خبر جدید معاون ابراهیم رئیسی درباره پیوستن ایران به «بریکس»

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر منتظر بانک مرکزی و وزرات امور خارجه هستیم تا لایحه پیوستن به بریکس را به هیئت دولت ارسال کند تا پس از طی مراحل مرتبط به موضوع رابه مجلس تقدیم کنیم.

خبر جدید معاون ابراهیم رئیسی درباره پیوستن ایران به «بریکس»

محمد دهقان در خصوص نحوه پیوستن کشورمان به پیمان بریکس، گفت: در خصوص شانگهای ۵۰ سند با همکاری وزارت امور خارجه در چارچوب لایحه به مجلس تقدیم شد و مجلس نیز آن را تصویب کرد و ما رسما به سازمان همکاری شانگهای ملحق شدیم .

معاون حقوقی رئیس جمهور افزود:در مورد بریکس نیز نظر حقوقی بر این است، با وجود تفاوت هایی که با سازمان همکاری شانگهای دارد و باتوجه به الزامات و تعهدات باید لایحه در مجلس تصویب شود و ما این موضوع را به دستگاه های ذی ربط اعلام کردیم تا لایحه مربوط را تهیه و به هیئت دولت ارسال کنند.

دهقانی تصریح کرد: در حال حاضر منتظر بانک مرکزی و وزرات امور خارجه هستیم تا لایحه را به هیئت دولت ارسال کند تا پس از طی مراحل مرتبط به موضوع رابه مجلس تقدیم کنیم.

منبع: خانه ملت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    ازبریکس هم سواری گرفتن به مارسید

  • ناشناس
    0

    بریکس مریکس سهله اگر عضو پیمان اقتصادی موجودات فضایی هم باشیم همه اش کشکه تا با آمریکا روابط دوستانه برقرار نباشد وضعیت ایران از این هم بدتر میشه ،آمریکا با هر کشوری ارتباط دوستانه داشته اون کشورها به نون و نوایی رسیده اند از کشورهای عربی گرفته تا ژاپن و کره جنوبی ترکیه حتی بغل گوشمان جمهوری آذربایجان، تا در سیاست خارجه مفهوم بده و بستان را ندانیم وضع این خواهد شد الان ما مدام به روسیه و چین باج میدهیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها