مدیرعامل شرکت روس‌اتم:

هفته آینده، متخصصان روس نیروگاه اتمی بوشهر که زمان جنگ در ایران رفته بودند، بر می گردند

مدیرعامل شرکت روس‌اتم روز جمعه تاکید کرد که طی هفته‌های آتی، متخصصان این شرکت به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازمی‌گردند.

هفته آینده، متخصصان روس نیروگاه اتمی بوشهر که زمان جنگ در ایران رفته بودند، بر می گردند

به گزارش ریا نووستی، «الکسی لیخاچف» مدیرعامل روس‌اتم در سخنانی گفت که اگر اوضاع پیرامون ایران بدتر نشود «متخصصان روس‌اتم در هفته‌های آینده به نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازخواهند گشت.»

 لیخاچف همچنین عنوان کرد که روس‌اتم آماده حل‌وفصل هرگونه مسئله فنی مربوط به اورانیوم غنی‌شده ایران است.

 

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید