بهترین آکادمی طراحی لباس کرج و استان البرز

یکی از رشته های هنری که میشه به اون بعنوان یک شغل هم نگاه کرد طراحی لباس هستش که امروزه و در دنیای مدرن خیلی از مردم علاقمند برای یادگیری و آموزش دیدن اون اقدام می کنن، اگر شما هم به دنیای مد و فشن علاقه دارید و آدم خلاق و مبتکری هستید و دلتون یه شغل متنوع و جذاب می خواد بهتون شغل طراح لباس رو معرفی می کنم.

بهترین آکادمی طراحی لباس کرج و استان البرز

 این شغل علاوه بر اینکه می تونه شما رو پولدار کنه البته اگر کمی زبل باشید و تلاش فراوان بکنید یکی از پردر آمدترین حرفه هاست؛ برای یادگیری این شغل باید بهترین آکادمی طراحی لباس کرج و استان البرز رو انتخاب کنید که اسمش آکادمی پارس هستش و تو یکی از بهترین مناطق کرج واقع شده و دسترسی به اون هم بسیار آسونه، قابل ذکره که غیر از خود افرادی که در کرج ساکن هستند از شهرهای دور و نزدیک اطراف کرج هم برای آموزش و یادگیری به این آکادمی مراجعه می کنند. آکادمی طراحی لباس پارس دارای ویژگی و مزایایی هست که در ادامه براتون می گیم:

 

1-لوکیشن محلی خوب و دسترسی آسان با جای پارک عالی

2-فضایی بزرگتر از 200 مترمربع برای راحتی هنرجوها موقع آموزش و تمرین

3-میز و صندلی های استاندارد و مبلی برای راحت بودن هنرجو هنگام یادگیری

4-مجهز به مدرن ترین و بروزترین چرخ های صنعتی و خانگی برای استفاده و آموزش به ازای هر هنرجو 1 عدد

5-مجهز به چرخ های سردوز 3 و 5 نخه با بهترین برندها

6-مجهز به اتو بخارهای ایتالیایی و مدل جدید

7-مجهز به انواع ابزار کار مثل انواع خط کش، انواع قیچی، انواع نخ، مانکن برای مولاژ و ...

8-تجهیز شده با وسایل گرماشی و سرمایشی مناسب برای آسایش هنرجوها

9-ارائه و فروش کتاب های نایاب کمک آموزشی طراحبی که تو دانشگاه ها هم تدریس می شه

10-استفاده از کادر مجرب و محترم اداری و رعایت اصول مشتری مداری

11-استفاده از مدرسین کارازموده و فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه ها

12-آموزش با بروزترین متد روز دنیا یعنی روش مولر و پسران بدون تغییر

13-ارائه مدرک بین المللی دوزبانه و ترجمه شده

14-اعطای کارت گارانتی پشتیبانی 5  ساله

15-کلاس های خصوصی 1 الی 2 نفره برای فهم بیشتر هنرجو

16-امکان قسط بندی برای پرداخت شهریه

17-تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی هنرجو که البته هیچ وقت پیش نیومده

18-تضمین بازار کار پس از اتمام دوره و ...

خوب آکادمی طراحی لباس پارس با اینکه تنها آموزش دیدن طراحی لباس رو هم برای پیدا کردن شغل کافی می دونه اما به شما توصیه میشه که یک طرح خوب باید خیاطی هم بلد باشه حتی اگر بخواد که طرح هاش رو خیاطان دیگه اجرا کنن، دلیل اهمیت این قضیه بدین خاطره که یک طراح لباس خوب باید از انواع برش ها و مدل هایی که قابلیت اجرا دارند مطمئن باشخ و اونها رو طراحی کنه، همچنین بتونه بر سر کار خیاط ها نظارت کافی داشته باشه تا کار خودش رو درست و تمیز اجرا کنه و همچنین بتونه ایرادات کار رو ببینه و توصیه می شه که دوره آموزش خیاطی رو هم در آموزشگاه کافی پارس بگذرونید. نکته قابل توجه دیگری که این آکادمی را از آموزشگاه های دیگهه متمایز می کنه کارت گارانتی پشتیبانی  اونه که خدماتش 5 ساله، رایگان و نامحدوده و مسائلی رو که در ادامه براتون ذکر می کنم با اون در اختیارتون قرار می گیره:

 2

1-شرکت در ورکشاپ های آموزشی با موضوعاتی جدید

2-استفاده از کلاس های رفع اشکال آکادمی پارس به مدت نامحدود تا زمانی که هنرجو حس رضایت و یادگیری داشته باشه.

3-استفاده از تجهیزات کارگاه الگوسازی و دوخت آکادمی پارس مثل چرخ های صنعتی و خانگی، چرخ های سردوز، اتوهای بخار و ...

4-شرکت در اردوها و تورهای آموزشی که شامل بازدید از کارخونه های صنعتی تولید پوشاک، بازید از کارگاه های گلدوزی های صنعتی، بازدید از چاپخونه های صنعتی پوشاک و ... هستش.

5-استفاده از مشاوره های آکادمی هنر پارس در زمینه الگوسازی و دوخت که ویژه هنرجویان دوره الگوسازی و دوخته.

6- استفاده از مشاوره های آکادمی هنر پارس در زمینه طراحی لباس مشاغل و تولیدی ها  که ویژه هنرجویان دوره طراحی لباسه.

7-استفاده از مشاوره های آکادمی هنر پارس در زمینه راه اندازی کسب و کار، مزون، تولیدی و ... ویژه تمامی هنرجویان آکادمی پارس توسط متخصصین علم بیزینس.

8-معرفی بعنوان کارآموز پس از اتمام دوره و اعطای مدرک یا استخدام در شکرت ها و کارخانجات تولید پوشاک.

شما با شرکت در دوره آموزشی طراحی لباس کلاس های آکادمی طراحی لباس پس از طی کردن سرفصل های مفصلی که برایتان تدارک دیده شده است و مدرسین با تجربه آن را به شما آمورش می دهند از مدرکی که در نهایت خواهید گرفت بسیار خوشحال خواهید شد چون مدرکی با مزایای ویژه برای شما می باشد؛ آکادمی طراحی لباس پارس یکی از معتبرترین آموزشگاه های طراحی لباس و خیاطی با شماره ثبت 42056 زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی، که نام تجاری آن آکادمی پارس هستش برای هنرجوهاش بعد از اتمام دوره آموزشی مدرک بین المللی دوزبانه ترجمه زیر نظر وزارت های نامبرده شده صادر می کنه که مزایا و کاربرد های زیادی نظیر موارد زیر داره:

1-اگربخواهید مزون یا همان خانه مد، تولیدی یا موسسه مد و لباس تاسیس کنید، باید از طریق بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی اقدام به گرفتن مجوز کنین و مدرک آکادمی پارس یک امتیاز عالی برای رزومه تون و بخوبی طی کردن مراحل اخذ مجوزتونه و باید حتما یه مدرک معتبر که نشون بده شما تو موسسه ای معتبر آموزش دیده اید رو به بنیاد ملی مد و لباس ارائه بدید.

2-اگر بخواهید وام و تسهیلات برای راه اندازی تولیدی، مزون و کسب وکارتان از بانک بگیرید، شرط اصلی اینه که مدرکی ارائه بدید که دوره آموزشیتون چه خیاطی چه طراح لباس رو تو موسسه ای معتبر مثل آکادمی پارس گذروندید.

3-آکادمی پارس بجز مدارکی که گفتیم و به درخواست هنرجو، لایسنس و سرتیفیکیت معتبرترین دانشگاه بین المللی یعنی مدرک دانشگاهی جی آر اس گروپ (GRSGROUP) یا مخفف GRS  را هم اعطا می کنه که تو پرونده مهاجرتی و بورسیه برای دانشگاه های خارجی و بین المللی مختلف امتیاز آوره.

3


4-خبر خوب این که همه افراد میتونن با ارائه ژوژمان (تحویل کار نهایی) مثل هنرجوهای آکادمی پارس و با پرداخت مبلغی معادل با 30 %  شهریه برای دوره آموزشی دلخواهشون، در خواست مدرک کنن. برای اطلاعات بیشتر و ثبت شماره تماستون برای مشاوره رایگان به صفحه اصلی سایت اکادمی هنر پارس مراجعه کنید.

درسته که مدارکی که دارید خیلی با ارزشن اما تو رشته های هنری و صنعتی و بازار کار هیچ تاثیری ندارن و صاحب کارها فقط بخاطر مدرک فرد اون رو استخدام  نمی کنن و مهم براشون کار اجرایی، تخصص و تجربه فرد، شخصیت و انضباط و کار گروهی و ... هستش و با توجه به مهارتشون تصمیم به استخدام میگیرن، با این حال شما با مدرک اکادمی پارس خیلی کارهای بزرگی می تونید انجام بدید اما باید به تجربه و مهارت خودتون اضافه کنید و مدام در حال آپدیت کردن آموزه های خود باشین تا از دنیای مد و فشن عقب نیفتید و همه تلاشتون رو بکنید تا سرفصل های دوره طراحی لباستون رو بخوبی یاد بگیرید و دست از تمرین و تکرار بر ندارید تا یک طراح لباس موفق باشید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها