در عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها ۵ اسرائیلی کشته و زخمی شدند

منابع فلسطینی از کشته شدن سه شهرک‌نشین و زخمی شدن دو تن دیگر در عملیات شهادت‌طلبانه دو فلسطینی در استان سلفیت واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

در عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینی‌ها ۵ اسرائیلی کشته و زخمی شدند

به گزارش شبکه خبری المیادین، منابع فلسطینی اعلام کردند، در عملیات شهادت‌طلبانه دو فلسطینی در شهرک اریئیل واقع در استان سلفیت در شمال کرانه باختری سه شهرک‌نشین کشته و دو تن زخمی شدند.

به گفته منابع، دو مجری این عملیات به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی به شهادت رسیدند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی وضعیت آماده‌باش خود را در شمال کرانه باختری افزایش داده‌اند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که عملیات اریئیل یک عملیات پیچیده است که در دو منطقه مختلف در سلفیت انجام شد و هیچ گونه هشدار قبلی درباره آن وجود نداشت.

از هفته‌های پیش کرانه باختری به دنبال عملیات نظامی رژیم صهیونیستی با عنوان "موج‌شکن" شاهد درگیری‌های زیادی بوده است. این عملیات منجر به بازداشت صدها فلسطینی و ترور چندین تن از جمله رهبران گروه "عرین الاسود" (بیشه شیرها) در نابلس شده است. همزمان جوانان فلسطینی نیز عملیات‌های خود را علیه نیروهای اسرائیلی و شهرک‌نشینان افزایش داده‌اند.

در این راستا طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از عملیات شهادت‌طلبانه شهرک "اریئیل" استقبال کرد و گفت: این عملیات قهرمانانه بیانگر اراده استوار ملت قهرمان فلسطین و نشان‌دهنده شکننده بودن و ضعیف بودن نهاد امنیتی و نظامی اسرائیل است.

وی گفت: این عملیات قهرمانانه پاسخ ملت ما به تهدیدات رهبران راست‌گرای صهیونیستی است که با پیروزی‌شان در انتخابات فخرفروشی می‌کنند. مقاومت ما ادامه دارد و گردان‌های ما در کرانه باختری خاری در گلوی این اشغالگران هستند که هرگز از امنیت در سرزمین ما برخوردار نخواهند شد.

حازم قاسم، سخنگوی حماس نیز از عملیات قهرمانانه فلسطینی‌ها در سلفیت استقبال کرد و گفت: جوانان انقلابی در کرانه باختری بار دیگر اشغالگران را غافلگیر کردند. این عملیات نشان‌دهنده ادامه انتفاضه مقدس جوانان انقلابی برای دفاع از مسجد الاقصی و پاسخ به جنایت‌های اشغالگران و ادامه مسیر انقلاب برای تحقق اهداف آزادی و بازگشت است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها