آشنایی با گروه حقوقی تخصصی “ملکی اداری”

در شهر تهران و در نقطه ای از غرب این شهر بزرگ یک گروه حقوقی تحت عنوان « گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری» فعالیت می نماید که در سال های اخیر وکلای با تجربه آن توانسته اند در قالب یک تیم حرفه ای و فضای بسیار مناسب، پرونده های بیشماری را به سرانجام برسانند.

آشنایی با گروه حقوقی تخصصی “ملکی اداری”

این گروه حقوقی با مجموعه ای از وکلای با تجربه و متخصص در امور دعاوی حقوقی و کیفری همکاری می  نماید.

وکلایی که ضمن تجربه و تخصص، از صداقت در گفتار و عمل برخوردارند و توانسته اند اعتماد موکلین و مراجعین خود را بخوبی جلب نمایند.

حیطه فعالیت این گروه منحصر به شهر تهران نیست و وکلای آن در هر شهر و منطقه ای که لازم باشد برای دفاع از حقوق موکلین خود حاضر خواهند بود.

ارتباط شهروندان محترم با این مجموعه جهت انجام مشاوره حقوقی ، طرح سؤال و نیز احاله پرونده دعاوی ، از راههای مختلف امکان پذیر است.

همه شهروندان گرامی میتوانند از ابتدا با مراجعه به سایت این مجموعه حقوقی به آدرس اینترنتی https://melkiedari.ir از طریق شماره تلفن 02144096954  با دفتر گروه تماس حاصل نموده و طرح مشکل کنند.

همچنین در صورت تمایل میتوان از طریق گوشی تلفن همراه وارد سایت «ملکی اداری» شده و با فشردن دکمه واتساپ به صورت آنلاین با وکیل ارتباط آنلاین برقرار نمود.

 لازم به ذکر است در همان تماس اولیه مشاوره مورد نیاز از طرف وکلای گروه ارائه خواهد شد.  در صورت تمایل شهروندان به ملاقات با وکیل نیز میتوان با شماره 02144096954 تماس برقرار کرد و وقت ملاقات با وکیل را دریافت نمود.

گفتنی است این گروه حقوقی توانسته است با تنظیم انواع مقالات حقوقی و قرار دادن آنها در سایت گروه ، بسیاری از نیازهای حقوقی شهروندان را مرتفع نماید. ضمن اینکه در ابتدای هر مقاله امکان ارتباط تلفنی و مستقیم با وکیل از طریق گوشی تلفن همراه میسر شده است.   

در گروه ملکی اداری برای طرح پرونده دعاوی به صورت حضوری و احاله پرونده به وکیل، حق مشاوره از مراجعین دریافت نخواهد شد.

گفتنی است گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری در چند بخش فعالیت میکند و خدمات تخصصی مربوط به آن را ارائه می دهد.  

به عنوان مثال در اصلی ترین بخش از فعالیت ها، یعنی حوزه ملک و دعاوی مرتبط با آن ، وکیل ملکی در ارتباط با انواع دعاوی مرتبط با خرید و فروش ملک ، قراردادهای ملکی ، دعاوی موجر و مستاجر، اختلافات ملکی با سازمان ها و نهادهای عمومی یا دولتی نظیر: ستاد اجرایی فرمان امام ، تعزیرات ، شهرداری ، راه و شهرسازی ، ادارات ثبت و منابع طبیعی و... با جدیت فعالیت مینماید.

همچنین  وکیل خانواده انواع دعاوی مانند طلاق، مطالبه مهریه ، درخواست نفقه، استرداد جهیزیه، حضانت فرزند و …. را مورد رسیدگی قرار می دهد.

در سایر حوزه ها نیز فعالیت و اقدامات حقوقی متنوعی در جریان است و خدمات مشاوره و وکالت انجام می پذیرد. از جمله میتوان به اقدامات حقوقی مربوط به تغییر جنسیت ، امور ثبت احوال ، امور حسبی و انحصار وراثت ، مصادره اموال و اصل 49 قانون اساسی و طرح دعوا علیه ستاد اجرایی ، بحث تغییر کاربری و نیز مشکلات مربوط به اراضی موات و کمیسیونهای شهرداری و راه و شهرسازی ، دعاوی مالیاتی مانند ارزش افزوده ، مالیات کسبه ، تراکنش های بانکی  ، جرایم مالی و چک ، جرایم مواد مخدر ، جرایم پزشکی ، قاچاق کالا ، تعزیرات و … مورد رسیدگی وکلای متخصص گروه حقوقی تخصصی ملکی اداری قرار می گیرد.

IMG_20220518_104424_991

******

خاطر نشان می سازد برای مشاوره تلفنی یا ملاقات حضوری با وکیل پایه یک دادگستری در هر یک از دعاوی مورد اشاره از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر با شماره 02144096954 امکان تماس برای شهروندان محترم از سراسر کشور فراهم است.

ضمن اینکه در هر ساعت از روز به سرعت میتوان از طریق واتساپ سایت با وکیل در ارتباط بود.

شهروندان گرامی میتوانند برای آشنایی با این گروه ، از بخش های مختلف سایت ملکی اداری به نشانی https://melkiedari.ir بازدید فرمایند.

سایت ملکی اداری مراجعات شما را به سازمان های مختلف نظیر ستاد اجرایی ، راه و شهرسازی ، شهرداری، سازمان امور مالیاتی و مجتمع های قضایی ، سازمان ثبت احوال و .... به حداقل می رساند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها