۶ماه حبس برای سرگالش!

دادگاهی در شهر تنکابن برای یک خبرنگار مازندرانی که یادداشت یک مدیر مسول سابق کیهان را در سرگالش و در فضای مجازی بازنشر داده بود به شش ماه حبس تعزیری محکوم کرد.

۶ماه حبس برای سرگالش!

ارسلان رسولی عمارلویی نویسنده و خبرنگار پیشکسوت متخلص به سرگالش شمال کشور در تأیید این خبر ضمن تشکر از حسن برخورد قضات پرونده در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به شناخت من از این مدیر مسول یادداشت ایشان را در کانال سرگالش منتشر کردم و کمتر از نیم ساعت بعد از خواندن آن که در باز نشرش هیچ سوءنیتی نبوده حذف کردم تا اینکه مجموعه های اجرایی و چند اداره کلارشت که از انتشار گلایه ها و انتقاد مردمی از طریق سرگالش ناخرسند هستند و دوست دارند از آنان تعریف بشود پشت پرده در تلاش برای حذف سرگالش از فضای مجازی شده اند.

عمارلویی در خصوص اتهام توهین به رهبری گفت: اصولاً باور دینی من طوری پرورش یافته که حتی جرأت توهین کردن به آدم های ساده را ندارم چه برسد به یک مقام دینی  ومذهبی ! بنابراین در بازجویی خودم این ها را گفته ام.

سرگالش در انتقاد از قوه مجریه در تمامی ادوار گذشته و حال گفت: کاش آقایان روسای جمهور بعد از پیروزی خود در انتخابات، وزرا و کارگزارانشان را تا سطح بخشداران از مدیران کار بلد، متخصص و با تجربه انتخاب می کردند نه ازمیان ستادهای انتخاباتی خود و یا با رانت ! آن وقت می شد به زندگی بهتر امیدوار بود !

IMG_20231001_091559_313

وی افزود: در نتیجه از قبل دیده و تجربه کرده ایم رفتار و عملکرد سوء مدیریت های بسیاری از مدیران ناکارآمد تا به امروز چه بلایی بر سر مردم کم در آمد (بجز عده ای که در ناز و نعمت زندگی  می کنند) آورده است ! سفره های مردم فقیر کوچک و کوچکتر و مهمتر اینکه با باور دینی این ملت با اصالت بازی شده است.

وی در پایان با گلایه از دیگر نهادها گفت: متأسفانه بخشهای دیگر حاکمیتی نیز در ناکار آمدی دولت ها مقصراست. چون می توانستند و اکنون هم می توانند ورود کند و با صدور احکام بالادستی بار سنگین بدبختی را با امید به زندگی بهبود ببخشند.

این خبرنگار تصریح کرد: خداوند به ما یک بار فرصت زندگی کردن داده است تا زندگی کنیم و از خوبی ها لذت ببریم ! آیا با دغدغه و استرس هایی که در تهیه حداقلی زندگی خود داریم می توانیم از زندگی لذت ببریم؟!  می توانیم از میوه هایی که خالق یکتا برای استفاده همه ما آفریده شده است استفاده کنیم؟! نه !

وی یادآور شد: ما نسل های زیر 57 که تمام شدیم ! حاکمیت می تواند نسل های 60 تا به امروز را با تربیت مدیران کارآمد برای همه فصول و همه دولت ها جبران و قرآن را از غربت عملکرد نابخردان برهاند.

گفتنی است، رسولی عمارلویی  علاوه بر کار خبری توانسته است کتاب های: قیام – سقوط 57 – دانش آموز تنبل – بازگشت از قیامت – مناجات سرگالش و معلم مدرسه وارد بازار کتاب نماید که از "معلم مدرسه" وی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش رونمایی شده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها