ناتوانی جو بایدن در پوشیدن کتش/ ویدئو

در ویدئویی که از رئیس‌جمهور آمریکا در پایان سفر کنتاکی پربازدید شده، او به سختی در تلاش برای پوشیدن کتش است که در نهایت نمی‌تواند به تنهایی این کار را انجام دهد.

ناتوانی جو بایدن در پوشیدن کتش/ ویدئو

به گزارش «دیلی میل»، او روز دوشنبه در حالی که تلاش می‌کرد کت اسپرت خود را در جریان بازدید از کنتاکی دوباره به تن کند، به شکل محسوسی سردرگم بود و در نهایت مجبور شد از جیل بایدن همسرش برای پوشیدن آن کمک بگیرد. 

اما بعد از حل شدن مشکل کت، عینک آفتابی رئیس‌جمهور آمریکا روی زمین افتاد و او را مجبور کرد که برای برداشتنش با مکث خم شود. 

طبق این گزارش، بایدن که اخیراً از کرونا بهبود یافته، هنگام صحبت کردن و پاسخ به چند سؤال در مورد سفر خود به مناطق سیل‌زده کنتاکی، سرفه‌های آرامی هم داشت.

پیش‌تر، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در واکنش به خبر ابتلای مجدد بایدن به کرونا، با انتشار پیام تمسخرآمیز «خوب شو» در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث» خود گفت که آنچه بایدن به آن مبتلا شده نه بازگشت کرونا بلکه زوال عقل است. 

جمهوری‌خواهان مدت‌ها است که جو بایدن را به زوال عقلی متهم می‌کنند و ناتوانی وی در سخنوری را به باد تمسخر می‌گیرند و گاف‌های وی در انظار عمومی را مورد انتقاد و تمسخر قرار می‌دهند.

در سال ۲۰۲۴،‌ بایدن ۸۱ سال سن خواهد داشت و و طبق نظرسنجی ماه مه هاروارد، ۵۳ درصد آمریکایی‌ها در خصوص مناسب بودن وی برای ریاست‌جمهوری آمریکا ابراز تردید کردند و ۶۲ درصد بر این باورند که او برای ریاست‌جمهوری ایالت متحده بسیار پیر است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ایمان
    9

    حاجی عوضش التماس میکنیم برجام رو امضا کنید دل یه عده خوش بشه
    درسته کت نمیتونه بپوشه ولی اقتصاد مارو گلستان میکنه باور کن!
    برگرفته از کتاب °چطوری غرب رو کد خدا کردیم و خدا را انکار°

  • ناشناس
    6

    گاف های رییسی رو هم مسخره میکنن

  • 6

    اولا که باد میاد و کت رو پشتش برده ..گیریم که نمیتونه بپوشه خب 81سالشه بنده خدا ....ما تو ایران خودمون حضراتی داریم که حرف هم نمیتونن درست بزنند از بس که پیر وفرتوت شده ان اما چسبیدن به صندلی مقام د ر چندین سمت کلیدی و حقوقهای نجومی ...یه سوزن بخودمون بزنیم یه جوالدوز به مردم

  • ایمان
    1

    پس از نظر شما سن بالا موجب میشه نتونی کت بپوشی ولی میتونی مدیریت نظم نوین جهانی م تصمیم گیری برای جهان ازجمله ایران رو اعمال کنی!
    خداروشکر باورت شد همون فرتوت داخل ایران هم میتونه مدیر باشه چون حالا امریکا رییس جمهور ۸۱ساله داره!

  • ناشناس
    3

    جان حرف من این بود که هرکسی وقتی به سن بازنشستگی میرسه نباید سمت مهم داشته باشه چون دچار زوال عقل و ناتوانی جسمی میشه .اما مطلب اینه که ما پیرترین مسئولین رو تو کشورها داریم و عیب امریکا میکنیم کور خود و بینای مردم هستیم..الان مجمع تشخیص مصلحت نظام که مهمترین وظیفه اش تعیین رهبری هست رو نگاه کنید حضرات همه پیرهستن و بعضیاشون که تو روان صحبت کردن هم مشکل دارن و چیز طبیعیه چون بدنشون فرسوده شده و طبق علم پزشکی انسان وقتی پیر میشه دچار زوال عقل میشه اما اینها مهمترین سمتها رو دارن و قدرت و منصب رو ول نمیکنن ..چرااا؟

  • ایمان
    1

    چون به یک جوان هم سمت وزیر دادن یک وزارت خانه رو نتونست مدیریت کنه انصراف داد
    مدیریت علم است نه زور بازو
    با تجربه میشود مدیر شد نه با حرف خام

    نظرات شما -
    • 3

      الان که وزیر به اون جوونی نیست اما ما مدام اختلال در اینترنت داریم

    • ناشناس
      2

      اون جوان تخصص و تبحر لازم نداشت در ضمن تو حکومت ما همه مهره هستن و اختیاری از خودشون ندارن و تحت نفوذ اقازاده های پشت پرده باید کار کنند

  • ایمان
    1

    دولت قبل ثابت کرد تصمیم گیرنده های اصلی خود دولته
    منتها برخی تصمیمات که لطمه به اب و خاک این مرز و بوم بزنه نظام باهاش برخورد قاطع می‌کنه
    مطمین باش اگر حاکمیت خود سالار بود این همه جاسوس و دو تابعیتی رو دستشون رو قطع میکرد
    ولی چه باید کرد فهماندن روی نفاق برخی اقایون عمامه به سر که صهیونیست زاده هستند نیازمند زمان است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها