بیست و هشتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

صهیونیست ها سخنان نصرالله را بایکوت می‌کنند/ هشدار دفتر رهبر انقلاب به اسرائیل/ شهادت یک خبرنگار/ طرح ۵ بندی آمریکا برای آتش بس

جنگ اسرائیل و حماس وارد بیست و هشتمین روز خود شده است، در این بسته خبری جدیدترین تحولات مربوط به این درگیری ها را می توانید دنبال کنید.

صهیونیست ها سخنان نصرالله را بایکوت می‌کنند/  هشدار دفتر رهبر انقلاب به اسرائیل/ شهادت یک خبرنگار/ طرح ۵ بندی آمریکا برای آتش بس

بمباران مناطق مختلف غزه، توصیه سناتور آمریکایی به سران رژیم اسرائیل در مورد جنگ در غزه، چراغ سبز پارلمان الجزائر برای جنگ با تل‌آویو و تصمیم جمعی صهیونیست‌ها برای بایکوت سخنرنی دبیرکل حزب الله لبنان از تحولات مهم پیرامون طوفان الاقصی و فلسطین است.

جنگنده های رژیم اسرائیل بامداد امروز جمعه (بیست و هشتمین روز طوفان الاقصی) مناطق مختلفی را در نوار غزه به ویژه شهر غزه که ارتش اسرائیل مدعی است توانسته راه ارتباطی آن با جنوب را قطع کند، هدف حملات خود قرار دادند که بنا به گفته منابع رسانه‌ای، شماری غیرنظامی در این حملات شهید و یا زخمی شده‌اند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که در بمباران خانه‌ای در منطقه عسقوله در مرکز غزه افرادی شهید و زخمی شدند. شهر خان‌یونس نیز از جمله مناطقی بود که هدف بمباران‌ صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بیست و هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و ششمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و چهارمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و سومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیست و دومین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین و یکمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

بیستمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

شانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پانزدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

یازدهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

نهمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

هفتمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

پنجمین روز عملیات حماس و نیروهای مقاومت علیه اسرائیل

سومین روز عملیات طوفان الاقصی

دومین روز عملیات طوفان الاقصی

صهیونیست‌ها، سخنرانی امروز سید حسن نصرالله را بایکوت خواهند کرد

بنا به گزارش‌های منتشر شده، رسانه های رژیم صهیونیستی قصد دارند تا با هدف کاهش فشارهای روانی بر ساکنین سرزمین های اشغالی از پوشش خبری سخنرانی عصر جمعه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خودداری کنند.

سید حسن نصرالله ساعت 15 به وقت بیروت برای اولین بار از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی به مناسبت گرمی‌داشت شهدای راه قدس سخنرانی خواهد کرد.

یک شهید و 3 زخمی در یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین

نظامیان رژیم اسرائیل پنجشنبه شب و بامداد جمعه یورش گسترده ای به جنین واقع در کرانه باختری داشتند که در اثر آن، سلیمان محمد الستیتی، جوان 31 ساله فلسطینی دقایقی قبل در جریان درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین به شهادت رسید.

منابع فلسطینی همچنین از انتقال سه مجروح فلسطینی دیگر به بیمارستان ابن سینای جنین خبر دادند.

موافقت پارلمان الجزایر با اختیار ویژه رئیس جمهور  برای اعلان جنگ با رژیم صهیونیستی

پارلمان الجزایر پنجشنبه شب در جلسه‌ خود در جهت اعلام همبستگی با مردم غزه با تصویب طرحی به عبدالمجید تبون، رئیس جمهور و ارتش این کشور اجازه داد تا در صورت لزوم با اسرائیل اعلان جنگ نماید.

حزب الله لبنان از شهادت 4 نفر از نیروهای خود خبر داد

مقاومت اسلامی لبنان طی بیانیه‌ای از شهادت چهار نفر از رزمندگان خود به عنوان شهید راه قدس در جنوب این کشور در درگیری با رژیم اسرائیل خبر داد.

واکنش مصر به پیشنهاد رژیم صهیونیستی برای انتقال فلسطینی‌ها به شبه جزیره سینا

سامح شکری، وزیر خارجه مصر در مصاحبه با شبکه cnn گفت: ما با تل آویو درباره سند وزارت اطلاعات اسرائیل درمورد طرح انتقال فلسطینی‌ها به شبه جزیره سینا صحبتی نکرده‌ایم و فکر نمی‌کنم که با تل آویو یا هر طرف دیگری که این پیشنهاد سخیفانه را داده است، صحبتی داشته باشیم.

وی گفت: کشورها دارای حاکمیت هستند و از طریق مرزها و ساکنان خود به صورت دقیق مشخص شده‌اند. موضوع کوچاندن، یک مسئله مغایر با قوانین بشردوستانه بین المللی است. فکر نمی‌کنم هیچ کسی بخواهد یک اقدام غیرقانونی انجام دهد.

بر اساس سند وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی ساکنان غیرنظامی نوار غزه به سینای شمالی در مصر منتقل می‌شوند؛ با این بهانه که چنین طرحی بهترین طرح برای امنیت رژیم صهیونیستی در درازمدت است.

بر اساس این طرح ابتدا چادرهایی در این منطقه نصب می‌شود و بعدا شهرهای دائمی در آنجا ایجاد می‌شود. همچنین یک گذرگاه انسانی برای کمک به ساکنان و یک محیط امنیتی برای ممانعت از بازگشت آنها به اراضی اشغالی ایجاد می‌شود.

اخیرا دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این سند اهمیت زیادی ندارد و این مسئله هنوز از طریق کانال‌های رسمی رژیم صهیونیستی مورد بررسی قرار نگرفته است و هدف اصلی این رژیم از بین بردن حماس است.

هشدار دفتر رهبر انقلاب به اسرائیل در ساعت شهادت سردار سلیمانی

هشدار دفتر رهبر انقلاب به اسرائیل در ساعت شهادت سردار سلیمانی

حساب ایکس دفتر رهبر انقلاب مطلبی در ساعت شهادت سردار سلیمانی (۱:۲۰ دقیقه بامداد) به زبان عبری منتشر کرده است. معنای مطلب منتشرشده به شرح زیر است:

«رژیم صهیونیستی به شما دروغ میگوید.

اظهار نگرانیش در مورد اسرای در اختیار فلسطینی ها هم دروغ است. با بمباران هایی که می کنند، اسرا را هم نابود می کنند.

رژیم اشغالگر الان درمانده و متحیّر است و اگر کمک آمریکا نباشد، این رژیم قطعاً ظرف چند روز فلج می شود.»

هشدار دفتر رهبر انقلاب به اسرائیل در ساعت شهادت سردار سلیمانی

گردان‌های القسام نیروهای صهیونیست را در بیت لاهیا غافلگیر کرد؛ کشته شدن ۴ سرباز اسرائیلی

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز (جمعه) عملیات غافلگیر کننده‌ای را علیه نیروهای رژیم صهیونیستی در شمال غرب بیت لاهیا انجام داد که منجر به کشته شدن چهار سرباز صهیونیست شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن چهار سرباز خود و زخمی شدن دو تن دیگر در درگیری‌های شمال غزه خبر داد.

با این آمار تعداد کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات زمینی در غزه به ۲۳ نفر رسیده است.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی نیز تاکنون ۳۳۸ صهیونیست کشته شده‌اند.

شهادت یک خبرنگار دیگر در حملات رژیم صهیونیستی

شهادت یک خبرنگار دیگر در حملات رژیم صهیونیستی

تلویزیون فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «محمد ابو حطب، خبرنگار همکار با این رسانه و اعضای خانواده او در حمله هوایی اسرائیل که منزل او در خان یونس را هدف گرفت به شهادت رسیدند.»

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، محمد ابو حطب پوشش خبری تحولات مربوط به بیمارستان ناصر در خان یونس و کار خبری خود در این بیمارستان را یک ساعت قبل از حمله به خانه‌اش به اتمام رسانده و عازم خانه شده بود.

بر اساس آماری که سندیکای خبرنگاران فلسطینی ارائه کرده، از هفتم اکتبر تاکنون دست کم ۲۷ خبرنگار در جریان حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر، کمیته حفاظت از خبرنگاران نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تا تاریخ دوم نوامبر، تحقیقات کمیته حفاظت از خبرنگاران نشان داد، دست کم ۳۶ تن از خبرنگاران و اصحاب رسانه در میان تلفات ۱۰۰۰۰ نفری جنگی که از هفتم اکتبر آغاز شد هستند.»

طبق اعلام این سازمان، خبرنگارانی که رخدادهای میدانی جنگ در فلسطین را پوشش می‌دهند به دلیل حملات هوایی ویرانگر رژیم صهیونیستی با خطرات بالایی روبرو و مجبور به انجام وظایف حرفه‌ای خود در ضمن اختلال‌های مکرر سرویس‌های مخابراتی و قطعی برق هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: حماس یک تشکیلات نظامی قوی و دارای زرادخانه عظیمی از تسلیحات است

آنا اوکولووا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه گفت که جنبش حماس که در طی سه هفته بیش از ۸۰۰۰ موشک به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد، همچنان دارای قابلیت‌های موشکی و دارای زرادخانه تسلیحاتی بسیار بزرگ است.

اوکولووا در اظهاراتی به اسپوتنیک گفت: ما می‌دانیم که قابلیت‌های موشکی حماس هنوز وجود دارد. در اسرائیل، آژیرهای حمله هوایی هر روز به صدا در می‌آیند. علاوه بر شلیک‌ها در مناطق جنوبی اسرائیل، حملات شدید یک یا دو بار در بخش مرکزی اسرائیل هر روزه رخ می‌دهد.

به گفته وی، حماس یک ساختار نظامی قدرتمند و به خوبی آموزش دیده است که دارای زرادخانه عظیمی است که شامل انواع سلاح‌های سبک و موشک‌های ضد تانک و تجهیزات دیگر است.

طرح ۵ بندی آمریکا برای آتش بس موقت در غزه

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که وزیر خارجه آمریکا در سفر به تل‌آویو طرح ۵ بندی این کشور برای آتش‌بس موقت در غزه را با مقامات رژیم صهیونیستی مطرح خواهد کرد.

مجلس نمایندگان آمریکا کمک ۱۴.۳ میلیارد دلاری به اسراییل را تصویب کرد

به نقل از رویترز، این طرح که با حمایت جمهوریخواهان ارائه شد، با ۲۲۶ رای موافق در مقابل ۱۹۶ رای مخالف تصویب شد.

این لایحه مهمترین طرح اجرایی پس از آغاز به کار مایک جانسون رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا به شمار می‌آید. دموکرات‌ها گفته‌اند که این طرح شانسی برای تصویب در سنا ندارد.

چاک شومر رهبر اکثریت دموکرات در سنا گفته که اجازه ورود این طرح به سنا برای رای‌گیری نخواهد داد. جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا نیز تهدید کرده است که آن را وتو خواهد کرد.

بایدن خواستار تصویب بودجه اضطراری ۱۰۶ میلیارد دلاری برای کمک به رژیم صهیونیستی، تایوان، اوکراین و کمک‌های بشردوستانه شده است.

اما جمهوریخواهان در طرح خود کمک به رژیم صهیونیستی را از بودجه کمک به تایوان و اوکراین و کمک‌های بشردوستانه جدا کردند تا این کمک‌ها زودتر به رژیم صهیونیستی ارائه شود.

مصوبه جمهوریخواهان شامل میلیارد‌ها دلار کمک نظامی به رژیم اسرائیل از جمله چهار میلیارد دلار کمک به سامانه گنبد آهنین و فلاخن داوود برای مقابله با حملات راکت‌های کوتاه برد و انتقال برخی تجهیزات نظامی به این رژیم است.

دفتر و مدیریت بودجه اعلام کرده بود کنگره پیوسته با همکاری هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه درباره ارائه کمک‌های امنیتی به تل آویو همکاری می‌کند، اما طرح جمهوریخواهان، تهدیدی برای تضعیف این رویکرد قدیمی است و تفکیک کمک امنیتی به اسرائیل، تبعات جهانی خواهد داشت.

رویترز: پهپادهای آمریکا در غزه به یافتن اسیران در بند حماس کمک می‌کنند

رویترز: پهپادهای آمریکا در غزه به یافتن اسیران در بند حماس کمک می‌کنند

به نقل از خبرگزاری رویترز، آمریکا سعی دارد با اجرای پروازهای شناسایی بر فراز نوار غزه، به یافتن موقعیت گروگان‌ها کمک کند.

دو مقام آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود، به رویترز گفتند که این پروازها از بیش از یک هفته پیش آغاز شده است.

مقامات آمریکایی گفتند که ۱۰ تن از شهروندان آمریکا که در سرزمین‌های اشغالی حضور داشتند و حالا اثری از آنها برجای نیست، ممکن است در میان بیش از ۲۰۰ اسیری باشند که حماس در حمله به سرزمین‌های اشغالی در ۱۵ مهر با خود به غزه آورد.

پیش‌تر نیز یک مقام ارشد پنتاگون اعتراف کرد که کماندوهای ارتش آمریکا در سرزمین‌های اشغالی مستقر بوده و در یافتن بیش از ۲۰۰ تن که در عملیات طوفان الاقصی توسط حماس به اسارت گرفته شدند، کمک می‌کنند.

کریستوفر مایر، معاون وزیر دفاع آمریکا گفت که آمریکا در بعضی امور «به‌شکل فعالانه به اسرائیل» کمک می‌کند؛ از جمله در یافتن اسرای جنگی که گروگان‌های آمریکایی هم در میان آن‌ها هستند.

حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

ارتش اسرائیل مدت‌هاست که از حمله زمینی به غزه سخن می‌گوید، اما تونل‌های گسترده نیروهای مقاومت در زیر این شهر، کار را برای نظامیان صهیونیست مشکل کرده است.

پیش‌تر نیز کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل در نیویورک که به تازگی از سمت خود استعفا کرده، گفت که آمریکا در جنگ غزه حامی رژیم صهیونیستی است و از این رو حق ندارد در روند میانجیگری بین طرفین این جنگ دخالتی کند.

«کرگ موخیبر»، مدیر دفتر کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل در نیویورک که در هفته جاری و در واکنش به ناکامی این نهاد در رسیدگی مناسب به جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی از مقام خود کناره‌گیری کرد، در نامه‌ای به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت: بخشی از مشکل این است که در سالیان گذشته آمریکا و اروپا در مناقشات میانجیگری کردند؛ اما باید اذعان کنیم که ایالات متحده خود یکی از طرفین جنگ غزه بوده و از اسرائیل حمایت می‌کند.

این مقام مستعفی همچنین اعلام کرد که آمریکا علاوه بر ارائه کمک‌های نظامی چند میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی، در زمینه اطلاعات نظامی هم به این رژیم کمک می‌کند.

او ادامه داد: این حمایت همچنین پوشش دیپلماتیک را هم شامل می‌شود، از جمله اینکه آمریکا در شورای امنیت اجازه اتخاذ هیچ تصمیمی را برای پاسخگو کردن اسرائیل، نمی‌دهد؛ بنابراین طرح این مسئله که آنها می‌توانند نقشی (در میانجی‌گری) داشته باشند، تنها یک توهم است.

اعتراف صهیونیست‌ها به کشته شدن 338 نظامی این رژیم

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تا این لحظه 338 نظامی ارتش در جنگ غزه کشته شدند.

وی همچنین از اسارت 241 اسرائیلی در غزه خبر داد و گفت به خانواده‌های آنان اطلاع رسانی شده است.

 بمباران دفاتر خبرگزاری فرانسه و  چند دفاتر خبری دیگر

شبکه الجزیره  به نقل از خبرنگار خود از حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به  دفتر خبرگزاری فرانسه و تعدادی از دفاتر خبری دیگر  در غرب شهر غزه خبر داد.

در بمباران منزلی در خان یونس 15 نفر شهید شدند

خبرنگار الجزیره گزارش داد در بمباران رژیم صهیونیستی به منزلی در غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه، 15 نفر شهید و تعداد دیگر زخمی شدند.

  حزب‌الله از ضربات جدید به ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی تجمعات نظامیان صهیونیست را در نزدیکی موضع نظامی میتات در مقابل شهرک رمیش هدف قرار داده و تلفاتی به آنها وارد کردند.

سیدحسن نصرالله: تصمیم و اجرای طوفان الاقصی ۱۰۰ درصد فلسطینی بود

قتل عامی دیگر در غزه/ بیمارستان الشفا بمباران شد

ارتش صهیونیستی دقایقی پیش با بمباران ورودی مجتمع پزشکی الشفا غزه و کشته و زخمی کردن دهها نفر جنایت جنگی دیگری را مرتکب شد. دکتر محمد زقوت مدیر کل بیمارستان‌های غزه به شبکه الجزیره گفت که این بمباران مجروحانی را که در حال اعزام به گذرگاه ر‌فح بودند، هدف قرار داده است. 

همچنین اشغالگران صهیونیست یک دستگاه آمبولانس حامل این مجروحان را نیز هدف قرار دادند. برخی منابع از انتقال 6 فلسطینی شهید تا این لحظه به بیمارستان الشفا خبر دادند.

غیر از هزاران بیمار و مجروح، 70 هزار آواره فلسطینی نیز به این بیمارستان و محوطه آن پناه آورده‌اند. هیثم حراره خبرنگار فلسطینی در کشتار هولناک بیمارستان الشفا در غزه به شهادت رسید./ مهر

حمله اسرائیل به آمبولانس‌های حامل مجروحان: شهادت 15 فلسطینی و رخمی شدن ده‌ها نفر

درپی حمله هواپیماهای اسرائیلی به آمبولانس‌های حامل مجروحان که به سمت گذرگاه رفح در حال حرکت بود، 15 فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

 جنگنده‌های اسرائیلی امروز به ورودی مجتمع پزشکی الشفاء، بیمارستان القدس و اندونزی حمله کرده که طی آن چندین فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند.

در همین رابطه، مدیر مجتمع پزشکی الشفاء با بیان اینکه حمله به ورودی مجتمع، جنایت جنگی تمام عیار محسوب می‌شود، گفت:کاروان آمبولانس‌های حامل مجروحان پیش از حرکت به سمت گذرگاه رفح با صلیب سرخ هماهنگ کرده بود.

وی با بیان اینکه ما با یک وضعیت فجیع در مقابل مجتمع پزشکی در نتیجه بمباران اسرائیل رو به رو هستیم، اظهار داشت:چندین نفر از کادر درمان و امدادگران در نتیجه این بمباران در مقابل مجتمع به شهادت رسیدند

اسرائیل مدرسه محل اسکان آوارگان را بمباران کرد

مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی در منطقه الصفطاوی در شمال غزه بمباران شد که در نتیجه این جنایت رژیم صهیونیستی، شماری از مردم بی دفاع شهید و زخمی شدند.

در این مدرسه ده‌ها آواره و بی‌سرپناه اسکان داده شده بودند./ تسنیم

تل‌آویو بار دیگر موشکباران شد

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس از موشکباران تل‌آویو در پاسخ به جنایات مستمر اشغالگران علیه مردم غزه خبر داد./ تسنیم

این خبر بروزرسانی شده است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 32
  • ناشناس
    2

    اعلان جنگ داده کو جنگنده

  • عادل
    2

    خدا کمک کسی باش حق با اونه هرکس حق دارد

  • ایرانی
    46

    مرگ بر صهیونیسم وغربزدگان شیطان صفت طرفدارانشان در ایران و جهان.

  • مشدی
    3

    اگر وتوهای کشورهای کمونیست وگوشت سگخوری مثل چین و روسیه هم نبود اعلان وجود نداشتیم

  • ناشناس
    33

    آفرین به مجلس الجزایر و مرگ بر سران برخی کشورهای عربی، امریکایب، اروپایی و... مدعی عربیت، انسانیت و حقوق بشر کذایی. و برده شیطان کبیر امریکا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چرا جنایت اربابانتان چین و روسیه را نادیده میگیرد ، چین کم جنایت در خصوص مسلمانان انجام نداده

    • ناشناس
      0

      مصرپناهندگی مردم غزه در سحرای سینا راپیشنهاد سخیفانه میگویدوما افلاغنه را همچون سیلی به جای آب هیرمند روانه ایران میکنیم پس اگرکارماانسانی وکارمصر واعراب غیرانسانی است چرا پیشنهادمقابله با اسرائیل رابه اعراب میدهیم حداقل به جای افغانها مردم غزه راپناه دهیم هم تعدادشان کم است(2 میلیون دربرابر10 میلیون)هم کارانسانی است

  • ناشناس
    9

    نتانیاهو باید در صورتی که موجودیت اسراییل در معرض خطر باشد از تسلیحات اتمی تاکتیکی استفاده کند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      یعنی چی سلاح تاکتیکی؟ خوشت میاد دود هوا شی؟ بعد علیه کی کشورت؟ تو اصلا ایرانی نیستی تو یه یهودی بدبختی

  • ناشناس
    5

    خلاصه سخنان حسن ، ای بد ،ای بد ،ای بد .

  • شهرام.ر
    5

    حتما نمایندگان مجلس الجزایر هم مث نمایندگان دو درصدی مجلس ما هستند . خودشون سوار شاسی بلند و مردمشون پیاده .

  • ناشناس
    2

    سقوط بورس ایران

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      اما رشد اقتصاد 6.2درصد !!!

  • ناشناس
    2

    خخخخ. خخخخخخخخخخخخخخخ.هارت و بورت. المجاهدین المقاومت انشالله اسراییل را الکمی نابود المیکنیم الالبته البستگی به البول ایران دارد الچقدر البدهد.

  • ناشناس
    6

    حماس اگر خیلی مرد است ، زن و بچه هایی را که ربوده آزاد کنه و بره خط مقدم با اسرائیلی هد بجنگه ، نه اینکه زن و بچه ها را گروگان بگیره ، و زن و بچه های غزه را در بیمارستان و مدارس و مناطق مسکونی سپر خودش بکنه و باعث نابودی غزه بشه .

  • سالر
    3

    الشش میلیارد بس است خخخخخخخخ

  • ناشناس
    10

    درود بر اسراییل صلح طلب و عربستان قدرتمند و توافق ابراهیم

  • ناشناس
    4

    ایران داره راه اشتباه میره یه ملتو بدبخت خودتون کردید

  • علی
    2

    اسرائیل که عددی نیست اینو همه می دونند..اما پشت سرش رو نگاه کن..امریکا+ استرالیا+ژاپن+اینها در جبهه و در یک واحد قرار می گیرند..حالا کسی یا کشوری هست در صورت جنگ واقعی در کنار ایران بایستد..هرگز...به ولا همه می‌روند تو سوراخ پنهان می‌شوند.. در ضمن تجربه نشان داده در صورتی امریکا خسارت ببینه از سلاح اتمی استفاده خواهد کرد..نمونه اش دو شهر هیروشیما و ناکازاکی.

  • ناشناس
    5

    کشورهای عربی بفهمند که بعد از اسراییل نوبت انهاست .در عربستان که باید مرقد بسازبم و بعد نوبت حسینه کردن کاخ سفید.عراق که مال خودمان شده با ایجاد حشد الشبی و مفاومت.خلاصه کل دنیا کار داربم

  • afshar124
    9

    شرایط و وضعیت خونبار غزه فلسطین و معادلات منطقه ای و جهانی نابرابر در این خصوص و تجهیز تسلیحاتی همه جانبه و تنظیم
    بودجه های کلان استکبار آمریکا برای تقویت نسل کشی اعراب فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیسم کودک کش و هدف قراردادن
    بنیاد نهاد دین اسلام در این راستا ، فرصتی است که برای استکبار ننگین آمریکا و کشورهای تروئیکای قاره اروپا یعنی انگلیس پیر و
    آلمان و فرانسه در این برهه تاریخ بوجود آمده است ، لذا به نظر میرسد که دول اسلامی و کشورهای آزادی خواه با همبستگی و اتحاد نسبت به موارد ذیل اجماع مساعی نموده تا شاید صلح و امنیت نه تنها در منطقه بلکه در سرتاسر گیتی سایه افکند :
    1- تعقیر محل استقرار سازمان ملل از آمریکا به کشوری که جنگ افروز و جنگ طلب نباشد .
    2- حق وتوی آمریکا به لحاظ جنگ افروزی و جنگ طلبی و سیاست سلطه طلبیش باطل گردد.
    3- عضویت رژیم جعلی صهیونیسم در سازمان ملل به لحاظ جنایتها و کشتار ملت فلسطین طی چند دهه اخیر تا کنون باطل شود .

    نظرات شما -
    • 0

      استاد تعقیر غلطه تغییر درسته

  • شهرام.ر
    0

    واسه چی باید سخنان نصرالله رو بایکوت کنند؟ مخاطبان حسن( نیروهای حماس) ، در تونل های زیرزمینی بدون اینترنت و تلفن به خزیدن ادامه میدهند طرفداران حماس هم که ماست ها رو کیسه کردن!!! بایکوت برای کی ، واسه اسراییلی ها؟؟؟ اونا هم که سالهاست دنبال حسن میگردند پس بایکوت عملا ضرورتی ندارد.

  • ناشناس
    3

    I have a question, why does Hamas use women and children as a bastion like cowards, why don't they fight Israel like a brave person outside of Gaza City? Is the life of a Hamas soldier better than that child

  • ناشناس
    0

    نتیجه خودشان فرهنگ شهادت را به خورد ملت عوام میدهند و خودشان یا مثل موش کور زیر زمین هستند و پشت زن و بچه مخفی میشوند یا مثل این حسن جان در ایران و قطر مخفی شده مگر پیامبر اکرم ما مخفی میشد کدام امام ما پشت زن و بچه سنگر کرفت یا در سوراخ ها مخفی شده اند

  • فرهاد
    0

    خخخخخخخخخخخخخخخ

  • عادل
    0

    حماس گروه مقاومت همش ۴۰ساله با پول ایران خوردن عشق کردن این حق ملت ایران که در بدره لقمه یه نان هست حالا باید پس بدن من ۶۰ سال سن دارم هنوز یه سر پناه نتوانستم بسازم

    نظرات شما -
    • 0

      هرکس تونست بگه مردم غزه چه کاردرآمدزایی دارند (با مدرک)بایدازهوش آنها استفاده کنیم چون هم خانه های لوکس دارند هم ماشینهای آنچنانی

  • ناشناس
    1

    دشمن .دشمن هست نزنی خواهدزد

  • ناشناس
    0

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • ناشناس
    2

    حسن نصرالله آب پاکی روی دست همه ریخت اسرائیل دیگر بدون ترس از درگیری در چند جبهه هرچه می خواهد در غزه انجام خواهد داد و وای بر مردم فلسطین که با گرگ تنها شدند

  • ناشناس
    0

    سید حسن که جا زد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها