ترامپ: نقض آتشبس را دوست ندارم
ترامپ مدعی شد: نقض آتش بس را دوست ندارم.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور دو.لت تروریستی آمریکا در نشست خبری در اتاق بیضی شکل کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره ادعای نقض آتشبس توسط ایران گفت: من این را دوست ندارم.
او که سعی میکرد ایران را به نقض آنش بس متهم کند، ادامه داد: شما متوجه خواهید شد. من از این واقعیت که دیروز شلیک کردند ، خوشم نمیآید. در واقع چهار شلیک که سهتایش را زدیم.
آیا من پاسخ خواهم داد؟ پاسخ را متوجه خواهید شد.