معرفی 7 تا از جاهای دیدنی دبی در تابستان

شهر دبی مهد تضادها است. در دبی شاهد اتفاقات و دیدنی‌های عجیبی هستیم که ذهن بیننده را به خود مشغول می‌کند. جاهای دیدنی دبی دور از انتظار بوده که اسکی در دبی یکی از این موارد است، چراکه اسکی در یک منطقه بیابانی عجیب بوده و باعث حیرت خواهد شد.

معرفی 7 تا از جاهای دیدنی دبی در تابستان

شهر دبی مهد تضادها است. در دبی شاهد اتفاقات و دیدنی‌های عجیبی هستیم که ذهن بیننده را به خود مشغول می‌کند. جاهای دیدنی دبی دور از انتظار بوده که اسکی در دبی یکی از این موارد است، چراکه اسکی در یک منطقه بیابانی عجیب بوده و باعث حیرت خواهد شد. دبی مال، کشتی تفریحی کروز، پارک آبی واید، آکواریوم دبی و... از مکان‌ها و دیدنی‌های لوکس دبی بوده که علاوه بر جذابیت بالا، باعث متحیر ساختن گردشگران خواهند شد. سالانه گردشگران بسیاری با تور دبی ارزان به این شهر زیبا و لاکچری سفر می‌کنند که بتوانند از این پدیده‌های اعجاب‌انگیز و لاکچری دیدن نمایند و از این زیبایی‌ها لذت ببرند.

اسکی دبی لذت زمستان در تابستان صحرا

پیست اسکی دبی که رتبه سوم پیست سر پوشیده را به خود اختصاص داده است، در یک شهر کویری ایجاد شده که می‌توان از آن لذت برد. این پیست اسکی در یکی از مراکز خرید به نام مرکز خرید امارات متحده عربی افتتاح شده که امکانات بی‌نظیری را ادائه می‌دهد. برای آماده سازی این پیست اسکی از شش هزار تن برف استفاده شده که این طبیعت زیبا و جذاب، ساخته دست انسان است.

وسعت سالن مورد نظر حدود ۲۲۵۰۰ متر مربع بوده که از پنج مسیر متفاوت تشکیل شده است. در پیست اسکی دبی تجهیزات لازم برای اسکی‌بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و این مجموعه شاهد تعدادی پنگوئن هستیم که می‌توان با آنها ملاقات کرد و عکس یادگاری گرفت. در این مجموعه تفریحی لاکچری شرایط برای اسکی، اسنوبورد و دیگر تفریحات برفی فراهم است.

تجربه ‌ای فراموش نشدنی در اسکای دایو دبی

چتر بازی در دبی یکی از تفریحات لوکس بوده که علاقه‌مندان به هیجان از این تفریح استقبال می‌کنند. اسکای دایو در مکان‌های بسیاری از دبی برای گردشگران تدارک دیده شده که می‌توانند به این مناطق بروند و از بالا رفتن آدرنالین لذت ببرند. دراپ زون صحرا، دراپ زون پالم و... از مکان‌هایی هستند که می‌توان چتر بازی کرد. چتر بازی در کنار یک مربی بوده که بدون نیاز به آموزش می‌توان آن را انجام داد. شما با استفاده از یک هواپیما به منطقه مورد نظر برای سقوط می‌رسید و از آنجا به همراه مربی مجرب به سمت پایین سقوط می‌کنید. در این حین، از شما عکس‌های جذاب و دیدنی گرفته خواهد شد.

پارک آبی واید وادی دبی

پارک آبی بسیار شگفت انگیز که از قدمت آن حدود ده سال می‌گذرد یکی از جاهای دیدنی دبی است.. پارک آبی وایلد وادی دبی یکی از جاهای هیجان‌انگیز و لاکچری بوده که مو را به تن سیخ می‌کند. در این پارک آبی جذاب، امکانات بی‌نظیری را ارائه می‌دهند که می‌توان به ترانسفر رفت و برگشت، استخر موج، وجود رستوران و کافی‌شاپ، وجود آبشار ۱۸ متری، سرسره، قابلیت موج‌سواری، سقوط آزاد و... اشاره کرد. با تهیه بلیط ورودی، می‌توان به تمام وسایل و امکانات موجود در پارک آبی دسترسی داشت. برای کودکان نیز تفریحات و وسایل بازی استانداری تدارک دیده شده که می‌توان با خیالی آسوده آنها را به تفریح و بازی تشویق کرد.

مکان های دیدنی دبی

کشتی تفریحی کروز دبی یکی از جاهای دیدنی دبی در تابستان

یکی دیگر از جاهای دیدنی دبی که می‌توان به لاکچری بودن آن پی برد، کشتی کروز است. در این زمان، انواع کشتی کروز در خدمت شما بوده که می‌توان با توجه به سلیقه خود یکی را برای گذاران اوقات فراغت انتخاب نمایید. در کشتی کروز دبی که در برنامه تور دبی نیز وجود دارد، امکاناتی نظیر اجرای موسیقی زنده، رقص، بوفه و رستوران و... وجود دارد که می‌توان شبی لوکس و جذاب را در کنار دوستان و خانواده سپری کرد.

دبی مال

دبی مال که با هزینه‌ای ۲۰ میلیارد دلاری طراحی و اجرا شده در برج خلیفه قرار دارد. برج خلیفه که بلند‌ترین برج جهان است، این مرکز خرید لوکس را در خود جای داده که ۱۲۰۰ مغازه و فروشگاه دارد. دبی مال یکی از جاهای دیدنی دبی بوده که امکانات بی‌نظیری مثل آکواریوم، زمین یخ، باغ وحش زیر آب، شهربازی، سینما و... را ارائه می‌دهد. در دبی مال قسمت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان بسته به سلیقه شخصی، از هر یک از این قسمت‌ها دیدن کرد. خیابان مد یکی از این قسمت‌ها بوده که فروشگاه‌های موجود در آن، محصولات برند و باکیفیتی ارائه می‌کنند. بازار طلا دبی مال با ۲۰۰ فروشگاه توانسته جایگاه بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده طلا را به خود اختصاص دهد.

خور دبی

در منطقه بوکس خور دبی ما شاهد سازه‌ها و ساختمان‌های باشکوهی هستیم که باعث به وجد آمدن انسان می‌شوند. ساختمان برج خلیفه یکی از مشهورترین و با ابهت‌ترین ساختمان‌های دبی و جهان بوده و عنوان بلندترین برج را به خود اختصاص داده است. برج العرب نیز یکی دیگر از ساختمان‌های لوکس این منطقه بوده که یک رستوران لاکچری دارد. همچنین خامه شیخ سعید آل مکتوم، هتل جمیرا، مرکز تجارت جهانی دبی، برج‌های امارات، برج اتصالات دو دبی، برج کایان از دیگر جاهای دیدنی دبی هستند که در منطقه خور جای دارند.

و در آخر آکواریوم دبی یکی از جاهای دینی دبی در تابستان

آکواریوم دبی که قطعا در برنامه تور دبی قرار دارد، از مخزنی ساخته شده که در آن ۱۰ میلیون لیتر آب گنجانده شده است. در این آکواریوم عظیم ۳۳ هزار نوع ماهی متنوع از ماهی‌های کوچک و بزرگ گرفته تا کوسه و اسب دریایی، سفره ماهی، عروس دریایی، دلقک ماهی، همگی را می‌توان از نزدیک دید و با آنها عکس یادگاری گرفت. این آکواریوم زیلا در دبی مال قرار دارد که می‌توان از اتوبوس، مترو و... استفاده کرد تا به این اقیانوس کوچک رسید. در این آکواریم عجیب، ۱۴۰ گونه آبزی وجود دارد که به زیبایی و جذابیت آن افزوده است. شرایط نگهداری و PH آب قابل تنظیم بوده و در کنترل است تا به موجودات دریایی آسیبی وارد نشود. این مجموعه جذاب و دیدنی از سه بخش متفاوت تشکیل شده است. یک تونل ۴۸ متری شیشه‌ای با دید ۲۷۰ درجه نیز وجود دارد که باعث می‌شود تا گردشگران از موجودات دریایی به خوبی دیدن نمایند. یک مخزن اصلی و یک باغ وحش زیر آب، از دیگر قسمت‌های این مجموعه هستند.

مکان های دیدنی دبی

سخن پایانی

در شهر دبی که عجایب بی‌نظیری را در خود جای داده، با اینکه با یک منطقه کویری و خشک روبه‌رو هستیم؛ اما امکان سفر به آن در تابستان نیز فراهم است. با طراحی و ساخت بناها و سازه‌های لوکس و همچنین طراحی و ایجاد جاهای دیدنی بسیاری در دبی، می‌توان به راحتی در این فصل گرم سال نیز به جاهای دیدنی دبی سر زد. برج خلیفه، آکواریوم عظیم‌الجثه، اسکی بر روی برف، دبی مال و... از جاهای لوکس و خاطره‌انگیز دبی هستند که در برنامه تور ارزان دبی جای دارند. شما می‌توانید بدون دغدغه و با کمترین نگرانی، تمام این مراکز و جاهای جذاب را تماشا نمایید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها