خرید آجر نما قیمت مناسب از تولید کننده

آیا شما نیز تا به حال به این فکر کرده اید که با وجود قیمت بالای مصالح ساختمان، چگونه می توان آجر نما قیمت مناسب و با کیفیت را تهیه کرد؟

خرید آجر نما قیمت مناسب از تولید کننده

 همانطور که میدانید، امروزه آجرنما به عنوان یکی از محبوب ترین مصالح مورد استفاده در نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها شناخته می شود. به همین دلیل بازار جهانی و داخلی این محصول بسیار پر رونق است. در کشور ما نیز بسیاری از سازندگان ساختمان با شناخت مزایای زیاد استفاده از این نوع نما، ترجیح می دهند جلوه ساختمان خود را با استفاده از آن دو چندان کنند. اگر شما نیز به تازگی تصمیم به خرید آجرنما گرفته اید، دعوت می کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه شوید تا ضمن شناخت ویژگی های بهترین آجرنما، با ترفندهای خرید این محصولات با قیمت کف بازار آشنا شوید.

 

خرید آجر نما قیمت مناسب از تولید کننده

بهترین آجرنما چه ویژگی هایی دارد؟

اگر سری به بازار خرید و فروش آجرنما بزنید، متوجه تنوع بی نظیر موجود در طرح، مدل و قیمت این محصولات خواهید شد. اما ممکن است از خودتان بپرسید که ویژگی های یک آجرنمای با کیفیت چیست و چگونه می توان این مصالح مرغوب را از انواع بی کیفیت ترجیح داد؟ در ادامه نکاتی را ذکر می کنیم که می توانید با توجه به آن ها، خریدی مناسب را با توجه به نیاز و بودجه خود انجام دهید:

  • آجرهای با کیفیت فاقد هر نوع تابیدگی در قسمت های مختلف خود بوده و دارای سطحی کاملا صاف هستند. برای آزمایش این موضوع کافی است 2 آجر را روی یکدیگر قرار دهید و مشاهده کنید که آیا بین آن ها فاصله به وجود می آید یا اینکه به طور کامل یکدیگر را می پوشانند. توجه داشته باشید که این موضوع نقش مهمی را در نمای نهایی کار ایفا می کند.
  • به ابعاد آجرها توجه کنید. این محصولات در اندازه های متنوعی به تولید می رسند و هر یک از مشتریان با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانند ابعاد مناسب را انتخاب کرده و خریداری نمایند.
  •  یکی از مهمترین ویژگی های آجرنمای مرغوب مربوط به یکنواخت بودن رنگ آن است. وجود لکه های رنگی به عنوان یک ضعف بزرگ به حساب می آید که می تواند ظاهر آجرها را بد فرم کرده و جلوه کار را به شدت کاهش دهد.
  • یکی دیگر از مشخصات آجرهای با کیفیت را باید در مقاومت فشاری و استحکام آن ها جستجو کرد. این موضوع باید توسط مهندسین کنترل کیفیت شرکت تولید کننده محصول مورد بررسی قرار گیرد و اطلاعات مربوط به آن در اختیار خریداران قرار داده شود.
  • آجرهای مرغوب باید از استحکام سطحی بالایی برخوردار باشند تا در حین انتقال از کارخانه به محل مصرف، دچار ساییدگی نشوند.

چگونه آجرنما را با قیمت ارزان خریداری کنیم؟

قیمت آجرنما یکی از مهمترین ملاک های خریداران برای انتخاب محصول است. به طور کلی قیمت این نوع مصالح در سال های اخیر با افزایش چشمگیری مواجه شده است. به همین دلیل نیز عمده خریداران به دنبال راهکارهایی برای تهیه  بهترین آجر نما قیمت مناسب هستند. در ادامه راه هایی را به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از آن ها می توانید آجرنما را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری نمایید.

1

چگونه آجرنما را با قیمت ارزان خریداری کنیم؟

1- خرید مستقیم

بسیاری از محصولاتی که در بازار موجود هستند، از طریق واسطه ها به فروش می رسند. این واسطه ها با خرید مستقیم محصول از تولید کننده، چند درصد سود را به قیمت اولیه اضافه کرده و آن را به دست مشتریان می رسانند. حتی گاهی ممکن است پای چند واسطه در میان باشد. همین مسئله نیز قیمت نهایی محصول را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. شما می توانید با خرید مستقیم و بی واسطه محصول از تولید کننده، هزینه خریداری آجرنما را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

2- انتخاب فروشنده معتبر و منصف

ممکن است تا به حال به این نکته توجه کرده باشید که قیمت کالاهای مشابه در فروشگاه های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. این موضوع می تواند ناشی از مواردی همچون تفاوت نرخ سود فروشندگان، محل قرارگیری فروشگاه، نحوه فروش و ... باشد. در هر صورت شما باید فروشگاهی معتبر و منصف را شناسایی کنید که ضمن ارائه محصولاتی با کیفیت، قیمت های مناسب و منصفانه ای را به مشتریان خود ارائه می کند.

3- خرید اینترنتی آجرنما

امروزه شیوه های مختلفی برای خرید آجرنما به وجود آمده اند که از جمله آن ها می توان به خرید اینترنتی و غیر حضوری اشاره کرد. با توجه به اینکه استقبال مشتریان از این شیوه خرید روز به روز افزایش پیدا می کند، بسیاری از فروشگاه ها فعالیت غیر حضوری خود را نیز آغاز کرده اند. این موضوع سبب وجود رقابت زیاد بین فروشگاه های مجازی آجرنما شده است. شما می توانید با کمی جستجو، بین قیمت های رقابتی فروشندگان مجازی، آجر نما قیمت مناسب را تهیه نمایید. همچنین معمولا فروشگاه های اینترنتی جشنواره های تخفیفاتی متعددی برگزار می کنند. شما با اطلاع از آن ها می توانید محصول مورد نظر را با قیمتی بسیار مناسب تر از بهای واقعی آن خریداری نمایید. یکی از بهترین فروشگاه های فروش انواع آجرنما آجردکور است. در این سایت می توانید استاد کار یا معمار خوبی نیز پیدا کنید.

4- خرید تولیدات با کیفیت داخلی

در بازار خرید و فروش آجرنما نیز همچون هر بازار دیگری، محصولات در دو نوع وارداتی و تولید داخل به فروش می رسند. اگر قصد خرید آجر نما قیمت مناسب را دارید، بهتر است تولیدات داخلی با کیفیت که مشابه انواع مرغوب خارجی هستند را تهیه نمایید. آجرهای وارداتی به دلیل هزینه هایی همچون حمل و نقل، هزینه های گمرک و ... قیمت بالایی را به خود اختصاص می دهند. این در حالی است که چنین هزینه هایی به بهای نهایی تولیدات داخلی افزوده نمی شود و به همین دلیل نیز نسبت به محصولات وارداتی، از قیمت مناسب تری برخوردارند.

2

چگونه آجرنما قیمت مناسب بخریم؟

خرید آجرنمای با کیفیت از بهترین فروشنده

اگر برای خرید آجر نما قیمت مناسب به دنبال یک مجموعه معتبر با سابقه درخشان هستید، می توانید از طریق فروشگاه ما خریدی مطمئن را تجربه کنید. این مرکز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا محصولاتی بسیار مرغوب را به صورت تضمینی و با نازلترین قیمت های بازار به مشتریان ارائه نماید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره انتخاب محصول، از طریق شماره های تماس با کارشناسان آجردکور در ارتباط باشید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها