ترامپ مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد/ جمهوری اسلامی ایران 4 پهپاد به کشتیها در تنگه هرمز شلیک کرد
رئیس جمهور آمریکا مدعی نقض توافق آتش بس توسط ایران شد.
دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: ایران حداقل چهار پهپاد حمله یکطرفه را به کشتیها در تنگه هرمز شلیک کرد.
یکی از آنها به طور محکم به عرشه بالایی یک کشتی بزرگ و گرانقیمت بارگیری برخورد کرد. خسارت وارد شد، اما کشتی به مسیر خود ادامه داد.
ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.
بدیهی است که این نقض توافق آتشبس ما است.

منبع:
کانال هم میهن
من جای شماها بودم میترسیدم
نوشته نقض احمقانه اتش بس كامل ترجمه كنيد