هتل 7 ستاره در آنتالیا؛ شایعه یا واقعیت

از زمان قدیم تا کنون آنتالیا یکی از مقاصد همیشگی مسافران بوده و شما می‌توانید هتل‌های متعددی را در این منطقه بر اساس سلیقه و میزان تمکن مالی خود بیابید.

هتل 7 ستاره در آنتالیا؛ شایعه یا واقعیت

از آنجا که امروزه سفر به زیباترین سواحل دریای زیبای مدیترانه از طریق تور آنتالیا لحظه آخری بسیار داغ است، شما می‌بایست نسبت به نکاتی چون شرایط آب و هوایی آن منطقه، بهترین هتل‌های آنتالیا، نحوه استفاده از وسایل نقلیه و... آگاه باشید تا بتوانید اقامتی لذت‌بخش را تجربه کنید. از زمان قدیم تا کنون آنتالیا یکی از مقاصد همیشگی مسافران بوده و شما می‌توانید هتل‌های متعددی را در این منطقه بر اساس سلیقه و میزان تمکن مالی خود بیابید. کافیست برای یکبار به آنتالیا سفر کنید تا سفری بی‌مانند و بسیار منحصر به فرد را تجربه نمایید.

Title: هتل 7 ستاره در آنتالیا

هتل Regnum Carya

اگر کمی با محله‌های شهر آنتالیا آشنایی داشته باشید، قطعاً یکی از محله‌های معروف و مشهور آن یعنی بلک را خواهید شناخت. این محله علاوه بر جذابیت‌های خود از جمله ساحل، زمین بازی و... هتل رگنوم کاریا را نیز در خود جای داده است. از آنجا که این هتل ۵ ستاره در میان بهترین هتل‌های آنتالیا قرار دارد، شما می‌توانید در آن امکاناتی از قبیل وای فای رایگان در تمام بخش‌های هتل، پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتوشویی و خشک‌شویی، پارکینگ خودرو، رستوران و کافه مجلل، دستگاه کپی و فکس، تور‌های گردشگری و صندوق ‌امانات را مشاهده کنید.

این هتل به دلیل رعایت حال خانواده‌های عزیز نسبت به مراقبت از کودکان و افراد سالخورده کوشا بوده و برای آن‌ها امکاناتی از قبیل کالسکه‌های مخصوص، ویلچر و محل عبور مناسبی را تعبیه کرده است. می‌توان گفت شما در این هتل تنها امکانات رفاهی دریافت نکرده و می‌توانید از امکانات تفریحی چون موزیک زنده، بازی‌های ساحلی، جکوزی، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، کارائوکه و... نیز بهره‌مند شوید. اگر شما نیز می‌خواهید با غذا‌های بومی شهر آنتالیا آشنا شوید، در این هتل رستوران‌های متعددی وجود داشته که هر کدام از آن‌ها غذا‌های مختص به این منطقه را با استفاده از مواد اولیه تازه و بومی تهیه می‌کنند.

لازم به ذکر است شما می‌توانید بنابر مدت زمان اقامت، تعداد نفرات همراه و میزان تمکن مالی خود یکی از اتاق‌های جید، سوئیت جید، سوئیت خانواده جید، اتاق پرل پول روم، سوئیت پرل پول روم، اتاق جید جونیور، اتاق جید سنیور، ویلا سپفایر و ویلای امرالد را انتخاب کنید.

هتل Maxx Royal

اگر می‌خواهید همراه با خانواده و فرزندان خود از طریق تور آنتالیا لحطه اخری به این شهر زیبا سفر کنید، قطعاً یکی از هتل‌های خانوادگی و مطلوب برای شما می‌تواند هتل مکس رویال باشد؛ چرا که این هتل به دلیل امکانات منحصر به فرد خود توانسته در محیط داخلی هتل تفریحات مناسب و خلاقانه‌ای را برای کودکان به وجود آورد. البته لازم به ذکر است این امکانات تنها مختص به کودکان نبوده و سایر اعضای خانواده نیز می‌توانند از مابقی امکانات از جمله مینی کلوپ، اتاق‌های ماساژ، حمام ترکی، ورزش‌های آبی، گلف و... بهره‌مند شوند.

هتل Rixos Premium

با توجه به اینکه بازار استفاده از تور آنتالیا لحظه آخری همیشه گرم و پر رونق است، شما می‌توانید این بار یکی دیگر از بهترین هتل‌های آنتالیا را انتخاب کرده و به آنجا سفر کنید. از دیگر هتل‌های موجود در منطقه بلک آنتالیا باید به هتل ریکسوس پریمیوم اشاره کرد. با توجه به ایننکه این هتل دارای ۵ ستاره است، امکانات رفاهی و تفریحی آن بسیار مطلوب بوده و قطعاً می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به وجود آورد. برای عده کثیری از افراد موقعیت مکانی هتل به سبب مجاورت یا نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری آن منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

هتل های باروت لارا

قطعاً هدف تمامی افراد از سفر به اقصی نقاط جهان از جمله شهر آنتالیا، رفع تنش‌های فکری و بهره‌مندی از امکانات تفریحی و رفاهی مطلوب است. اگر می‌خواهید تمامی دغدغه‌های ذهنی خود را به آسانی فراموش کنید، قطعاً هتل ۵ ستاره باروت لارا می‌تواند همراه خوبی در این سفر برای شما باشد. هتل باروت لارا جایگاه ۳۵۱‌ام را از میان چندین هزار هتل کسب کرده است. لازم به ذکر است موقعیت مکانی این هتل در بخش جنوبی شهر آنتالیا بوده و موجب می‌شود تا افراد بتوانند خود را سریعاً به تمام جاذبه‌های گردشگری اطراف برسانند. در وهله اول بسیاری از افراد گمان می‌کنند به علت موقعیت مکانی هتل امکانات مناسبی در اختیار ندارند. در واقع این تفکر کاملاً نادرست بوده و شما می‌توانید امکاناتی چون پزشک متخصص ۲۴ ساعته، بالکن اختصاصی با نمای زیبا، خدمات خشک‌شویی، فروشگاه‌های مختلف و متعدد، سرویس‌های مخصوص ماه عسل و... را مشاهده کنید.

2

هتل دلفین امپریال

از آنجا که شهر آنتالیا دارای وسعت بسیار زیادی است، شما می‌توانید تعداد هتل‌های متعددی را در میان بهترین هتل‌های آنتالیا بیابید. هتل دلفین امپریال نیز یکی از هتل‌های واقع در ساحل کندو است. اگر می‌خواهید بسیار دست و دلباز اتاق‌تان را انتخاب کنید، این هتل گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود؛ چرا که شما می‌توانید از میان ۶۴ سوئیت جونیور، ۶۵۰ اتاق، ۱۵۶ اتاق یک تخته و ۳۳۹ اتاق دو تخته اتاق مدنظر خود را انتخاب کنید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که ممکن است در هتل‌های ساحلی رعایت نشود، میزان تمیزی و نظافت آن بوده که این هتل آن را به خوبی رعایت می‌کند‌. شما در زمان اقامت خود می‌توانید تنها در هتل اسکان داشته و خود را با سرگرمی‌های موجود در آن از جمله استخر‌های روباز و سرپوشیده، تنیس روی میز، استخر، بازی‌های دریایی، قایق پارویی، تراس آفتاب و... سرگرم سازید. هتل دلفین امپریال تنها دارای یک رستوران و کافه است؛ اما شما می‌توانید انواع و اقسام نوشیدنی‌ها و غذا‌های بومی و بین‌المللی را نوش جان کنید.

رویال هالیدی پالاس

یکی از هتل‌هایی که سبب می‌شود شما خود را از طریق تور آنتالیا لحظه آخری به این منطقه برسانید، هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا است. با توجه به اینکه محله لارا در میان مردمان بومی و مسافران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، شما می‌بایست پیش از سفر خود نسبت به رزرو زمان مورد نظر اقدام کنید تا با تکمیلی ظرفیت روبه‌رو نشوید. شاید تعجب کنید اما این هتل یکی از بهترین هتل‌های جهان بوده و تنها در جایگاه بهترین هتل‌های آنتالیا قرار نمی‌گیرد. تمامی افراد حاضر در این مجموعه برای مسافران ارزش و احترام قائل بوده و تلاش می‌کنند مشکلات آن‌ها را برطرف سازند. اگر می‌خواهید در مدت زمان حضور خود با به‌روز‌ترین امکانات و تفریحات مواجه شوید، می‌توانید با انتخاب هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا این لذت را برای خود به ارمغان‌ آورید.

هتل آکرا

از آنجا که تمام هتل‌های معرفی شده در این بخش ۵ ستاره هستند و جایگاه مناسبی در میان بهترین هتل‌های آنتالیا دارند، انتخاب میان آن‌ها کمی دشوار است. یکی دیگر از هتل‌ها هتل آکرا بوده که به سبب مجاورت خود به مرکز خرید معتبر و شناخته شده اوت لت سنتر و همچنین برج ساعت آنتالیا، افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب می‌نماید. اگر چه تمامی خدمات ارائه شده در این هتل نیز همانند سایر هتل‌های این شهر است، اما شما می‌توانید خدماتی چون شاتل فرودگاه، اسپا، اینترنت نامحدود، پارکینگ و... را با بهترین نوع سرویس دهی و کیفیت دریافت کنید.

3

جالب است بدانید چشم انداز این هتل به سمت کوه‌های توروس بوده و همین امر سبب می‌شود افراد حین استراحت و تماشای این نمای دل‌انگیز، با آرامشی بی‌سابقه و بی‌مانند روبه‌رو شوند. همچنین در این هتل رستورانی با نام آسمان وجود دارد که به علت استقرار در طبقه دهم این هتل، از نما و جلوه بی‌نظیری برخوردار است. توصیه می‌کنیم حتماً از غذا‌های این رستوران میل کرده و خاطره‌ای لذت بخش را برای خود به ثبت برسانید.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها