بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان

این روزها سامانه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیکی از مهم ترین موضوعات برای هر کسب و کاری است.

بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان

تا پیش از این تنها برخی از فعالان اقتصادی ملزم به ارسال صورتحساب الکترونیکی بودند اما مطابق با فراخوان سازمان مالیات، از مهرماه 1402 تا دی ماه 1402 کلیه صاحبان مشاغل ملزم به ارسال صورتحساب الکترونیکی هستند. اما چطور صورتحساب الکترونیکی خود را بدون پرداخت هزینه های اضافه یا کمک گرفتن از شرکت های معتمد به سامانه مودیان ارسال کنیم؟ در این مقاله بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی را به شما معرفی میکنیم

 

مشمولین صدور صورتحساب الکترونیکی چه کسانی هستند؟

مطابق با فراخوان سامانه مودیان از از مهرماه تا دی ماه 1402 تمامی تمامی صاحبان مشاغل اعم از شرکت های خصوصی و دولتی، بورسی، فرا بورسی و اشخاص حقیقی و حقوقی و سایر اشخاص جا مانده ای که فعالیت اقتصادی دارند، ملزم به ارسال صورتحساب الکترونیکی به شرح زیر هستند:

نوع شرکت

تاریخ فراخوان

اشخاص حقوقی

1402/07/01

شرکت های عضو بورس و فرابورس

1402/07/01

شرکت های دولتی و سایر دستگاه های اجرای ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری

1402/07/01

صاحبان مشاغل مشمول ارزش افزوده

1402/10/01

صاحبان مشاغل گروه ها اول و دوم

1402/10/01

کلیه اشخاص مشمول باقیمانده

1402/10/01

 

بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان

نحوه ارسال صورتحساب الکترونیکی

با توجه به فرا رسیدن فراخوان های سازمان مالیات، انواع راه ها و نرم افزار هایی که امکان ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان دارند را بررسی کردیم تا بهترین روش ارسال صورتحساب الکترونیکی را به شما معرفی کنیم. نرم افزار حسابداری فینتو را میتوان با داشتن ویژگی های از جمله کاربری بسیار ساده و هزینه مقرون به صرفه و بسیار کمتر از سایر نرم افزارهایی که مورد بررسی قرار دادیم، بهترین نرم افزار برای ارسال صورتحساب الکترونیکی دانست.

 

ارسال صورتحساب الکترونیکی بدون کمک گرفتن از شرکت های معتمد

فینتو این امکان را برای تمام کاربران خود فراهم کرده است تا بدون کمک گرفتن از شرکت های واسط یا معتمد و پرداخت هزینه های اضافی، صورتحساب های الکترونیکی خود را ارسال کنند. نکته بسیار مهمی که خیال کاربران را راحت میکند تیم پشتیبانی رایگان و حرفه ای فینتو است که پاسخگو و راهنمای سوالات کاربران هستند.

 

ارسال رایگان صورتحساب الکترونیکی

فینتو قابلیت ارسال صورتحساب الکترونیکی را به صورت کاملا رایگان در اختیار کلیه کاربران خود قرار داده است. یعنی کاربران فینتو برای ارسال صورتحساب الکترونیکی هیچگونه هزینه جداگانه یا اضافه ای پرداخت نمیکنند که این یکی از بزرگ ترین ویژگی های فینتو در مقایسه با سایر نرم افزار ها است. و همینطور برای افرادی که تا به حال از نرم افزار حسابداری فینتو استفاده نکرده اند این امکان را فراهم کرده است تا به مدت 15 روز مهلت تست کاملا رایگان داشته باشند. بنابراین اگر از کاربران نرم افزار حسابداری فینتو نباشید هم میتوانید تنها با ابجاد یک حساب کاربری در فینتو، به مدت 15 روز به صورت کاملا رایگان صورتحساب الکترونیکی خود را به سامانه مودیان ارسال کنید و به کلیه امور حسابداری مربوط به کسب و کارتان رسیدگی کنید.

 

امکان دریافت فایل های csr، کلید خصوصی و عمومی

از امکانات خوب دیگری که نرم افزار حسابداری فینتو ایجاد کرده است، دریافت کلید عمومی و کلید خصوصی و فایل csr است. این قابلیت باعث ساده تر شدن روند ارسال صورتحساب الکترونیکی برای کاربران شده است و  کاربران دیگر برای دریافت فایل های کلید خصوصی و عمومی و csr دچار سردرگمی نمیشوند.

 

ارسال صورتحساب الکترونیکی بدون نیاز به استفاده از نرم افزار حسابداری

هرچند که برای ارسال صورتحساب الکترونیکی لازم است تا وارد نرم افزار حسابداری فینتو شوید، اما لازم نیست که حتما از سایر امکانات نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو هم استفاده کنید. به عبارتی در صورتی که رسیدگی به امور مالی و حسابداری خود را با نرم افزار دیگری یا حتی به صورت دستی یا روش های سنتی ارسال میکنید هم میتوانید از فینتو تنها برای ارسال صورتحساب الکترونیکی خود به سامانه مودیان استفاده کنید. البته که با توجه به مزایا و قابلیت های فینتو حدس میزنیم که پس از ورود و مشاهده  قابلیت های نرم افزار حسابداری، از امکانات دیگر هم استفاده خواهید کرد!

 

آموزش سامانه مودیان:

آموزش کامل سامانه مودیان از موارد خوب دیگری بود که توجه ما را جلب کرد. فینتو مقاله بسیار کامل و کاربردی برای آموزش صفر تا صد سامانه مودیان فراهم کرده است که با مطالعه آن میتوانید هر آنچه را که لازم است درباره سامانه مودیان و همینطور نحوه ثبت نام سامانه مودیان بدانید را یاد بگیرید. این مقاله به تمام سوالات کاربران درباره سامانه مودیان پاسخ داده است. پیشنهاد میکنیم خواندم این مقاله را از دست ندهید.

 

نرم افزار حسابداری فینتو چه مزایای دیگری دارد؟

ارسال صورتحساب الکترونیکی با فینتو را به شما معرفی کردیم. اما نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو امکانات چشم گیر دیگری نیز دارد که خوب است اشاره ای کوتاه به آن ها نیز داشته باشیم

  • هزینه مقرون به صرفه و بسیار کمتر از نرم افزارهای نصبی
  • بدون نیاز به نصب و تجهیزات سخت افزاری
  • ثبت اتوماتیک اسناد
  • سیستم انبار داری، خزانه داری
  • سیستم خرید و فروش
  • تولید و چاپ بارکد
  • قابلیت اتصال به نرم افزار حضور و غیاب و حقوق و دستمزد فینتو
  • گزارش گیری متنوع
  • تعریف انواع سطح دسترسی

پیشنهاد میکنیم برای ارسال صورتحساب الکترونیکی و همینطور استفاده از قابلیت های دیگر نرم افزار حسابداری آنلاین فینتو به وبسایت فینتو سر بزنید و با ایجاد یک حساب کاربری از 15 روز مهلت تست رایگان کامل نرم افزار حسابداری فینتو استفاده کنید

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها