توییت جالب دیپلمات چین درباره ایران، روسیه و کشورش/ عکس

دیپلمات چین در روسیه در توئیتی نوشت: ایران جنگ‌طلب است، روسیه مهاجم است، چین تهدید است؛ در حالی که آمریکا ده‌ها پایگاه نظامی پیرامون هر سه کشور دایر کرده است!

توییت جالب دیپلمات چین درباره ایران، روسیه و کشورش/ عکس

یک دیپلمات چینی با اشاره به پایگاه های نظامی آمریکا در کشورهای مختلف نوشت:

photo_2022-05-21_08-56-37

منبع: کانال خبرنگار ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    23

    کمونیست چپاولگر، خوب آدم عاقل دشمنانش را می شناسد و برای دفاع از خود چاره اندیشی میکند. کاری که امریکا میکند درست است.

    نظرات شما -
    • Amir
      4

      حالا اگه ایران حتی یک پایگاه برای دفاع از خودش در برابر این ها میساخت ، همین حرف رو میزدی؟؟ خود شماها اول از همه میگفتین که ایران جنگ طلبه و این حرفا . ا

    • ناشناس
      5

      به Amir: ایران نه، بلکه جمهوری اسلامی میگویید اسرائیل باید از بین برود و 43 سال است که میگوید مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا! خوب آن دو کشور باید چه کنند؟ حمهوری اسلامی در دفاع از جنگ پوتین بر علیه اوکراین میگوید، اوکراین نباید عضو ناتو شود و میبایست تضمین امنیتی به روسیه دهد و حضور ناتو در مجاورت مرزهای روسیه برای روسیه خطر آفرین است! حال آنکه اوکراین عضو ناتو نیست و هرگز روسیه را به نابودی و جنگ تهدید نکرده. با این استدلال جمهوری اسلامی، میشود گفت اسرائیل حق دارد که به نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی در نزدیکی مرزهایش حمله میکند و اگر جنگی را با سوریه و لبنان آغاز کند مشروع است.
      این را هم بدانید امریکا برای پایگاه هایش در منطقه به زور متوسل نشده است و بلکه به دعوت کشورهای میزبان در آن کشورها پایگاه زده است. آن کشورها نیاز به امنیت دارند که چنین درخواستی کرده اند و میبایست پرسید چرا احساس عدم امنیت کرده اند؟

    • ناشناس
      0

      حالا فهمیدین مثلث سه ظلعی (ایران چین و روسیه)چیه ؟ خوبه این سخن و از سران روس شنیدین ،چند ماه پیش اگه دوستان یادشون باشه در همین سایت به تشکیل مثلث (ایران چین و روسیه)اشاره کردیم ،این هم مدرکش .😏🤔🤐😀

    • 0

      در ادامه متن قبلی: تصحیح میکنیم منظورمان به قول مسولان چینی .😀😅😏🤔

    • ناشناس
      0

      از امیر پیام دهنده محترم می خواهم به این پرسش پاسخ دهد.
      اگر فراخوانی داده شود و از کارآفرینان و صنعت گران و اندیشمندان و دانشمندان خواسته شود به یکی از چهار کشور ایران و روسیه و چین و امریکا مهاجرت کنند! کدامیک از این چهار کشور انتخاب میشوند؟

  • ناشناس
    6

    اگه همون پایگاه ها نبود که دنیا رو خورده بودید.

  • ناشناس
    9

    آمریکا به دعوت کشور ها پایگاه زده

  • ناشناس
    4

    این ننه من غریبم بازی های کمونیست ها دیگه نخ نما شده . تمام بدبختی های دنیا از وجود این کمونیستهای لعنتی است. حیف از انسان هایی که به قول قدیمی ها " روسوفیل یا چینوفیل" هستند و دانسته و ندانسته آب در آسیاب این زامبی ها می ریزند.

  • نظرگو
    2

    اولا اینکه هرچهارتاتون(ایران، روسیه، چین و آمریکا) سر و ته یه کرباسید
    دوما اینکه لازمه بگم به تعدد پایگاه ها نیست به تاریخ عملیات و کارهایی که توی اون انجام دادین بهتون این القاب رو دادن؟؟

  • خزان
    6

    فقط میتونم بگم در ایران گروهی بی فکر نون و آب و آذوقه و شادی مردم ایران را در باورهای مسخره خود خرج هزینه های جنگ با اسراییل و آمریکا کرده اند.کی گفته کی تایید کرده که ایران خرج زندگی مشتی مفت خور چون حسن نصرا را بپردازد معلوم نیست.این ثروت به یغما برده مردم را اگر خرج مردم فقیر ایران میشد ایرانی امروز آقا بود .

  • الیاس
    2

    بعضی ها یه جوری کامنت گذاشتن انگار ایران رفته دور آمریکا پایگاه زده!!!جان من شما ایرانی هستید!؟
    همین سه کشور با نظامام سلطه وخونریز آمریکا دشمن هستن
    جنایات هولناکی که توی عراق و افغانستان روندیدید؟؟!

    تطهیر آمریکا؟!
    چرا برای مخالفت با سیستم خودمون حاضرید دشمن رو علیه السلام جلوه بدید وبگین از ترس ایرانه که این همه پایگاه زده!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      به الیاس: به سیستم خودمون؟
      همه ثروت کشور در زمان تحریم و غیر آن به جای اینکه در اقتصاد کشور سرمایه گذاری شود به بهانه های پوچ در خاورمیانه و بقای بشار اسد در قدرت به آتش کشیده شد!
      تورم بی سابقه در کشور، بی کاری و اختلاس همه و همه برای این است که این سیستم بی سیستم است و به فکر آبادانی کشور و رفاه مردم نیست.

  • ناشناس
    0

    ببند فک رو چینی مزخرف.

  • ناشناس
    0

    آمریکا, انگلیس, روسیه, چین, فرانسه, کانادا و امثال اینها تنها به فکر چپاول کشورها به سبک خودشون هستند. این مردم کشورها هستند که باید به خود بیایند و دست سلطه گران یا نمایندگان آنها را که گاهی در لباس بره هستند قطع نمایند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها