بزرگترین تهدید برای ارتش آمریکا چیست

در حالی که ارتش آمریکا با چالش‌های متعددی نظیر روسیه، چین، ایران و کره‌شمالی مواجه است اما بزگترین تهدیدی که با آن مواجه بوده کمبود نیروی انسانی در ارتش آمریکاست.

بزرگترین تهدید برای ارتش آمریکا چیست

تردیدی وجود ندارد که ارتش آمریکا این روزها با چالش‌های متعددی مواجه است: روسیه، چین، ایران، کره شمالی و چند کشور دیگر. اما در حال حاضر بزرگترین دشمن پنتاگون ممکن است کمبود نیروی انسانی باشد که به کمک آن بتوان از کشور دفاع کرد.

پایگاه خبری «19fortyfive» در گزارشی به کمبود نیروی انسانی در ارتش و وزارت دفاع آمریکا اشاره کرد. در این گزارش اشاره شده است: بحران جذب نیرو در ارتش آمریکا هیچ نشانه‌ای از فروکش کردن ندارد. در سال مالی جدید که هفته پیش آغاز شده، ارتش آمریکا همچنان 25 درصد کمتر از هدف خود برای جذب نظامیان جدید دست یافته است.

در حالی که ارتش آمریکا این روزها با بحران به کارگیری نیروی جدید مواجه است اما کارشناسان معتقدند که این بحران طی سال‌های آتی شدیدتر خواهد شد و ارتش آمریکا با بحران عمیق‌تری که حفظ نیروهای باقیمانده در ارتش بوده، مواجه خواهد شد.

دلیل نگرانی برای حفظ نیروهای باقیمانده این است در حالی که تلاش‌ها برای جذب نیروهای جدید با شکست مواجه شده، نیروهایی که همچنان یونیفرم نظامی بر تن دارند به دلیل کمبود نیرو، مجبور هستند که وظایف بیشتری را متحمل شوند. در نتیجه نیروهایی که هم اکنون در ارتش حضور دارند با کار بیش از حد مواجه می‌شوند.

در این مقاله ذکر شده است که ارتش ایالات متحده نتوانسته است برای سال گذشته 15 هزار نظامی جدید را جذب کند و همین موضوع باعش خواهد شد تا خدمات نظامی آمریکا ناخواسته و به صورت مخربی، کوچک شوند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کوروش
    1

    درخت تنومند حکومت بر گرده کارگر و قشر متوسط ایران است اما شهد ان در کام نصرالله و حماس.ما در فقر اجاره نشینی و انها چاق و فربه در حال مفت خوری

  • ناشناس
    1

    تهدید چین روسیه ایران کره شمالی هم بریتانیا، آلمان ، فرانسه ، آمریکا ، ژاپن ، کره جنوبی و ... است. کدوم طرف قوی تره؟

  • ناشناس
    1

    فعلا که روسیه نیرو کم آورده شاید پیر زن و پیرمرد ها رو بفرسته جنگ

  • ناشناس
    0

    مستعانه؟ مهاجره ؟پهبادامونه؟ هرسه ؟هیچکدام؟عباسیه ؟پناهیان؟نقدی؟

  • اله قلی خان
    0

    آمریکا برای دفاع از منافع خود و متحدینش ابزار های موثر تر ای از نیروی انسانی در اختیار دارد از جمله اعمال تحریم های سنگین و فلج کننده و توانایی به زانو درآوردن دشمنانش را دارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها