لیسانس پرستاری سرپرست هلدینگ اقتصادی؟

در حالی که صندوق بازنشستگی فولاد بعنوان یکی از بزرگترین هلدینگ اقتصادی وزارت تعاون که با مشکلات عدیده از جمله حقوق و بیمه کارکنان روبروست، یک لیسانس پرستاری سرپرستی آن را برعهده گرفته است.

لیسانس پرستاری سرپرست هلدینگ اقتصادی؟

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه رای اعتماد در ۲۷مهر در صحن مجلس اعلام کرد که «انتخاب تیم مدیریتی لایق، شایسته، توانمند، دوستدار مردم و استفاده از دانش بنیان ها و نبوغ جوانان از برنامه های ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است».

وی همچنین به انتقادات برخی از نمایندگان مبنی بر انتخاب مدیران برای شهرستان از تهران، اشاره کرد و قول داد که شایسته سالاری را رعایت کند و گفت که برخی تذکر دادند که هیات مدیره فلان کارخانه شهرستانی از تهران انتخاب می‌شود، اما اولویت ما شایسته سالاری است و از مدیرانی انتخاب می کنیم که از مناطق صنعتی باشند.

اما هنوز یک ماه از وعده های آقای وزیر به نمایندگان مجلس نگذشته که وی خلاف وعده خود عمل می کند. 

بعنوان مثال مدیری که گفته می‌شود لیسانس پرستاری دارد را برای مدیرعاملی هلدینگ بزرگ اقتصادی صندوق بازنشستگی فولاد که بیش از ۲۰شرکت در زیر مجموعه خود دارد، انتخاب کرد.

به نظر می رسد اینگونه انتصابات ضعیف بنگاه‌های تولیدی و کارگری را با بحران مواجه می کند و دود آن به چشم بازنشستگان این صندوق خواهد رفت.

از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار است خیلی زود این رویه را اصلاح و کار بزرگ را به مردان بزرگ بسپارد.

شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها