قیمت ورق گالوانیزه 6 متری در آهن آلات آهن پخش

ورق گالوانیزه از ورق های پرکاربرد در صنایع گوناگون می باشد که به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدن موارد کاربرد فراوانی دارد.

قیمت ورق گالوانیزه 6 متری در آهن آلات آهن پخش

 ورق گالوانیزه در ابعاد مختلفی به بازار مصرف عرضه می گردد اما برخی از ابعاد برای ورق ها به راحتی در بازار پیدا نمی شود و باید به صورت سفارشی این ورق ها را تهیه نمود. ورق گالوانیزه 6 متری یا همان ورق با طول 6000 میلیمتر در عرض های مختلف به صورت برش خورده به مشتریان تحویل داده می شود. ورق گالوانیزه در صنایع مختلفی مورد استفاده دارد که عبارتند از: ساخت سینی کابل، تابلو برق، بدنه و قطعات لوازم خانگی، لوله بخاری، ناودان، کانال کولر، لوله، بدنه و سقف سوله و سالن های صنعتی و ....

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه در ابعاد مختلف به فروشگاه اینترنتی آهن پخش مراجعه نمایید.

کاربرد ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه، یک نوع ورق فلزی است که از فولاد عامل تشکیل شده و با پوششی از روی متالوژیکی مانند روی سطح آن تقویت می‌شود. این پوشش می‌تواند به شکل مایع یا پودری باشد و به ورق فولادی اصلی چسبیده و آن را از تماس مستقیم با عوامل خورنده و زنگ‌زدگی محافظت می‌کند. ورق‌های گالوانیزه به عنوان ورق‌های مقاوم در برابر زنگ‌زدگی شناخته می‌شوند و بسیاری از ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که آنها را برای استفاده در صنایع مختلف جذاب می‌کند.

صنعت ساخت و ساز: ورق‌های گالوانیزه در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ورق‌ها به عنوان مواد ساختمانی مثل پشت بندی، پوشش دیوارها، و حتی ساختن تیرها و ستون‌های ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. ورق‌های گالوانیزه به عنوان یک پوشش مقاوم در برابر عوامل جوی و زنگ‌زدگی بسیار ایده‌آل برای استفاده در پروژه‌های ساختمانی هستند.

صنعت خودروسازی: در صنعت خودروسازی، ورق‌های گالوانیزه به عنوان یک جزء مهم در تولید قطعات خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ورق‌ها به دلیل ویژگی‌های خود در مقابل رطوبت و زنگ‌زدگی بسیار مقاوم هستند و برای تولید کارواش‌ها، بدنه خودروها و قطعات داخلی استفاده می‌شوند.

صنعت الکترونیک: در صنعت الکترونیک نیز ورق‌های گالوانیزه به عنوان جزء‌های مهمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ورق‌ها به عنوان قطعات محافظ در مقابل خوردگی و تأثیرات محیطی در تولید قطعات الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله کاربردهای آنها می‌توان به تولید کیس‌های دستگاه‌های الکترونیکی و تابلوهای برق اشاره کرد.

ورق گالوانیزه برش خورده 6 متری

برای دریافت مشاوره در مورد ورق های گالوانیزه برش خورده 6 متری با کارشناسان مجرب فروشگاه اینترنتی آهن پخش در تماس باشید. توجه داشته باشید برای خرید ورق گالوانیزه باید به فاکتورهای مهمی دقت کنید که عبارتند از: میزان پوشش روی و کیفیت آن و میزان چگالی روی.

قیمت ورق گالوانیزه 6 متری با توجه به فاکتورهای مختلف، متغیر می باشد از جمله این موارد می توان به عرض ورق و میزان روی استفاده شده در فرایند گالوانیزاسیون و در نهایت وزن آن، کارخانه تولید کننده و ... اشاره نمود. از مواردی که بر قیمت روز ورق گالوانیزه 6 متری تاثیرگذار است، می توان به نوسانات بازار آهن آلات، ارز و مواردی از این دست اشاره نمود. این نوسانات بر روی قیمت محصولات فولادی از جمله ورق گالوانیزه 6 متری تاثیری مستقیم دارد. برای دریافت مشاوره در زمینه قیمت ورق گالوانیزه 6 متری با کارشناسان آهن پخش در ارتباط باشید.

نام

ابعاد

ضخامت

محل بارگیری

قیمت

ورق 6 میل 6000 * 1500 برش خورده

6000 * 1500

6

بنگاه تهران

تماس بگیرید

ورق 8 میل 6000 * 1000 برش خورده

6000 * 1000

8

بنگاه تهران

تماس بگیرید

 

 

ورق گالوانیزه 6 میل

ورق گالوانیزه به دلیل پوششی که از جنس روی دارد برای استفاده در فضای باز بسیار مناسب است زیرا این پوشش مانع از زنگ زدن ورق در تغییرات شرایط جوی می شود. انواع مختلف ورق گالوانیزه در ضخامت پوشش روی بر سطح آن ها با هم متفاوتند و بر اساس ضخامت روی، coting ورق ها تعیین می گردد. ورق گالوانیزه 6 میل یا ورق گالوانیزه 0.6 از جمله محصولاتی است که در فروشگاه اینترنتی آهن پخش ارائه شده است. این ورق دارای ضخامت 6 میلیمتر می باشد که این مقدار شامل ضخامت ورق پایه و پوشش روی موجود بر روی سطح آن می باشد. این ورق به صورت رول و شیت به بازار عرضه می شود و و از نظر ابعاد ورق گالوانیزه می توان گفت این ورق در عرض 1000 و 1250 و ... تولید می گردد.

نام

ابعاد

ضخامت

محل بارگیری

قیمت

ورق گالوانیزه 60(60/.) میل عرض 1 - ST22

100 * 200

6

کارخانه

تماس بگیرید

ق گالوانیزه 60(60/.) میل عرض 125  - ST22

125 * 250

6

بنگاه تهران

تماس بگیرید

ورق گالوانیزه 60(60/.) میل عرض 1  - ST22

100 * 200

6

بنگاه تهران

تماس بگیرید

 

 شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت آهن پخش علاوه بر اطلاع از قیمت ورق گالوانیزه، از قیمت روز میلگرد نیز مطلع شوید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها