فروشگاه وکیل استور در اقدامی عجیب جدید ترین مدل های بج سینه وکلا را معرفی کرد!

فروشگاه وکیل استور اولین و تنها فروشگاه تامین کننده انواع مدل های بج سینه وکلا در ایران می باشد که در آغاز سال جدید تصمیم گرفت از مدل های آرم سینه وکلا رونمایی کند.

فروشگاه وکیل استور در اقدامی عجیب جدید ترین مدل های بج سینه وکلا را معرفی کرد!

در ادامه این مقاله توجه شما را به معرفی کالکشن جدید بج سینه وکلا در فروشگاه وکیل استور جلب می کنیم.

بج سینه متوسط با لگو کانون وکلای دادگستری در رنگ بندی متنوع

بدون هیچ شکی بج سینه متوسط با لگو کانون وکلا محبوب ترین بج سینه در میان وکلای آقا و خانم میباشد. با توجه به درخواست های مکرر وکلا مبنی بر اضافه کردن رنگ های جدید به این مجموعه، در حال حاضر این بج در 4 رنگ مشکی، سبز، سورمه ای و سرخابی (ویژه وکلای خانم) در دسترس شما است که به راحتی میتوانید آن ها را با لباس خود ست کرده و یک تیپ هماهنگ و متوازن داشته باشید.

2

بج سینه خارجی با لگوی سفارشی – مناسب برای پرسنل موسسات حقوقی

برای اولین بار در ایران شما میتوانید بج سینه اختصاصی خود را داشته باشید! یکی از علل موفقیت موسسات و شرکت ها موضوع برندینگ و آشنایی مردم با کیفیت خدمات آن ها میباشد. فقط تصور کنید زمانی که تمامی پرسنل یک موسسه حقوقی، از وکیل سرپرست گرفته تا کارآموز و منشی، به صورت همزمان بج سینه با آرم و یا نام آن موسسه را استفاده نمایند تا چه اندازه کلاس کاری خود را به رخ مخاطبان خود خواهند کشید.

آز آنجایی که تولید بج های متداول بازار فقط در تیراژ 1000 تایی انجام میشود، اعمال تغییرات یا طرح جدید برای سفارشات تکی امکان پذیر نخواهد بود اما حالا شما میتوانید هر تعداد نشان سینه با آرم و نام موسسه خود را ثبت سفارش نمایید.

این مدل بج سینه وکلا در دو رنگ طلایی و نقره ای موجود است که لگوی حک شده به رنگ مشکی جلوه زیبایی میسازد و چون این مدل بج خارجی است قبل از اتمام موجودی رنگ ها همین حالا برای سفارش با رنگ دلخواه خود اقدام نمایید. حداکثر زمان آماده سازی 48 ساعت بوده و فورا جهت ارسال تحویل پست خواهد شد.

3

بج سینه خارجی کانون وکلای دادگستری

از زمان رونمایی، این مدل به اندازه بج سینه کانون وکلا مدل متوسط پرطرفدار شده است اما به چه دلیل؟ یک به این دلیل که سایز این مدل از مدل متوسط بزرگ تر است و دوم اینکه آرم کانون وکلای دادگستری به صورت کامل ( لگو به همراه متن ذیل آن) روی این بج حک شده است.

متاسفانه از آنجایی که رسانه های داخلی نقش خود را در شناسایی نهاد عظیم کانون وکلای دادگستری به درستی ایفا نکرده اند، لگو کانون وکلا به تنهایی برای عموم جامعه ملموس نیست.

استفاده از بج سینه کانون وکلای دادگستری با متن ذیل آن سبب میشود تا هم وکلا به عضویت در این نهاد شناخته شده، ترغیب شوند و هم کانون وکلای دادگستری به درستی به عموم جامعه معرفی شود.

همچنین بج سینه خارجی کانون وکلای دادگستری بدون متن (لگوی تنها) به سبب بزرگ شدن این نشان و نمای بیشتر نیز مورد استقبال وکلا بوده است که شما هنگام سفارش میتوانید طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.

4

بج سینه خارجی با لگو ترازو عدالت

بدون هیچ شکی ترازو عدالت یکی از المان های بسیار محبوب در میان وکلا و مشاغل مرتبط با رشته حقوق میباشد که به همین دلیل فروشگاه وکیل استور برای اولین بار در ایران اقدام به تامین بج سینه وکلا با لگو ترازو عدالت کرده است. این مدل بج های سینه بسیار باکیفیت هستند و در دو رنگ بسیار زیبای طلایی و نقره ای هم اکنون در فروشگاه لوازم وکیل موجود میباشد.

5

 

بج سینه وکلا با لگو و نوشته کانون وکلای دادگستری مرکز – برای اولین بار در ایران

در اقدامی بی سابقه بج سینه وکلا با لگو و نوشته کانون وکلای دادگستری مرکز برای اولین بار در ایران موجود شده است. به دلیل تقاضای بسیار زیاد وکلای کانون وکلای مرکز، فروشگاه وکیل استور تصمیم به تامین بج های سینه اختصاصی با لگو کانون وکلا و نوشته کانون وکلای دادگستری مرکز گرفت تا تمامی وکلای عضو کانون وکلای مرکز بتوانند از این مدل آرم سینه وکلا در رنگ طلایی استفاده کنند.

6

بج سینه با لگو کانون وکلا - سایز کوچک

بج سینه با لگو کانون وکلا – سایز کوچک یکی از قدیمی ترین محصولات فروشگاه وکیل استور میباشد که توانسته به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین مدل های بج سینه وکلا تبدیل شود. این بج به دلیل حاشیه برجسته آب طلا و رنگ فیروزه ای زمینه آن، بسیار متفاوت با مدل های قبلی آرم سینه وکلا میباشد. جنس این بج از فلز برنج با روکش پلی استر است که نه تنها زنگ نمیزند بلکه به هیچ عنوان تغییر رنگ هم نخواهد داشت. درخشندگی این مدل بج سینه علاوه بر لباس های رنگ تیره بر روی لباس های رنگ روشن زیبایی بی بدیلی دارد.

7

بج سینه وکالت با نام کانون وکلای دادگستری

این مدل بج سینه در دو رنگ سبز و آبی فیروزه ای با قیمت مناسبی که دارد، مورد استقبال کارآموزان وکالت بوده است.

8

 جنس تمامی بج های سینه فروشگاه وکیل استور به گونه ای است که زنگ نمیزند و ریزش رنگ نخواهد داشت. در نتیجه شما برای شستشو لباس نیاز به جدا کردن بج سینه وکلا ندارید. به همراه تمامی بج های سینه فروشگاه وکیل استور یک گیره پلیمری ارسال میشود که در صورت خرابی و یا مفقود شدن گیره فلزی، میتوانید از آن استفاده کنید.

خرید اینترنتی بج سینه وکلا 

فروشگاه وکیل استور اولین و تنها تامین کننده ملزومات مورد نیاز حرفه وکالت به خصوص بج سینه وکلا در ایران میباشد که تا به امروز با بیش از ثبت 3000 فاکتور خدمت رسان همیشگی وکلا در سراسر کشور بوده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر محصولات شما میتوانید به سایت فروشگاه وکیل استور مراجعه کنید.

منبع: فروشگاه اینترنتی وکیل استور

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • اصغر راستین
    0

    بسیار عالی ممنون از معرفی بج های سینه مخصوص وکلا. آرم سینه یکی از واجبات و ملزومات مورد نیاز هر وکیل و مشاور حقوقیه.

  • محمد نجفی
    0

    مقاله بسیار مفیدی بود. بج سینه به ویژه برای وکلا یکی از اساسی ترین ملزومات برای هر وکیله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها