فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد

جزئیات موشک‌های ضدزره و پهپاد‌های پرسه زن سپاه پاسداران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موشک‌های ضد زره در اختیار نیروی زمینی سپاه پاسداران با برد‌های ۹ و ۱۴ کیلومتر و ماورای آن قادر به شلیک از بالگردها، پهپادها، خودرو‌ها و روی زمین است.

جزئیات موشک‌های ضدزره و پهپاد‌های پرسه زن سپاه پاسداران

سرلشکر حسین سلامی در گفت‌وگویی تلویزیونی با برنامه سپاه پاسداران شبکه اول سیما، گفت: امروز نیروی زمینی سپاه پاسداران با انبوهی از پهپاد‌ها به‌خصوص پهپاد‌های پرسه‌زن و ریز پرنده‌ها علاوه بر زمین در آسمان نیز یک قدرت مسلط است. یعنی می‌تواند با تعداد زیادی از پهپاد‌ها در اعماق عملیاتی مورد نظر خود عملیات‌های وسیع را انجام دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران به یگان‌های مردم‌پایه که بخشی از نیروی زمینی سپاه پاسداران هستند نیز اشاره کرد.

در ادامه نیز، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، عنوان کرد: راهبرد ما کاملاً دفاعی است، اما این راهبرد در عملیات و تاکتیک‌ها هجومی است به این معنا که ما به مبادی حرکت دشمن حمله خواهیم کرد و نیرو‌های دشمن را از مبدأ حرکت مورد حمله قرار می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم که به راحتی خود را به سواحل ما برسانند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    4

    کارتون بیسته کاش اقتصاد رو هم ، همینجوری میتونستین درستش کنید

  • 🐜
    0

    مگه قرار است جنگی بشه همه چی که آرومه!!! پهباد و موشک ضروری نمی باشد وقتی که ملت ایران زمین در فقرو فرودستی فقط برای بقاء زندگی می کنند!!! امید ما مردم را ناامید کردند مردم ایران فقط برای بدست آوردن سه وعده غذایی تلاش می‌کنند که اکثریت تلاش ها میسر نیست اقتصاد خانوارهای ایرانی می لنگدسفره ها خالیست!!!

  • محمد
    1

    همچی خوبه عالیه خدا را شکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها