یک نماینده مجلس:

قالیباف ورود کند تا دولت حقوق بازنشستگان را سریع تر تصویب کند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: چندین ماه از آغاز سال می‌گذرد اما هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان تعیین نشده است.

 قالیباف ورود کند تا دولت حقوق بازنشستگان را سریع تر تصویب کند

محمد تقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۹ مرداد) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی تاکید کرد: لازم است دولت هر چه سریع‌تر مصوبه جدیدی درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب برساند و تقاضای بنده از رئیس مجلس شورای اسلامی آن است که از دولت بخواهد هر چه سریع‌تر این موضوع را مشخص کند.

وی بیان کرد: سیل عظیمی که در سراسر کشور اتفاق افتاد، درس بزرگی داشت مبنی بر اینکه باید نهایت استفاده را از ظرفیت آب کشور ببریم.برای مثال میلیاردها متر مکعب آب در حوالی بندرعباس و سیستان و بلوچستان به سمت دریا سرازیر می‌شود و علاوه بر این میلیاردها متر مکعب آب از آسمان می‌ریزد و به راحتی به سمت دریا می‌رود. حدود ۵ سد در آن حوالی وجود دارد که به راحتی می‌توانند این آب‌ها را در خودش ذخیره کنند.

نقدعلی در ادامه متذکر شد اخیراً مصوبه ۱۰ درصد افزایش حقوق بازنشستگان ابطال شد اما با وجود آنکه چند ماه از آغاز سال جدید گذشته است، هنوز مصوبه جدیدی از سوی دولت در این زمینه ابلاغ نشده و گلایه بازنشستگان پابرجاست.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ایرانی
    0

    اتفاقا اصلا هم نیازی نیست که جناب قالیباف ورود کنن ایشان به امور مهمی همچون سیسمونی ورود کنن مثمر ثمرتر خواهد بود وانگهی اگر قرار باشد حقوقها به موقع پرداخت شود از کجا فرق دولت ارزشی و انقلابی و بت شکن رو با سایر دولتها بدانیم؟!!!!

  • ناشناس
    0

    مگه مجلس ازاین غلطا هم بلده بکند .

  • ناشناس
    0


    قرار است که در باره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل شورای امنیت سازمان ملل متحد قطعنامه صادر کند

  • ناشناس
    0

    ایشون؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    بد نیست آقای قالیباف دستور بدهند که این نامه مجلس به امضای شما کجا رفته شاید نامه جای دیگری فرستاده شده باشد چون آقای رییسی هنوز نامه را ندیده اند یا بدستشان شاید نرسیده باشد که دستور بدهند !!!

  • دانا
    0

    طرف سی سال حق بیمه داده تا از مزایای قانونی ان استفاده کند حلا اگر وزیری خلاف قانون عمل کرده باید با او برخورد قانونی شود

  • ناشناس
    0

    خبر خوش برای بازنشستگان / موافقت با افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
    عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سایر سطوح توضیح داد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      من هم خوندم این خبر رو!!!
      ولی از اینا بعید نیست بزنن زیرش.
      چند روز پیش هم گفتن عضو فلان گروه مجلس تائید کرده.
      بعد تکذیب کرد.
      دارن بازیمون میدن

  • محمود
    0

    مگه مسئولان وقت دارند به مشکلات مردم رسیدگی بکنند فکر کنم فقط شبکه یک و خبر رو مبینند بعدش میرند پارک میگن پس حجاب کو ؟
    صف نون که وای نمی ایستند میوه که نمیخرند پس کار هم نمی کنند فکر می‌کنند همه اینجوری هستند ماهی هم حداقل ۲۵ میلیون حقوق می‌گیرند احتمالا .

  • 0

    آپارتمان در تهران ۴۵.۲ درصد نسبت به پارسال گران شد
    آپارتمان در تهران ۴۵.۲ درصد نسبت به پارسال گران شد
    مرکز آمار ایران در تازه‌ترین گزارش خود به بررسی وضعیت تورم آپارتمان‌های مسکونی در مناطق ۲۲ گانه تهران در تیرماه ۱۴۰۱ پرداخته است. بر اساس این گزارش، آپارتمان‌های تهران به طور متوسط ۴۵.۲ درصد نسبت به تیرماه پارسال گران شده است. بر این اساس تورم نقطه به نقطه در این بخش ۹.۷ درصد افزایش دارد.

  • 0

    شرایط دریافت وام یارانه مشخص شد
    شرایط دریافت وام یارانه مشخص شد
    در فضای مجازی اخباری دست به دست می‌شود که قرار است وام ۲۰۰ میلیونی یارانه پرداخت شود. اما آیا خبر صحت دارد و یارانه‌بگیران می‌توانند با یارانه ۳۰۰ هزار تومانی، وام ۲۰۰ میلیونی بگیرند؟

    نظرات شما -
    • 0

      بشنو و باور نکن

  • ناشناس
    0

    نقد علی جان به قالیباف نگفتی 2سال برای محکومیت اشتری زیاده میخواستی بهش بگی گهنه کرد درترکیه کسی اشتری محکوم شد درایران بسی

  • ناشناس
    0

    مجلس هم عرضه نداره حق کارگروبگیره واقعامتاسفم تومملکتی که ریس مجلس حرفش ارزشی نداره ودولت خودکامه هرکاری دلش میخوادبکنه متاسفم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها