رستم قاسمی: مخالف برجام نیستم، نظر رئیس‌جمهور و رهبری را اعلام کردم

وزیر راه و شهرسازی درباره نظراتش در خصوص برجام که در فضای مجازی منتشر کرده و حواشی زیادی را به دنبال داشته است، گفت: ما نظرات آقای رئیس‌جمهور و حضرت آقا را اعلام کردیم. چیزی غیر از این نگفتیم.

رستم قاسمی: مخالف برجام نیستم، نظر رئیس‌جمهور و رهبری را اعلام کردم

رستم قاسمی درباره اینکه گفته می‌شود اکنون که به توافق نزدیک هستیم شاید برخی از اظهارات آن نتیجه‌ای را که منتظرش هستیم حاصل نکند، بیان کرد: ما هم توافق را قبول داریم و نوشتیم توافق مقتدر با نظرات آقای رئیس‌جمهور و مقام معظم رهبری صورت گیرد.

وی تاکید کرد: ما مخالف توافق نیستیم.

گفتنی ست رستم قاسمی در حساب شخصیش در توئیتر نوشت: عاشورا به ما یاد داد؛ هرچند همیشه حق تنهاست، اما اگر با ولایت باشی جاودان خواهی شد، حتی اگر تعداد یزیدیان زمان به اندازه کل جهان باشند. انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشوراست و شیعهٔ حسینی نه دل به امان‌نامهٔ یزید خوش می‌کند و نه با برجام یزیدیانِ زمان تکلیفش را از یاد می‌برد.

1299557_623

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • عیر انی
    3

    برجام خوب برجام بد هر چی ایشان گفت ما تکرار میکنم ما اراده تشخیص خوب و بد هیچ قانون یا قراداد یا توافق نداریم شیعه باید تابع باشد و مطی ایشان است

  • علی
    0

    ایشان یکی از وزرای دولت آقای رییسی هستند که بجای اینکه وقت دی قیمت خود را صرف مشکلات مسکن گرانی بلیط هواپیما ترمیم و اصلاح راههای کشور اصلاح بافت قدیمی شهرها و...دهها مورد دیگر بکنند از همان آباد وقتی در مجلس می خواست رای اعتماد بگیرد در صحبتهای خود بجای اینکه بداد جایگاهش اکنون در وزارت راه و...هست دوباره از وزارت نفت صحبت می کرد تاکنون چندین بار است بجای اینکه برای وزارتخانه خود وقت بگذارد بیشتر به مطالب حاشیه ای می پردازد بنده خدا رییس جمهور در اینجا مجلس هم مقصر اصلی است چون اکثریت مجلس را جبهه پایداریهای زمان اخمی نژاد تشکیل می دهند به ایشان رای دادند

  • ارشان
    1

    همه که یزید نیستند.توافق برجام را با معاویه ببندید...هم ولایت هست و هم توافق انجام میشود...

  • ناشناس
    0

    آقای رستم قاسمی! شما بهتر است به هزاران کار و طرح بر زمین مانده و عقب مانده وزارتخانه تحت تصدی خود برسید و در اموری که در حیطه صلاحیت قانونی و تخصصی شما نیست دخالت نکنید! از کی تا حالا شما سخنگوی شخص اول و دوم مملکت شده اید؟!!!

  • ناشناس
    0

    جناب مهندس
    دنیای سیاست خیلی فرق کرده
    الان بحث 80 میلیون نفر
    نه 72 نفر
    آنها خودشان راضی بودن
    اگر رضایت خداوند و امام حسین را میخواهید
    یک نظرسنجی بزارید
    به یقین 99 درصد جمعیت با افکار شما مخالفه

  • ناشناس
    0

    واقعا آدم میممونه چه سیستم فشل و سردرگمی درست شده همه تو کار دیگران دخالت می کنند نظر می دهند نظر کارشناسی میدهند ولی کارخودشان کاری که مسئولیت اون روی دوش شان هست را عٌرضه انجامش را ندارند هیچ زبانشان برای کاردیگران 3 متر دراز هست. اگر هر کس کارخود را درست انجام بدهد و نظر کارشناسی امور مربوط به دیگران را به عهده همان اشخاص بگذارد مملکت اینقدر فشل و سردرگم و بی مسئولیت نمی شود.

  • یه بنده خدایی
    1

    برای عده کثیری از مردم روشن بود
    فقط نشانه ای بود برای بعضی ها که هنوز کاملا هشیار نشدند

  • مش جمعه
    0

    آقای آپاراتچی، تازه یادم آمد روزی که میخواستی از مجلس رای اعتماد برای وزارت مسکن و شهرسازی بگیری،در امور وزارت نفت دخالت میکردی.از یک میلیون مسکن چه خبر؟ لطفا آدرس واحدهای احداثی و را در معرض افکار عمومی قرار بده، آمار و آدرس الکی ندهی که مردم آگاه تر از تو هستند.

  • مهرداد سربندی
    0

    زمانی که دولت روحانی و تیم ظریف به دنبال برجام بودند. در جبهه اصولگرایان دلواپسی مد بود. سنگ اندازی در مسیر موفقیت دولت و مخالفت با برجام بخشی از اعتقادات مذهبی و فرایض دینی و افتخارات اصولگرایی به حساب می آمد . اما امروز ابراز مخالفت با برجام حتی برای اصولگرای شبه نظامی و شبه روشنفکری مانند رستم قاسمی حتی در جایگاه وزیر هم شرم آور است و بیچاره از ترسش با قسم بخورد که بابا بخدا من از خودتونم . دیروز مخالف برجام بودم امروز موافقم.

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای رئیسی مخاطب شما چه کسی یا کسانی هستند. منظورت از بگذارید چیست؟ چه کسانی باید بگذارند. مگر اختیار با شما نیست؟ شما نفر دوم مملکت هستی بالاتر از شما هم که راضیه پس اون ناراضی کیه که مخاطب شما قرار گرفته. کاسبان تحریم ها؟ نهادهای حکومتی؟ تجار با نفوذ؟ سیاسیون کفک زده اصولگرا؟ آخه چه کسانی نمی گذارند گره مردم باز شود؟ نکنه قضیه کی بود کی بود من نبودم دوران احمدی نژاد داره تکرار می شه؟ بسه دیگه کم مردم را بازی بدید.

  • ناشناس
    0

    خداحفظت کنه.عمورستم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها