بهترین مارک های هود مخفی کدامند؟

هود مخفی آشپزخانه از جمله زیبایی های پنهان کاربردی است که نبود آن بیش از بودنش احساس می شود. شاید گزینه باز کردن پنجره بخشی از مسئولیت هود مخفی را برعهده بگیرد. ولی درهرصورت، به اندازه این محصول، مفید نخواهد بود.

بهترین مارک های هود مخفی کدامند؟

 با این اوصاف بسیاری از مصرف کنندگان هنوز در مورد انتخاب بهترین مارک هود مخفی تردید دارند. آشنایی با نکات مهم پیش از خرید محصول مورد نظر، راه را به خوبی هموار میکند.

راهنمای خرید بهترین مارک هود مخفی (توکار)

برای خرید یک محصول مطلوب کافی است به شش پرسش زیر پاسخ بدهید:

اندازه هود مورد نظر چقدر باید باشد؟

یادآوری میکنیم که انواع بهترین مارک هود مخفی با اندازه های متنوع در بازار موجود است. بنابراین لازم است متناسب با ابعاد اجاق گاز برای خرید هود مورد نظر خود اقدام کنید.

درنظر داشته باشید که هود باید تمامی سطح را پوشش و از هر نقطه آن بتواند به خوبی مکش را انجام دهد. بنابراین به خاطر سپردن یا یادداشت کردن اندازه های دقیق پیش از خرید توصیه می شود. همچنین اگر امکان خرید هود مخفی متناسب با ابعاد اجاق گاز را ندارید، انتخاب محصول با اندازه های تقریبی هم کافی است و مشکلی ایجاد نمیکند.

چه میزان مکش برای بهترین مارک هود مخفی مناسب است؟

بلابلابلا

قدرت مکندگی هم مثل اندازه، در هودهای توکار متنوع است و بستگی به انتخاب شما دارد که چه میزان قدرت مکش را درنظر داشته باشید.

آن دسته از مصرف کنندگانی که آشپزخانه فعالی دارند یا جمعیت خانوار بالاست، باید به فکر خرید هود آشپزخانه با قدرت مکش بالا باشند. همچنین اگر غذاهای سرخ کردنی در آشپزخانه شما زیاد طبخ می شود، به یک مدل با مکندگی پرقدرت نیاز پیدا میکنید.

آیا میزان تولید صدای هود مهم است؟

 

همه انواع بهترین مارک هود مخفی به صورت طبیعی میزان صدای کمی را تولید میکنند. آن دسته از مصرف کنندگانی که به آشپزی در فضای آرام و کم صداتر علاقه دارند، میتوانند این گزینه را در زمان خرید به فروشنده یادآوری کنند.

همچنین ناگفته نماند که هود توکار طوری طراحی شده است که به دلیل قرار گرفتن درون کابینت، آلودگی صوتی کمتری ایجاد میکند.

مهم: درصورتیکه قصد انتخاب هود مخفی با قدرت مکندگی بالا را دارید، لازم است بدانید که این نوع هود آشپزخانه، صدای بیشتری تولید میکند.

طراحی و جلوه بیرونی چقدر اهمیت دارد؟

این نوع هود آشپزخانه به دلیل ویژگی توکار بودن، تأثیری بر طراحی و نمای کلی آشپزخانه نمی گذارد. حتی میتوانید محصولی را انتخاب کنید که همخوانی بیشتری با ظاهر آشپزخانه شما داشته باشد.

بازه قیمتی بهترین مارک هود مخفی چقدر است؟

این مورد تا میزان زیادی به بودجه بندی و انتخاب مصرف کننده بستگی دارد. شما میتوانید بهترین محصول از مدل های قدیمی تر را انتخاب کنید که طبعا به دلیل بهره مندی از فناوری های کمتر، کارایی نسبتا قابل قبول و درنتیجه قیمت پایین تری دارد. اما در نقطه مقابل میتوانید به محصولی روی بیاورید که به روزترین فناوری ها و مزیت های موجود برای هودهای آشپزخانه در آن گنجانده شده است و مشخصا قیمت بالاتری هم دارد. عموما برای خرید بهترین مارک هود توکار از برندهای ایرانی، بازه قیمتی 2-4 میلیون تومان باید درنظر گرفته شود.

آیا کارت ضمانت و خدمات پس از فروش دارد؟

تجربه ثابت کرده است که نام برند و سابقه آن در انتخاب نهایی و خرید محصول نقش بسیار مهمی ایفا میکند. بنابراین اهالی فن توصیه میکنند برای اطمینان از خرید خود، به سراغ آن دسته از محصولاتی بروید که برند شناخته شده و خوش سابقه ای هستند. با این حساب، شما به راحتی می توانید روی کارت ضمانت و خدمات پس از فروش محصول حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید: نکات مهم پیش از خرید هود

معرفی بهترین مارک هود مخفی از برندهای ایرانی

ناتناتن

خوشبختانه بازار رقابت داخلی به خوبی توانسته است بخش مهمی از نیازهای مصرف کننده مدرن را برآورده کند. شما میتوانید پس از آشنایی با برندهای ایرانی زیر، برای خرید بهترین محصول ایرانی به راحتی تصمیم بگیرید.

برند کن

وقتی صحبت از هود آشپزخانه می شود، مطمئن ترین برند، هود کن است که نزدیک به سه دهه موفق شده اعتماد مصرف کنندگان را با تولید محصولات باکیفیت و ایمن جلب کند.

هود آشپزخانه کن با قدرت مکش 700 متر مکعب، فیلتر آلمینیومی قابل شست و شو، پنل لمسی با LED نورانی و وزن بسیار کم و فن توربو موفق شده است در بازار رقابت داخلی جایگاه واقعی خود را حفظ کند.

همچنین ناگفته نماند که موتور بهترین مارک هود مخفی، کم صدا با تحمل دمایی 155 درجه سانتی گراد است. تایمر ریموت این برند به صورت کنترل رادیویی و روشنایی آن از نوع کم مصرف SMD مخفی است.

برند اخوان

برند اخوان جزو اولین ها در صنعت تجهیزات آشپزخانه به شمار می رود. هود مخفی اخوان به دلیل دارا بودن موتور ترموگارد، در برابر حوادث غیرمنتظره ای مثل افزایش یا کاهش ولتاژ برق یا گرم شدن غیرعادی موتور،کارکرد تضمین شده دارد و به صورت خودکار قطع می شود.

قدرت مکش انواع هود توکار این برند ایرانی دستکم بین 70-120 مترمکعب و نزدیک به استاندارد جهانی است. درنهایت مصرف کننده میتواند روی این محصول اخوان به دلیل دارا بودن پروانه نسوز، سنسور دود و حرارت و گاز و شیشه سکوریت حساب ویژه باز کند.

برند بیمکث

این برند ایرانی به دلیل طراحی و تولید بهترین هود توکار در فهرست رقبای جدی سازندگان هود مخفی در کشور قرار دارد. درصورتیکه اولویت شما حفظ تناسب و هارمونی محیطی در آشپزخانه خود باشد، انتخاب هودهای آشپزخانه مخفی بیمکث به دلیل انعطاف بالا در همخوانی با چیدمان و طراحی آشپزخانه، یک انتخاب هوشمندانه به شمار می رود.

در هود بیمکث از فیلتر آلومینیومی قابل شست و شو استفاده می‌شود. همچنین باید به سیستم ایمنی خاموشی خودکار، روشنایی کم مصرف SMD، قدرت مکش 750 مترمکعب و بالاترین سطح صدا تا 60 دسی بل اشاره کنیم.

برند آلتون

برند لوازم آشپزخانه آلتون موفق شده گوی سبقت را از رقبای ایرانی خود برباید؛ طراحی و ساخت بهترین مارک هود مخفی. قدرت مکش هودهای توکار آلتون بین 750-900 مترمکعب در ساعت است. همچنین ناگفته نماند که موتور هودها از نوع توربو 4 و 5 دور ساخته شده که به دلیل تولید سروصدای کم، تجربه بسیار خوشایندی را در زمان آشپزی های طولانی به ارمغان می آورد. فیلتر انتخاب شده برای این محصول، از نوع آلومینیومی قابل شست و شو و 3 لایه است که در صورت نیاز به تمیزکاری به راحتی قابل بیرون آوردن از محفظه است.

شایان ذکر است که لامپ های استفاده شده در هودهای توکار آلتون از نوع لامپ های کم مصرف SMD است که علاوه بر دوام بالا، نوردهی قابل توجهی دارد.

سخن پایانی

انتخاب بهترین مارک هود مخفی شاید کار ساده ای نباشد ولی قطعا نتیجه رضایت بخشی را درخود نهفته دارد. تجربه ثابت کرده است که درنظر گرفتن 6 نکته مهم در زمان خرید هود آشپزخانه مخفی، به مصرف کننده کمک میکند تا نزدیک ترین محصول به تصورات خود را در واقعیت انتخاب و خریداری کند؛ اندازه متناسب با اجاق گاز، تولید سروصدای کم، قدرت مکش بالا، طراحی و زیبایی بیرونی، قیمت منطقی و دارا بودن کارت ضمانت و خدمات پس از فروش، این 6 نکته کلیدی و طلایی هستند. البته با اعتماد به بهترین برندهای هود مخفی، تا حدودی خیالتان از عمل به این 6 نکته راحت خواهد بود.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها