فرمانده کل سپاه پاسداران:

به دنبال جنگ نیستیم اما هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه این روزها از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می‌شنویم، گفت: به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم.

به دنبال جنگ نیستیم اما هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز چهارشنبه - یازدهم بهمن ماه - در اجلاسیه پایانی کنگره ملی ۲۴ هزار شهید پایتخت که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، با بیان اینکه به روح تابناک همه شهدای عزیز به‌ ویژه ۲۴ هزار شهید سربلند تهران تحیت الهی را نثار می‌کنیم، اظهار داشت: رهبر عظیم‌الشأن ما با تدبیر الهی، شجاعانه در قلب همه مخاطرات سهمگین ایستاد تا روح مکتب مقاومت را در میان مکتب اسلام زنده و پاینده نگه دارد.

وی با اشاره به اینکه تعابیر، توصیفات و روایت‌های ستایش برانگیز رهبر عزیزمان از تهران و شهیدان جامع، کامل و الهام‌بخش بود، افزود: با الهام از فرمایشات معظم‌له، تهران واقعاً یک جهان‌شهر و نقطه تلاقی‌ نگاه مزورانه شیاطین عالم و مدفن سیاست‌های استکبارگران، شهر حماسه، رویدادها و شهر ۲۲ بهمن‌هاست.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: تهران شهر ۲۲ بهمن‌های تماشایی، شهر فرازها، تاریخ، ایستادگی، معیارها و میزان‌ها، کورکننده چشمان دشمنان، شهر آگاهی، الهام‌بخش معنا، غیرت، ایستادگی، شکوه و عظمت تمدن است.

سردار سلامی تصریح کرد: گاه دشمنان تهدید می‌کنند و این روزها هم از میان کلمات مقامات آمریکایی برخی تهدیدات را می‌شنویم، ما به آنها می‌گوییم شما ما را آزموده‌اید و همدیگر را می‌شناسیم، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ نمی‌گذاریم.

وی افزود: به دنبال جنگ نیستیم ولی از جنگ نمی هراسیم‌ و این حقیقتی است که در جامعه ما جریان دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: شمشیر جهاد ضامن عزت ما است، ما جنگ طلب نیستیم اما از خود و شکوهمان دفاع می‌کنیم.

گفتنیست، در این مراسم که سردار سرتیپ پاسدار «حسن‌ حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و حجت‌الاسلام والمسلمین «سید حسن ابوترابی‌فرد» امام‌جمعه موقت تهران و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی ۲۴ هزار شهید با رهبر معظم انقلاب اسلامی پخش شد. 

همچنین نمایش میدانی توسط گروه‌های نمایشی سپاه تهران بزرگ با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز به اجرا در آمد.

در حاشیه این اجلاسیه، موشک‌های بالستیک «خیبرشکن» و «قدر» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای حاضرین به نمایش گذاشته شده است.

دیدار با ۲۹ خانواده شهید، جانباز، ایثارگر و آزاده، برگزاری ۱۱۰۰۰ یادواره شهدا، توزیع ۱۲۴ هزار بسته کمک مومنانه، یک هزار و ۲۴ سری جهیزیه و ۲۴ هزار بسته لوازم تحریر، برگزاری پویش ۲۴ هزار ختم قرآن به نیابت از ۲۴ هزار شهید، حضور ۲۴ هزار دانش‌آموز و نوجوان در مراسم اعتکاف به نیابت از ۲۴ هزار شهید، تالیف و رونمایی بالغ بر ۲۰۰ عنوان کتاب مربوط به کارنامه‌های عملیاتی و زندگی‌نامه شهدا و تاریخ شفاهی رزمندگان و فرماندهان، تالیف بالغ بر ۲۰۰ آثار فرهنگی هنری و رسانه‌ای و دیجیتال و همچنین رونمایی از آثار فاخر هنری به نام سمفونی «ساحت حماسه» برخی از کارهای جانبی این کنگره است که از سوی کمیته‌های تخصصی آن تاکنون اجرا شده است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    به دنبال جنگ نیستیم ولی از نیروهای تحت امر خود برای هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا درمنطقه دستور می دهیم!!

  • ناشناس
    1

    پس چرا موشکهای پاکستان بدون پاسخ ماند و در جواب وزیر امور خارجه با گل و شیرینی رفت پاکستان.حرف و عمل یکی نیست.

  • ناشناس
    0

    خخخخخخخخخخخخخ.

  • ناشناس
    0

    چرا؟نون خوبی توشه ها .از جنگ با عراق براتون سود اور تره ها .خوددانی .ضرر به خودت وهم قماشات میخوره .

  • ناشناس
    0

    بابا جنگ کن شاید ژنرال پنج ستاره شدی .خدارا چه دیدی .مگه جنگ 8 ساله بد بود برات .

  • زند
    4

    بسم الله الرحمن الرحیم

    ما مجاهدین اسلام را در لباس مقدس پاسداری دوست داریم.

  • انا عمار
    2

    ما طالب صلحیم اما در صورت لزوم آماده جنگیم ، زنده باد رهبر معظم جهان اسلام امام خامنه‌ای و درود بر سر لشگر سلامی و سپاه پاسداران و سربازان گمنام و مجاهدان فی سبیل الله

  • انا عمار
    0

    طالب صلحیم اما آماده جنگ با هر متجاوزی که قصد مزاحمت داشته باشد . جانم فدای امام خامنه‌ای

  • ناشناس
    0

    ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ۰۸:۵۷
    اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود
    تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

    ۰۹:۳۳۱۵ فروردين ۱۴۰۳
    ایران چگونه از صهیونیست‌ها انتقام خواهد گرفت؟
    اسرائیل مرتکب نقض آشکار قوانین بین المللی و حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه شده است عاملین و حامیان جنایت اخیر اسرائیل مجازات خواهند شد
    حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق با چراغ سبز آمریکا بوده است.
    پیام ما به دولت آمریکا فقط انتقام از آمریکا و اسرائیل است.
    حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران تجاوزکارانه بود.
    اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.
    آمریکا جنایتکار مسئول تمام اقدامات اسرائیل است.
    حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق با چراغ سبز آمریکا بوده است.
    تجاوز وحشیانه اسرائیل جنایتکار به کنسولگری ایران با حمایت کور آمریکا جنایتکار صورت گرفت.
    کاخ سفید: نقشی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق نداشتیم/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است حمله اسرائیل جنایتکار به کنسولگری ایران در دمشق با دستور مستقیم کاخ سفید صورت گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها