رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس:

متخلفان فولاد مبارکه اصفهان نباید فرصت فرار داشته باشند/ اعداد و ارقام مطرح شده دقیق نیست

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: انتظار ما این است که پرونده فولاد مبارکه اصفهان به سرعت رسیدگی شود و افرادی که مرتکب تخلف شدند، نباید فرصت فرار داشته باشند.

متخلفان فولاد مبارکه اصفهان نباید فرصت فرار داشته باشند/ اعداد و ارقام مطرح شده دقیق نیست

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی درباره پرونده فولاد مبارکه اصفهان، اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه اصفهان چندی پیش در صحن مجلس قرائت شد که حتماً باید از لحاظ حقوقی و کارشناسی و به طور دقیق بررسی شود.

وی بیان کرد: برخی از مواردی که در فضای مجازی و برخی محافل دیگر درباره تخلفات رخ داده در فولاد مبارکه اصفهان گفته شده، از لحاظ حقوقی دقیق نیست. قوه قضائیه حتماً با دقت و بدون توجه به این فضاسازی‌ها، این موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حتماً تخلفاتی در فولاد مبارکه اصفهان رخ داده، اما اعداد و ارقامی که درباره تخلفات رسانه‌ای شده است، دقیق نیست.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر، گزارش مجلس از تخلفات رخ داده در فولاد مبارکه اصفهان کافی نیست و نباید تصور کرد که کار بررسی پرونده تمام شده است. ممکن است زمانی که این گزارش‌ها در قالب قوانین حقوقی قرار بگیرد، برخی از موارد آن اصلاً جرم نباشد.

غضنفرآبادی گفت: بنابراین نگاه ما این است که قوه قضائیه با توجه به موضوعات حقوقی، پرونده فولاد مبارکه اصفهان را بررسی کند و به فضاسازی‌ها توجه نکند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتماً باید با افرادی که در این پرونده مرتکب تخلف شدند، به شدت برخورد شود چرا که این اتفاقات در مردم یأس و ناامیدی ایجاد می‌کند. انتظار ما این است که پرونده فولاد مبارکه اصفهان به سرعت رسیدگی شود و افرادی که مرتکب تخلف شدند، نتوانند در آرامش باشند و نباید فرصت فرار داشته باشند.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    فواد مبارکه حل شد پتروشیمی مهر را حل کن.

  • 🐜
    1

    یک گروهان از مدیران وادارات دولتی وغیره دراین اختلاس بزرگ دست دست داران حتماماله کشی میشود تاگندش بیشترازاین ب مشام نرسدهههههههههههههههههه نابوده همین بوده

  • بابک
    0

    اوج نامردی !!! است که شرکای سابق خود را تحت تعقیب قرار دهد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      در کشوری مسولینش مدام العمر بر کرسی ریاست تکه زنند و فقط مر گ انها را از کرسی ریاست جدامی کند و فقط به ظاهر و فریب ملت از این پست ریاست به ان پست جا بجا می شوند نه فساد از ان جدا می شود نه پیشرفت و ابادا نی در ان خواهد بود به دو دلیل یک ان مسول فاسد در بدنه حا کمیت خواهد ماند و دیگران را هم به راه خود خواهد کشاند دوم این مسول انچه ایده و تفکرش و هنرش همین بیش نیست

  • ناشناس
    0

    تاحالا که ما فقط حرف می شنویم،بعد از مدتی هم به فراموشی سپرده میشود،اگر واقعاً عدالت اجرا میشد بعداز ۴۴ سال چرا هرروز دزدها زیادتر میشوند،آنوقت من باز نشسته آبرودار دهک دهم شناخته می شوم وبااین ابر تورم یارانه بی ارزش را هم قطع میکنند،پول نفتی که مال تک تک وبقولی حق آحاد ملت است،آنوقت دم از عدالت میزنند،خداوند ازحق الناس نمیگذرد،این مطلب راخودآخوندها بهتر از ما می دانندولی؟؟؟؟؟؟؟

  • عادل
    0

    اگر هم‌به فکر فرار نبودن به یادشان میندازه که اگر میتونید فرار کنید سرمایه کشور چپاول کردید اگر همه این اختلاس ها جمع کنی‌میشه چنتا کشور ساخت

  • ناشناس
    0

    نیازی به فرار نیست جاشون امن وامانه /

  • ناشناس
    0

    بیشتر اخوندها چاق هستند

  • ناشناس
    0

    سیاست کلی نظام بایداولویت رابه مبارزه همه جانبه وفوری وبدون تبعیذبافساددرتمام دستگاههای دولتی وخصوصی بدهدکه اگرتاپایان امسال به این اولویت رسیدگی جدی وفوری نشوداین طورکه داردپیش میرودمملکت دیگرکمرراست نمیکندوهمه چیزبتاراج خواهدرفت.

  • ناشناس
    0

    چشم ،یادم باشه به بچه های فرودگاه امام و بندر و .. بسپارم نزارند اونایی ڪه ایشون هنوز نمیگه ، فرار ڪنند !
    واقعا چقدر ساده ائیم ما ملت ڪه ڪی هارو فرستادیم پارلمان و ..!

  • یاور
    0

    تا امثال تو شریک اختلاسگران فولاد ، پترو شیمی مهر و و غیرو هستد و از انها حمایت می کنید لزومی ندارد که آنها فرار کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها