نماینده تبریز در مجلس:

مردم از سرعت، کیفیت و قیمت اینترنت بسیار ناراضی هستند/ هزینه فیلترشکن کافی نبود که هزینه مازاد دیگری نیز بر مردم تحمیل کردید؟

نماینده تبریز گفت: مردم از سرعت، کیفیت و قیمت اینترنت بسیار ناراضی هستند، البته نباید سرعت و کیفیت آن را در اتاق شما چک کرد بلکه باید این مهم را از مردم جویا شد، آیا هزینه فیلترشکن کافی نبود که هزینه مازاد دیگری نیز بر مردم تحمیل کردید؟

مردم از سرعت، کیفیت و قیمت اینترنت بسیار ناراضی هستند/ هزینه فیلترشکن کافی نبود که هزینه مازاد دیگری نیز بر مردم تحمیل کردید؟

 در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی روح الله متفکرآزاد در تذکری گفت:مردم از سرعت، کیفیت و قیمت اینترنت بسیار ناراضی هستند، البته نباید سرعت و کیفیت آن را در اتاق شما چک کرد بلکه باید این مهم را از مردم جویا شد، آیا هزینه فیلترشکن کافی نبود که هزینه مازاد دیگری نیز بر مردم تحمیل کردید؟

در بحث نان و نانوایی قرار بود سامانه نانینو مشکل نان را حل کند، اما خودش به یک مشکل جدی برای مردم تبدیل شد و میان مردم و نانوایان اختلاف انداخت، همچنین ضرر نانوایان را به دنبال داشت، ضمن آنکه ۷ دستگاه که موظف به همکاری با نانینو بودند از این همراهی سر باز زدند، لذا لازم است که تدبیر شود.

یک سال و نیم تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان حق‌الناس است چرا که این پول پس از دو سال دیگر ارزشی ندارد.

ضمن آن که وضعیت حقوق‌بگیران بهتر نیست، اما به دلیل آن که مأخوذ به حیا هستند، سازگاری می‌کنند.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ناشناس
    0

    مردم کیند ؟؟

  • ناشناس
    0

    شما به عنوان وکیل مردم باید وزیر مربوطه را مواخذه کنید نه سخنرانی

  • رابی
    0

    می گویند در قدیم حاکمی بود که خزانه اش به خاطر عیاشی خالی گشت.از وزیر پرسید حالا چه باید کرد؟
    وزیر گفت اعلیحضرت مالیات مردم را از فردا دو برابر کنید.پادشاه گفت مردم بر ما خواهند شورید‌.وزیر گفت من این مردم را می شناسم اتفاقی نخواهد افتاد‌.پادشاه گفت اگر مردم شورش کنند گردن تو را خواهم زد .وزیر قبول کرد.مردم برای کار بر روی زمین ها صبح از دروازه شهر خارج می شدند و شب دوباره از همان دروازه وارد شهر می شدند.و در هنگام خروج میبایست یک ریال پرداخت می کردند.
    وزیر دستور داد که در هنگام ورود به شهر نیز یک ریال از مردم بگیرند .مردم پول را پرداخت کردند و هیچ اعتراضی نکردند.بعد از مدتی وزیر هزینه ورود و خروج را چهار ریال کرد.باز هم کسی اعتراضی نکرد.وزیر گفت این ملت را باید خوار کرد که فرمانبردار باشند.وزیر دستور داد که در هنگام پایان کار کشاوزان در عصر و ورود به شهر یک تعداد سرباز در ورودی شهر بایستند و به تک تک آنها نیز تجاوز کنند.چند روز بعد مردم شورش کردند.
    به پادشاه خبر دادند که مردم شورش کرده اند و قصد دارند با پادشاه صحب کنند. پادشاه دستور داد وزیر را بیاورند گردن بزنند.پادشاه به وزیر گفت نگفتم آخرش مردم به خاطر افزایش مالیات شورش خواهند کرد و تاج و تخت ما را به باد خواهند داد.وزیر گفت علیحضرت عجله نکنید .دست نگهدارید اول ببینیم حرف این مردم چیست و چه می خواهند.
    پادشاه مردم را به حضور پذیرفت و گفت خواسته شما چیست؟
    مردم گفتند علیحضرت ما چهار ریال مالیات را می دهیم و مشکلی نیست فقط غروب که از سر کار برمی گردیم خیلی خسته هستیم و می خواهیم استراحت کنیم.متاسفانه سربازانى که در ورودی شهر برای تجاوز به ما مستقر کرده اید تعدادشان کم است و ما زمان زیادی میبایست در صف بایستیم. لطفا تعداد سربازان را بیشتر کن که زودتر ترتيب مردم را بدهند که معطل نشویم.
    الان داستان مردم و نظام شده مثل این.
    کسی نمیگه که چرا میبایست خودرو را ده برابر قیمت جهانی به مردم بفروشند .مردم از قبل پول می ریزند حساب ایران خودرو که ارابه مرگ تحویل بگیرند.
    در بحث اینترنت و غیره نیز همین است.

  • ناشناس
    0

    حرف مفت. ملت... اینها هستند که بفهمند. ماخود رابه خواب زده ایم

  • ناشناس
    0

    همه دنبال معلول ها میگردند و علت ها را یاد نمیکنند علت اصلی نابسامانی ایران تحریم هاست که تصمیم گیران کشور اجازه رفع انها را نمیدهند و حاضرند کشور روز به روز گرفتار تر بشود ولی اینها از حرف هایشان کوتاه نیایند

  • ناشناس
    0

    مردم کیلویی چند

  • م
    0

    مردم از خیلی چیزهای دیگه هم ناراضی هستند لطفاً پشت اون تریبون تک تک اونها رو هم بگید

  • ناشناس
    0

    مسئولین هم خیلی گوش می دن!!!!! الان لفت و رایتش می کنن تمام

  • هادی
    0

    مردم تا نیاز ندارین تا می تونین استفاده نکنین چرا باید فیلتر شکن پولی باشد اینترنت اینقدر گران الان من از یکسال یک ماه استفاده کردم نمردم راحت دارم زندگی می کنم ولی پول زور دادن اشتباهه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها