انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی 2023

انیمیشن روایتگر داستان مرد عنکبوتی به همراه گون استیسی (زن عنکبوتی) تیمی جدید تشکیل داده تا با یک شرور قدرتمند روبرو شوند. آن‌ها همراه با هم برای ماجراجویی به نقاط مختلف جهان سفر کرده و…

انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی 2023

در میان دنیای عنکبوتی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی جواکیم دوس سانتوس , کمپ پاورز , جاستین کِی. تامپسون می‌باشد. انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse 2023 در ژانر انیمیشن با صداپیشگی شامیک مور , هیلی استاینفلد , اسکار آیزاک , جیک جانسون , ایسا رای , برایان تایری هنری , لورین ولز , ریچل درچ , دنیل کالویا , مایکل ریاندا , اندی سمبرگ , جیسون شوارتزمن , کاران سونی , آماندلا استنبرگ , جورما تاکونه , شیا ویگهام هم اکنون در رسانه اینترنتی ویلم منتشر گردید.

جهت دانلود و تماشای آنلاین به روی لینک زیر کلیک فرمایید:

انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

طبق اخبار منتشر شده، انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse توانسته از سایت متاکریتیک از مجموع ۳۷ نقد نمره خوب ۸۷ را کسب کند و راتن تومیتوز نیز (بر اساس ۱۰۰ نقد) امتیاز عالی ۹۵٪ را به آن داده است. در ادامه به نظرات برخی از این کارشناسان خواهیم پرداخت:

آن‌ها موفق شده‌اند. این انیمیشن تنها داستان مایلز مورالز را گسترش نمی‌دهد، بلکه داستان را به قلمروهای تازه‌ای از شگفت‌انگیز بودن می‌برد. در واقع یک مکمل عالی برای فیلم اول و به همان اندازه طرفداران را هیجان‌زده می‌کند.

Variety – نمره ۱۰۰ از ۱۰۰

حال می‌دانیم که ۲ دنباله برای این عنوان تایید شده است که به ترتیب Across the Spider-Verse و Beyond the Spider-Verse نام دارنداز سوی دیگر سونی روی انیمیشن کوتاه The Spider Within نیز کار می‌کند که برای اکران در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی برنامه‌ریزی شده است.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse از آغاز تا پایان یک پدیده است و با طراحی هنری زیبا و لحظات نفس‌گیر طرفداران را هیجان‌زده می‌کند.

Screen Rant – نمره ۹۰ از ۱۰۰

Spider-Man: Across the Spider-Verse با ابتکارات بصری سبک جدیدی ایجاد کرده‌اند. جست‌وجوی مایلز و گوئن برای یافتن جایگاه خود در مولتی‌ورس بی‌وقفه و هیجان‌انگیز است. عملکرد قوی و تغییر و تحولات شخصیت‌ها و قهرمانان بسیار فوق‌العاده است. در پایان باید گفت که این یک دنباله بسیار عالی است که کارش را به خوبی انجام داده است.

IGN – نمره ۸۰ از ۱۰۰

اینطور که از نظرات میشه فهمید، با یک دنباله بسیار باکیفیت و هیجان‌انگیز روبرو هستیم که حسابی طرفداران را سر ذوق خواهد آورد.

حجم ویدیو: 6.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها