بیانیه وزارت امور خارجه ایران در محکومیت اقدام تروریستی در کرمان

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی در تعامل و همکاری با سایر مراجع ذیربط کشور، همه ظرفیت سیاسی، حقوقی و بین‌المللی را برای محکومیت جهانی این حمله نفرت انگیز تروریستی و پیگرد و تعقیب عامران و مباشران تروریست آن به کار خواهد گرفت.

بیانیه وزارت امور خارجه ایران در محکومیت اقدام تروریستی در کرمان

متن بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در محکومیت انفجار تروریستی در کرمان به شرح زیر است:

«وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی شنیع و بزدلانه در گلزار شهدای شهر کرمان -زادگاه و آرامگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان ملی و بین‌المللی مبارزه با تروریسم- که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از شهروندان عزیزمان شد، را به شدت محکوم می‌کند.

این جنایت تروریستی، گویای اوج رذیلت و دنائت دشمنان ملت ایران و نیز توسل آنان به روش‌های جنایت‌آمیز به امید واهی خروج از بحران خودساخته‌ای است که در آن گرفتار آمده‌اند.

به‌طور قطع توسل به چنین جنایات شرورانه‌ در حق شهروندان و مردان و زنان و کودکان ایرانی، پیوند ملت بصیر و مقتدر ایران را با آرمان شهید سلیمانی مستحکم‌تر نموده و موجب تحکیم بیش از پیش همبستگی و انسجام آحاد ملت رشید ایران و تعمیق دشمنی و نفرت آنان نسبت به‌ دشمنان شناخته شده ایران اسلامی خواهد شد.

بدیهی است؛ دستگاه دیپلماسی در تعامل و همکاری با سایر مراجع ذیربط کشور، همه ظرفیت سیاسی، حقوقی و بین‌المللی را برای محکومیت جهانی این حمله نفرت انگیز تروریستی و پیگرد و تعقیب عامران و ‌مباشران تروریست آن به کار خواهد گرفت.

کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در وزارت امور خارجه این رخداد غم انگیز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و به خصوص خانواده‌های داغدار شهدای این اقدام تروریستی تسلیت عرض کرده  و از درگاه خداوند متعال برای شهدای عزیز علو درجات و همجواری با سرباز قهرمان و شهید وطن و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل مسالت می کند .»

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها