پاسخ صریح وزیر کار درباره لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان/ تصمیم جدید دولت برای کارگران و بازنشستگان

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مأموریت وزارت کار رفع فقر نسبی و مطلق و ایجاد رونق اقتصادی است، اظهار داشت: بدهی ٢ هزار میلیارد تومانی داروخانه‌ها پرداخت شد.

پاسخ صریح وزیر کار درباره لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان/ تصمیم جدید دولت برای کارگران و بازنشستگان

سید صولت مرتضوی در حاشیه نشست هیات دولت و در گفت و گو با خبرنگاران از تمهیدات این وزارتخانه برای بازار دارو خبر داد و گفت: مواد اولیه به صورت وفور تامین و توزیع شده است و برای تولید داروهای آنتی‌بیوتیک ظرفیت‌های جدیدی تامین کردیم.

وی در خصوص تولید سرم نیز توضیح داد: تا پایان سال ظرفیت تولید سرم را به ۶ میلیون سرم در ماه خواهیم رساند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات دارویی با دستورات رئیس جمهور کاهش یافته است، اظهار داشت: بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان بدهی به داروخانه ها داشتیم که تامین و پرداخت شد. اگر مقدار جزئی مانده باشد، پرداخت می‌کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عمچنین اظهار داشت: امروز نیز ۵ هزار میلیارد تومان بدهی به بیمارستان‌ها پرداخت می‌شود.

بهبود معیشت در دستور کار دولت است

مرتضوی همچنین درباره برنامه دولت برای بهبود معیشت مردم اظهار داشت: در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های متنوعی داریم؛ نگاه کلان دولت بهبود معیشت برای همه دستگاه‌های اجرایی و شغلی در کشور است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: تصمیمات خوبی در این زمینه هم برای کارمندان و کارگران و بازنشستگان گرفته شده و مأموریت ما در وزارت کار رفع فقر نسبی و مطلق و ایجاد رونق اقتصادی است.

مرتضوی درباره لغو بیمه قرارداد تکمیلی بازنشستگان گفت: این موضوع صحت ندارد و بدهی‌ها در این بخش پرداخت شده است و رقم این بدهی حدود ٢ هزار میلیارد تومان به داروخانه‌ها بوده که پرداخت شد.

وی با تاکید بر اینکه رفع فقر مطلق و کاهش فقر نسبی و به ظرفیت اسمی رساندن واحدهای تولیدی ماموریت ویژه این وزارتخانه است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • دلسوخته
    0

    خوب از صندوق بازنشستگی برداشت بی رویه کردید وهمه بازنشستگان را به خاک سیاه نشوندید، ماکه30سال بیشترین مالیات وحق بیمه را دادیم الان چرا باید نگران تامین درمان وتکمیلی ومعوقه افزایش حقوق باشیم، بخدا که مسبب گرانی، شلوغي، نارضایتی خود نالایق مدیران هستند، آقا نداری 30میلیون معوقه 5ماه حقوق یکجا بدی مشکل نیست سهام با نرخ تورم جایگزین بفرمایید که لااقل از اینطرف سرمایه آب نشود...

  • ناشناس
    0

    پول بیمه تکمیلی را از خود بازنشستگان میگیرید پس مشگل بد حساب شما از چیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها