد: متأسفانه در چند روز گذشته شاهد حملات سازماندهی شده علیه وزیر کشور و وزارت کشورهستیم که قطعاً با هدف تأثیرگذاری در روند فعالیت های مهم این وزارتخانه در انجام انتخابات پرشور و ایمن است.

مشاور وزیر کشور با تأکید بر اینکه وزارت کشور همچنان مقتدرانه با انجام وظایف قانونی خود خواهد پرداخت، شایعه ابتلای وزیر کشور به کرونا را تکذیب کرد.

جمعه ای همچنین با رد شایعه دیگری مبنی بر جعل مصاحبه به نقل از دکتر واعظی رییس محترم دفتر رییس جمهور افزود: این خبرسازی نیز نمونه ای دیگر از بداخلاقی های برخی جریانات سرخورده و ورشکسته است که قصد دارند ناکامی های سیاسی واجتماعی خود را از طریق حمله به رکن برگزاری انتخابات و سیاست داخلی کشور جبران کنند.

منبع: خبرآنلاین

46

نظرات 22
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
به امید ی روز خوب 0 0 پاسخ 1400/1/21 -18:56

احمدی نژاد هم جزئی از کسانی بود که کشور به این نقطه رسوند نمی دونم ی عده چرا براش تبلیغ می کنن.

وزیر باید برکنار و مجازات شود 1 0 پاسخ 1400/1/21 -14:04

وزیر کشور دستش به خون مردم ایران آلوده است برکنار و مجازات اگر اسلام پیامبری است وگرنه که یزید زمانه هستید

... 1 1 پاسخ 1400/1/21 -13:24

جهنم بسکه کم کندی با رئیسش به کشور زده قهرم میکنه؟ بره برنگرده تا زمانی که تو دادگاه محاکمش کنن با همون رئیسش ...

کریم احمدی 1 1 پاسخ 1400/1/21 -12:58

اگر قهرم کرده باشد به درک

موسوی 1 1 پاسخ 1400/1/21 -12:01

کاشکی فهر میکردی وزیر کشور که کشور رو به نابودی کشوندی،،،،، کاش اون روز که در دادگاه عدل خداوند حاضر می شدید منم شماها رو ببینم،،،،، موندم این مسولین چراااااا از یاد مرگ. غافلند،،،،، هاشمی رفت،،،، درس عبرت بگیرین،،، دنیا بهش وفا نکرد،،،،، کی نوبت شماها هم میرسه تا پایکوبی کنیم

منتظر قائم 1 3 پاسخ 1400/1/21 -07:51

فقط احمدی نژاد. خدایش ای ول داره احمدی نژاد. ۱۴۰۰ احمدی نژاد.

سید سجاد 3 1 پاسخ 1400/1/21 -06:40

بره دیگه برنگرده

ستاد مرکزی 3 0 پاسخ 1400/1/21 -03:28

وقتی مشتی نادان دور همی و سورچرانی به پا میکنند و به سفر میرن تقصیر دولت چیست؟ پلاکها را مخدوش و رفت و آمد هر چی سرشان بیاد حقشونه وزیر التماس میکند نکنید نروید رعایت کنید اما جاهلان گوش شنوا ندارند.به جهنم

کریم احمدی 2 1 پاسخ 1400/1/20 -21:51

لطفا تیتر بچه گانه نزنید

کار بر ناشناس 5 0 پاسخ 1400/1/20 -20:49

من دفاع از کارشون ندارم. باید به مردم پاسخ بدن چرا راهها رو باز گذاشتن! یقینا خودشون به تنهایی تصمیم گیرنده نبودن! ولی مثل اینکه قهر نکردن.

کار بر ناشناس 1 1 پاسخ 1400/1/20 -17:26

همیشه لطف داشتید نظریات ما رو می ذاشتید ولی این چند روز نمی دونم چرا نمی ذارید. تند تر از منو گذاشتید من که فحش و بدو بیراه نگفتم.

کار بر ناشناس 4 1 پاسخ 1400/1/20 -17:24

قهر از چی؟! از قربانی مردم! گرچه مردم هم بی تقصیر نیستن! اینم نتیجه دورهمی و مسافرت! حتما که نباید زور بالا سرمون باشه. کمی خودمون عقلانی فکر کنیم.

کار بر ناشناس 2 1 پاسخ 1400/1/20 -17:24

قهر از چی؟! از قربانی مردم! گرچه مردم هم بی تقصیر نیستن! اینم نتیجه دورهمی و مسافرت! حتما که نباید زور بالا سرمون باشه. کمی خودمون عقلانی فکر کنیم.

نانشناس 5 0 پاسخ 1400/1/20 -15:55

آقای وزیر هموروئید گرفته

ساناز 4 0 پاسخ 1400/1/20 -15:22

خدا ازتون نگذره بدبخت کردین ملتو

سید 3 1 پاسخ 1400/1/20 -13:50

حیف شد.دوست داشتیم کرونا بگیره تا ببینه با مخالفت با لغو سفرها چطور مردم دارن قتل عام میشن.نفرین

ب سیذ از ستاد مرکزی 1400/1/21 -18:34

کسی که شعورش نمیرسه و کلا کرونا را انکار میکنند و به سفر می روند و ماسک هم نمی زنند به درک که کرونا میگیرند چرا باید مشتی بیسواد بی عقل نوکیسه به خود اجازه دهند با اهل بیت به مسافرت بروند یا در صف مرغ وایسند سفر نرو مرغ هم نخور مگه می میرند من که نه سفر رفتم نه صف مرغ رفتم با تخم مرغ و گوجه بادنجون گذراندم و الحمدلله برای هیچکس ازم مشکل کرونا پیش نیومد پس غلط کردید که به مسافرت و صف مرغ رفتین هر چی سرشان بیاد حقشونه مگر باید دولت غل و زنجیر بهشون ببندد؟

ح 6 1 پاسخ 1400/1/20 -13:32

خیلی رو. دآره وزیر اگر من حای آن بودم بهترین را خود کشی

فرهاد 8 2 پاسخ 1400/1/20 -11:33

به جهنم که قهر کرده است تواین هشت سال کشو رانابود کردن دیگر نیازی نداره کار بره یانه تا صدسال دیگه از پول بی نیازه

ناشناس 7 0 پاسخ 1400/1/20 -11:10

حالا واقعيت رابهش گفتن قهر كردن داره بترسيد ازدادگاه عدل الهي ،،،،،،،اينجا را ميشه يك جوري رد كرد!!!! ،،

جواد 10 0 پاسخ 1400/1/20 -10:56

بجهنم که فهرکرد بری دیگه بر نگردی