معاون امور زنان ریاست جمهوری تشریح کرد:

سرنوشت لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت چه شد/ خزعلی: دیگر دیر شده است

انسیه خزعلی، معاون امور زنان رئیس جمهوری درباره آخرین وضعیت لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت گفت: ما نظرمان را در معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در خصوص این لایحه ارائه داده‌ایم.

سرنوشت لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت چه شد/ خزعلی: دیگر دیر شده است

وی ادامه داد: جلساتی هم با نمایندگان مجلس در ارتباط با لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت داشته‌ایم، آنان هم نظراتی را برای اصلاح داشتند که ما هم به آنها کمک کردیم اما دیگر از اختیارات‌مان خارج شده است و در دست مجلس قرار دارد.

وی افزود: از سوی مجلس گفته می‌شود لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در نوبت قرار دارد ظاهراً هم می‌گویند با فوریت است اما باید گفت دیر شده است.

خزعلی تاکید کرد: ما در معاونت امور زنان ریاست جمهوری تاکنون چندین بار از مجلس نمایندگان و فراکسیون زنان درخواست داشته‌ایم که بررسی را سرعت ببخشند.

وی درباره این‌که گفته می‌شود قوه قضائیه در سنوات گذشته مانع به سرانجام لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت شده است، همکاری قوه قضائیه در این خصوص چگونه بوده است، گفت: لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت در دوره خود آقای رئیسی به تصویب رسید ایشان امضا کردند و ارسال شد فکر نمی‌کنم قوه قضاییه هم مشکلی داشته باشد ما جلساتی را با معاونت حقوقی قوه قضاییه داشته‌ایم و آنان تایید کردند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    این لایحه با متن غیر اصلاح شده فعلی در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون نتیجه معکوس خواهد داد و باعث درگیری و خشونت بیشتر بین زوجین خواهد شد. قانون را نبایستی بر اساس نوع جنسیت نوشت بلکه باید بر اساس عدالت نوشت!

  • یه بنده خدایی
    0

    چهل ساله که دیر شده

  • ناشناس
    1

    زنان را مانند مردان کرده اید حمایت از زنان دیگر چه صیغه ای هست؟؟؟

  • ناشناس
    1

    فعلا حجاب اساس اسلام است نه رفع ظلم و ستمگری!

  • پیشگو
    1

    وقتی نیروی انتظامی و آمرین به معروف و ناهیان از منکر اینچنین به خشونت دست میزنند، دیگر چه انتظاری از دیگران میتوان داشت؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      برعکس گفتی مجرمان طوری رفتار می کنند که پلیس مجبور به برخورد می شود

  • ناشناس
    0

    خودتان خشونت علیه زنان را جمع کنید نیاز به مصوبه را بی خیال بشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها