معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:

قانون و شرایط تغییر یا اصلاح مسئله حجاب در اختیار قوه مقننه است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن اشاره به حواشی ایجاد شده حول مسئله حجاب گفت: قانون، قانون اسلامی و کشور، کشور اسلامی‌ است و باید به این اصول پایبند بود البته لازم است تا هماهنگی و آموزش بیشتری برای اجرای بهتر قانون در دستور کار قرار گیرد.

قانون و شرایط تغییر یا اصلاح مسئله حجاب در اختیار قوه مقننه است

انسیه خزعلی گفت: اخیرا حواشی متعددی درباره مسئله حجاب ایجاد شده است. قانون و شرایط تغییر یا اصلاح آن در این زمینه در اختیار قوه مقننه است لذا ما نمی‌توانیم درباره آن اظهار نظر کنیم. 

وی با اشاره به نحوه برخورد و رفتار برخی ماموران گشت‌های امنیت اخلاقی ادامه داد: قانون کشورمان، قانون اسلامی است و مملکت ما نیز مملکتی اسلامی است لذا پایبندی به این قانون وظیفه همه است. البته اجرای قانون باید با دقت انجام شود تا کرامت و ارزش زن حفظ شود. لازم است تا هماهنگی و آموزش بیشتری برای اجرای بهتر قانون در دستور کار قرار گیرد، قانونی که در راس آن حقوق شهروندان قرار دارد. 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • بابک
    0

    انسیه : خلاصه اینکه تغییر یا اصلاح مسئله حجاب در دست خودمان است و لی مردم میتوانند بروند و آزادانه کشک خود را بسابند .

  • ناشناس
    0

    وای عمه

  • ناشناس
    0

    قانون واقعی و عادلانه را باید نمایندگان واقعی منتخب اکثریت مطلق مردم با مشورت با متخصصین و خبرگان هر رشته تخصصی بنویسند و تصویب کنند نه اینکه یک عده نمایندگان منصوب حکومت برای ۸۵ میلیون ایرانی قانون ناعادلانه و غیرتخصصی بنویسند و وضع کنند!

  • ناشناس
    0

    شما بایستی از حقوق زنان دفاع کنی
    نه با قوانین 2000 سال پیش تو سر زنان بزنید

  • 0

    بی حجاب ها در کشورهای اروپایی وغیره از مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن هر روز دفاع و حمایت می کنند، اما متاسفانه مسلمانان هم تاکنون از تجاوز آل سعود دفاع و حمایت می کنند چرا؟

  • ناشناس
    0

    مشکل مردم بی‌حجابان نیست و تاکنون نبوده است/ مشکل اصلی بی قانونی و بی عدالتی در کشور بوده است.
    متاسفانه در کشور قانون وجود ندارد مشکلات مردم بررسی و رسیدگی کند.
    همه مشکلات در کشور از بی قانونی و بی عدالتی شروع و آغاز شده است.

  • 0

    بله، برای معتقدین به خدا و اسلام، حجاب حکم قطعی دینی هست و تو قرآن به اون اشاره شده، برای سایر اقشار ایرانی، حجاب و پوشش مناسب انسانی اخلاقی ،حکم قانونی هست که باید توسط همه رعایت بشه...محیط اجتماعی محل حضور انسان ها با شخصیت انسانی شون هست نه جولان حضور جنسیتی انسان ها مخصوصا خانم ها که ذاتا زیبا، جذاب خلق شدند که این ویژگی نباید در محیط اجتماعی به نمایش گذاشته بشه هم برای حفظ حریم و سلامت خانم ها و هم آقایان...خدایا شکرت بخاطر قوانین مترقی و فطری و انسانی و اخلاقی اسلام عزیز...خدایا شکرت که همه دستورات دینی برای رعایت مصلحت فردی و عمومی قرار داده شده...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها