ترامپ: ایران به شدت خواهان توافق با ماست/ تنگه هرمز کاملا باز شده است

رئیس جمهور آمریکا گفت: ایران به شدت خواهان توافق با ماست.

 ترامپ: ایران به شدت خواهان توافق با ماست/ تنگه هرمز کاملا باز شده است

دونالد ترامپ گفت: تنگه هرمز اکنون باز است. دیروز ۱۹ میلیون بشکه نفت از آن عبور کرد که بالاترین میزان در تاریخ این تنگه بوده است.

وی افزود: ایران اکنون به‌شدت مایل است با ما به توافق برسد و احتمالاً این اتفاق خواهد افتاد.

رئیس جمهور  آمریکا ادامه داد: اگر آنها به سلاح هسته‌ای دست پیدا کنند، جهان با خطر بسیار بزرگی روبه‌رو خواهد شد. اسرائیل از بین می‌رود، خاورمیانه نابود می‌شود و کل دنیا در معرض خطر قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: ما ضربه بسیار سنگینی به آنها وارد کردیم و حالا از موضع قدرت کامل در حال مذاکره هستیم. ما نمی‌توانیم اجازه دهیم ایران به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • جیم جمالتو

    هیچ کشوری در دنیا به اندازه ی ایران برای آمریکا منفعت نداره از طریق مذاکره منصفانه البته . بنظرم آقای ترامپ باید هر کسی مخالف ارتباط خوب و منصفانه و عادلانه و منفعت برای هر دو طرف است رو باید در امریکا آویزون کنه تشکر

  • احمدیان

    ایران نه
    دار و دسته پزشکیان و روحانی
    ایرانی ها با عزت زندگی میکنن
    نه زیر بار آمریکا با ذلت

    نظرات شما -
    • ناشناس

      یعنی الان یمنی بودن بهتر از عربستانی بودنه؟
      عزت جنگ کورکورانه نیست
      عزت اینه که کسس بخاطر فقر مجبور به تن فروشی نشه
      کسی بابت هزینه درمان خانوادش، کلیه نفروشه
      ازدواج و خودرو و خونه ارزو نباشه
      اینا عزته
      امریکا و اسراییل مثه حیوانات درنده هستن
      ادم عاقل سعی میکنه خودشو از گزند اینا با رفتار درست دور نگه داره
      نه اینکه سرشاخ بشه
      اگرم کسایی اینطور بخوان، باید همچین مسیله مهمی به رای مردم گذاشته بشه
      نمیشه که یه سریا یه عقایدی داشته باشن بعدهزینشو کل ملت بدن

    • ناشناس

      احسنت👏👏

    • کیان

      زنده باد ناشناس
      این حرف نود درصد ایرانیه
      که علی الاوصول هزینه اون چهاردرصدی ها افتاده رو دوششون

  • ناشناس

    مغز طرفدارای امریکایی ترامپ مثه مغز بعضیا داخل کشوره
    منطق نداره
    یکی نیست اونجا پاشه بگه
    اخه مرد ناحسابی، مثلا ایران سلاح هسته ای بزنه به اسراییل که اونم بمب هسته ای میزنه به ایران، چرا ایران باید اینکارو بکنه
    در تاریخ بشریت کسی رو نمیشناسم که به اندازه ترامپ مزخرف و دروغ بگه
    حتی خشک مذهبی های داخلی هم یه ذره ممکنه حرفای منطقی هم بزنن ولی ترامپ جز چرت و پرت هیچی نمیگه
    مایه ننگ یه کشوره که نمایندش همچین ادم پلشتی باشه
    و خاک بر سر اون ملتی که همچین حیوون دروغ و پستی رو انتخاب کردن
    چقدز دیگه اون ملت بی فرهنگ و دوزاری ان

    نظرات شما -
    • ناشناس

      پس بمب اتم میخواست چیکار کنه تو جشن های ۲۲ بهمن آسمونو نورافشانی کنه؟