سردار سلامی: در حال صعود هستیم و دشمنان به غروب شان نزدیک شده‌اند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمن مردمان مظلوم محاصره شده را بمباران می‌کند و این اقدام یعنی فروپاشی اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و حتی نظام یک امپراتوری، گفت: آمریکا در تمام قتل‌عام‌های فلسطین نقش اصلی و اول را بازی می‌کند.

سردار سلامی: در حال صعود هستیم و دشمنان به غروب شان نزدیک شده‌اند

سردار حسین سلامی امروز، هفدهم اسفندماه در همایش ره‌آورد سرزمین نور که امروز در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، اظهارکرد: این نقطه مبدأ شکل‌گیری یک تاریخ برای اسلام است و یک تاریخ جاری در امتداد زمان. روزگاری در فاصله چند کیلومتر از اینجا ما با چشمانی پر از رویا و سرشار از آرزو به این نقطه نگاه می‌کردیم و در دلمان این شوق برای آزادی این سرزمین موج می‌زد. چند سال است که این نقطه از یک اسارت غم‌انگیز آزاد شده است.

وی با بیان این که انقلاب به اسلام قدرت داد و اسلام در این سرزمین اولین بار قدرت گرفت، گفت: در حالی‌که هنوز در مرحله انتقال حاکمیت بودیم مورد هجوم دشمنی قرار گرفتیم که از کشور‌های مختلف جهان حمایت می‌شد، اما این مردم هیچ اعتنایی نکردند و از شکوه و هیمنه ظاهری آن دشمن هرگز نترسیدند و این باور هنوز وجود دارد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: اعتمادبه‌نفس‌ها قوی شده است و مسلمانان دیگر نیز دریافتند می‌توان در سرزمین‌های دیگر جهاد کرد و امروز می‌بینید که در بلاد اسلامی مانند یمن، فلسطین و سوریه و عراق مسلمانان با مستکبران درگیر هستند.

وی با اشاره به تحریم ها، عنوان کرد: دشمن در عرصه اقتصاد نیز وارد شدند و ملت ما را درگیر تحریم کرد، ولی اما ملت با حمایت رهبرش ایستاد و یک مقاومت در قلب مردم شکل گرفت. همه می‌ایستند و برای ملت ایران عقب‌نشینی ناممکن‌ترین رویداد است. ما فتوحات بزرگی در عرصه اقتصادی با فتح قله‌های بلند داشتیم.

سردار سلامی با بیان این که دشمن به عرصه جنگ فرهنگی روی آورد و فکر کرد می‌تواند با نشر اکاذیب و دروغ‌پردازی‌ها بر قلب و ذهن جوانان ما مسلط شود، گفت: این نیز شکست خورد. دشمن به نبرد‌های اطلاعاتی هم روی آورد و نتوانست کاری کند. فتنه‌های داخلی را رقم زدند، اما بازهم موفق نشدند، زیرا مردم ما دوباره ایستادند.

وی با اشاره به شکست دشمنان در نبرد سیاسی انتخابات نیز افزود: مردم ایران بازهم استکبار را در هم شکستند. ما قله‌های بزرگی را در آینده نزدیک فتح می‌کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه گفت: امروز دشمن مردمان مظلوم محاصره شده را بمباران می‌کند و به این کار خود افتخار می‌کند، در حالی که این اقدام یعنی فروپاشی اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و حتی نظام یک امپراتوری. امروز آمریکا در تمام قتل‌عام‌های فلسطین نقش اصلی و اول را بازی می‌کند. ما در حال صعود هستیم و دشمنان به غروب شان نزدیک شده‌اند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • ترک
    0

    از غروب دشمنان خوشحال نباش چون افتاب در همه جا می تابد

  • ناشناس
    0

    شما درست می فرمایید. فقط امروز وقت این حرف نبود

  • بهلول
    0

    بقول ارش سانديسى قرصهاشونشسته خورده

  • ناشناس
    1


    صعود در جهالت و فقر و تیره روزی !

  • ناشناس
    0

    قابل توجه سردار جان
    یک ششم مردم ایران درگیر کامل بدون راه برگشت موادمخدر هستن و دو ششم هم تفننی نیمه درگیر و و یک ششم دیگر هم تفریحی هفته‌ای و مابقی هم در انتظار عزراییل هستن فقط مابقی حدودا دوسه میلیون نفر هم مثل سردار جان در توهم اگه باور نداری خبر پایین رابخون

  • ناشناس
    0

    جیب ما خالیه جناب سردار سرلشگر بسیجی دکتر

  • ناشناس
    0

    دقیقا درست میفرمایید هر دلار امریکا شده ۶۱۰۰۰۰ ریال ایران
    آمریکا حتی نمیتونه قیمت دلار خودش را ثابت نگه داره و هر روز داره گرون میشه خخخخخخخخخ

  • ناشناس
    0

    یاد کتاب قلعه حیوانات افتادم. یکی می گفت چرا امار تولید علوفه هر روز بیشتر می شود ولی ما گرسنه تریم!!!

  • ناشناس
    15

    فقط یک گام مانده تا جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جهانخوار و نوچه های اروپایی اش و سگ نگهبانش در منطقه یعنی رژیم اشغالگر صهیونیستی را شکست دهید! پیروزی بسیار نزدیک است!

    نظرات شما -
    • به ناشناس
      0

      خخخخخخخخخخ.

  • زند
    0

    بسم الله الرحمن الرحیم

    در زیر چتر اعراب به راحتی صعود میکنیم ولی دیگر هیچگاه به آنان نخواهیم رسید.ایران از زاویه نود درجه در منحنی

    Sinx

    عبور کرده است.

  • ناشناس
    0

    اگر این وضعیت بغرنج کشور صعود هست ما نخواستیم میخواهیم نزول کنیم

  • ناشناس
    0

    سلام سردار نیروهایی که بچه هاشون هم اکنون کانادا هستند از سپاه بیرون کند. حتما صعود می کنیم. من توسط همين نیروها از سپاه مجبور شدم خودم را بازنشست کنم. به داد برسید.به حرمت خون شهدا.

  • ناشناس
    0

    چرا سرداران محترم به وظایف خودشان آشنا نیستند و به فکر مردم و کشور نیستند؟
    بیش از هفتاد درصد مردم از این اوضاع فعلی ناراحت و ناراضیند.
    بهتر است سپاه و ارتش درهم ادغام شوند و ریشه تبعیض و بی‌عدالتی در مراکز نظامی خشکانده شود.

  • تلمبه
    0

    من الان روی قلعه نشستم تکیه زدم خوش هستم چای نبات تو دستم عجب صفایی کردم

  • علی
    0

    نشان فتح تازه گرفتی ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها