نماینده ادوار مجلس :

مشکل مردم حجاب و سگ گردانی نیست ، معیشت و مسکن است / دولت رئیسی همانند احمدی نژاد ، حواشی را برجسته می کند

نماینده ادوار مجلس گفت :امروز خواسته‌های مردم بسیار روشن است و دولت باید بر اساس آنها گام بردارد. آیا امروز خواسته‌های مردم حیوانات خانگی، روسری و حجاب است. امروز خواسته مردم معیشت و امنیت‌شان است، کم کردن جرم و جنایت در فضای زندگی مردم، تامین مسکن و تسهیل ازدواج، آموزش و پرورش، بهداشت و بیمه رایگان است

مشکل مردم حجاب و سگ گردانی نیست ، معیشت و مسکن است / دولت رئیسی همانند احمدی نژاد ، حواشی را برجسته می کند

مهدی آیتی درباره این‌که این روزها به جای این‌که به مسائل اقتصادی و معیشتی پرداخته شود به مسائلی ورود می‌شود که اولویت نیست و التهابات اجتماعی را افزایش می‌دهد، گفت : دولت به جای این‌که مسائل ساختاری و زیربنایی کشور را حل کند؛ کارهای روبنایی می‌کند. مانند بحث مقابله با سگ‌گردانی و بی‌حجابی که هیچ مشکلی از معیشت، اقتصاد و خدماتی که باید به مردم داده شود، حل نمی‌کند. دولت در پایین‌ترین سطح مدیریت خودش در حرکت است. شما به ادارات، پیشخوان‌های دولت و میز خدمت بروید با این که می‌گویند اکرام ارباب رجوع باید صورت گیرد و یا دولت الکترونیک است، اما کو اکرام و دولت الکترونیک؟ کاغذ بازی، دیوان سالاری، پارتی بازی و صف‌های طولانی بیشتر شده است و دولت نمی‌تواند آنطور که شایسته است، به مردم خدمات دهد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: کجا دولت توانسته است مشکل ترافیک و آلودگی هوا را حل کند. کجا دولت توانسته است روی نرخ‌ها و تورم نظارت داشته باشد و کنترل کند؟ کجا دولت توانسته وضعیت آموزش و پرورش را بهبود بخشد؟ کجا دولت توانسته است مشکلات بهداشت و درمان را حل کند؟ کجا دولت توانسته است معظلات یارانه‌ها را از میان بردارد؟ کجا دولت توانسته است ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی را کم کند؟ آیا طلاق، تصادفات جاده‌ای، سرقت، قتل و فساد کمتر شده است؟ خیر نشده است. آمارها نشان می‌دهد مسائل در همه حوزه‌ها رو به افزایش است. پس دولت مدیریت چندان موفقی نداشته است.

آیتی ادامه داد: در نتیجه دولت همان کاری را انجام می‌دهد که شهرداران انجام می‌دهند یعنی به جای اینکه مشکلات زیرساختی و زیربنایی مردم را حل کند و یک رفاه و آسایش نسبی به وجود بیاورد و مردم یک نفس راحت در این فضای پر فشار شهری بکشند، می‌آید انگشت می‌گذارد روی حواشی. این‌ها دیگر عوام فریبی است. این‌ها کارهایی است مردم را ناراضی‌تر می‌کند. مردم هوشمند و هوشیار هستند مردم بین کسی که خدمت به آن‌ها می‌کند و راست می‌گوید با دیگران تفکیک قائل هستند.

وی یادآور شد: همین اقدامات را آقای احمدی‌نژاد انجام می‌داد؛ او می‌خواست مردم را با کارهای روبنایی و پوپولیستی فریب دهد. مردم فهمیدند احمدی‌نژاد یک فریبکار است. کسی است که شعارهای زیبا می‌داد اما در عمل در دولتش ۸۰۰ میلیارد دلار که در تاریخ این کشور چنین درآمدی نبوده است، نابود شد. دولت نباید کارهای روبنایی و پوپولیستی کند باید به مردم توجه داشته باشد که خواسته‌هایشان چیست.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: امروز خواسته‌های مردم بسیار روشن است و دولت باید بر اساس آنها گام بردارد. آیا امروز خواسته‌های مردم حیوانات خانگی، روسری و حجاب است. امروز خواسته مردم معیشت و امنیت‌شان است، کم کردن جرم و جنایت در فضای زندگی مردم، تامین مسکن و تسهیل ازدواج، آموزش و پرورش، بهداشت و بیمه رایگان است همان چیزهایی که در قانون اساسی نوشته شده است. چهل و چند سال از انقلاب گذشته است کدام بند از قانون اساسی اجرا شده است. اکثر اصول قانون اساسی که درباره حقوق مردم است روی زمین مغفول و معطل مانده است. کجا دولت‌ها توانسته‌اند این کارها را انجام دهند. کجا دولت توانسته این را در آمار و ارقام داشته باشد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 91
  • ناشناس
    13

    دقیقا چون عرضه انجام کارهای اساسی را ندارند ودر کارهای اساسی تر بازیشون نمیدهند .برای اظهار وجود کارهای خیلی پیش پا افتاده را بولد میکنند ودادوهوار راه می اندازند که یعنی ما هستیم .

    نظرات شما -
    • پژمان شمس
      74

      بی حجابی و سگ گردانی از جمله مظاهر نظام های لائیک است و تناسبی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد و بی حجاب ها و سگ بازها مایه ی ننگ ملت شریف و مسلمان ایران هستند

    • بپژمان
      5

      باعث ننگ کسانی هستند که بافسادودزدی ودروغگویی و اونهم بنام دین خدا ایران راویران ومردم رابقعردرماندگی ومصیبت بردند

    • به پژمان شمس
      7

      پژمان خان ساندیس خور مزدور

    • 4

      هم وطن هیچ نظام بشری مقدس نیست،حتی اگر بانی آن پیامبران عزیز باشند،تمام حکومت های دست ساز بشر قابل نقد انتقاد و عوض شدن دارند،لطفا دیگه از خواب بیدار شود قرن ۲۱ است هم میهن عزیزم

    • ناشناس
      2

      نظام مقدس جمهوری اسلامی که تشکیل شده از یه مشت مال مردم خور و آخوندها

  • ناشناس
    14

    براي سرپوش کاشتن به بی لیاقت خودشان در اداره مملکت و اوضاع افتضاح معیشت ملت و دور کردن مردم از اعتراضات اصلی در مورد گرانی های هر روزه حجاب و سگ گردانی بهانه ایست براي مشغول کردن مردم به این مهملات بی اساس

    نظرات شما -
    • ناشناس
      7

      سالهاست که حکومت با ایجاد اتفاقات برنامه ریزی شده و جنجال های طراح شده توسط اتاق فکر ، مردم را فریب می دهد و حواس ها را مشکلات اصلی پرت می کند. از آتشسوزی عمدی پلاسکو تا تیراندازی در رژه اهواز، تصادف اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات، سیلاب عمدی 1398 خوزستان، درست کردن مومیایی کذایی پالانی، حمله مثلا تروریستی به مجلس، دعوا استان ها بر سر آب، خراب کردن ساختمان متروپل و.... امروز هم تشویق عده ای برای برداشتن روسری توسط مامور حکومت معصومه علینژاد قمیکلا و مخالفت مصنوعی و دروغین حکومت با این امر ، تا مخالفان تهیج شوند بجای مطالبات اصلی بروند دنبال بدحجابی و تازه فکر کنند با این کار دارند با حکومت مبارزه می کنند. الان هم سگ بازی رو مد کردند.

    • ناشناس
      6

      اتاق فکر حکومت فکر کرده می تواند با مهره صادراتی شون قمیکلا حواس ملت از اتفاقات اصلی پرت کند. از زیباکلاغ تا قمیکلاغ دست شون رو شده. یک روز ریاکار غفوری بزرگ می کنند یکروز نرگس محمدی ی بار سهیلا بی حجاب یکروز هم سردار سپاه رضا پالانی. اما کور خودند.

    • ناشناس
      5

      دیگه حناشون رنگی نداره مردم خوب شما رو می شناسند بی عرضه ها کشور با این همه منابع را ورشکست کرده اید و منزوی و تنها شده اید حتی مردم خودتون هم دیگه هیچ کدوم از شما رو نمی خوان .

  • Gwtwea
    77

    تو غلط کردی اتفاقا یکی از مشکلات سگ گردانی هاست که درتمام طیف غنی و فقیر متداول شده آسایش مردم توآپارتمان و پارک و ....گرفته این ربطی به معیشت نداره به بی فرهنگی و غربزدگی ما ملت ایران داره که نظم و نظام غربی ها رو یاد نمیگیرم ولی عادات اشتباه که خداوند در قرآن آورده (نجس بودن سگ) را تقلید می کنیم که این عین خود باختگیست شماها چه گلی به سر مردم زدین!!!

    نظرات شما -
    • 6

      دوست عزیز کجای قران نوشته سگ نجس هست بفرمایید تا ماهم متوجه بشویم نه اینکه من طرفدار سگ ها باشم چون پای قران وسط کشیدی میخام یاد بگیرم چون من ده سال از عمرم را با قران بودم وتفسیر شیعه وسنی

    • ناشناس
      7

      نجس تویی و افکارت

    • بهروز
      2

      نظرشما را مثبت زدم متاسفانه بجای یک مثبت دوتا مثبت وچهارتا منفی ثبت شدظاهرا سیستم رای گیری روی نظرات خبرفوری ایرادفنی داردبنده با نجس بودن سگ کاری ندارم اما سگ گردانی ازمشکلات مهم است بعضا دیده شده سگ قلاده اش را ازدست صاحبش کشیده و به دیگران حمله وباعث زخمی شدن مردم شده است هنوزخاطره پارک لواسان که دوقلاده سگ ازدست صاحبشان فراروبه یک دختربچه ده ساله حمله واورا درمقابل پدر ومادرش پاره پاره کردندقلب انسان را به دردمی آوردازترس سگ دیگه بایدبا ترس ولرزبه خیابان برویم این ناامنی نیست ؟!!اخیابان ومعابربرای عبورآدمهاست نه سگ وسایر حیوانات،بی حجابی هم به نوعی ناامنی غیرمستقیم ایجادمی کنددوست گرامی حق باشماست نماینده حرف مفت زده هرچیزی بجای خودمساله سگ گردانی وسگهای ولگردجزومشکلات بزرگ وایجادنامنی در جامعه است اما کوگوش شنوای مسئولین

    • ناشناس
      6

      فقط بگو کدوم آیه قرآن گفته سگ نجس هست؟

    • 1

      خدا شما را به راه راست هدایت فرماید!

    • ناشناس
      3

      اینها برای اینکه مدتی روز بیشتر سلطنت کنند حاضرند قوانین اسلام زیر پا بگذارند. الان هم خودشون این هرزگی و بی بند و باری و بدحجابی را پر و بال می دهند. تا فکر و حواس ملت برود سمت جنس مخالف و زنبارگی. چون آدم هوس ران دنبال شهوترانی است و توانایی و عرضه سرنگونی رژیم را ندارد و آقایان خیال شان از خیزش مردمی راحت می شود.

    • ناشناس
      4

      منظور از سگ نجس تو قران امثال توست .تفسیر الوزین

    • 1

      امیدواریم ک با از بین بردن تمامی حیوانات و حتی موجودات میکروسکوپی، ریشه تمامی مشکلات در هم تنیده مملکت خشکانده شود ک هم خیال شما از اینهمه نجاست و غربزدگی برطرف گردد و هم ما ب بهشت برینمان برسیم

    • ناشناس
      1

      بدحجاب ها و کسانی که دنبال سگ بازی و بی بندو باری هستند سرباز بی جیره و مواجب حکومت اند. این ابله ها بدون اینکه خودشان خبر داشته باشند کمک زیادی به آقایان می کنند و مبارزات ملت را به انحراف و ابتذال و مسخرگی سوق می دهند.

    • به ادمک
      1

      منظورش دینی است که که بنام خدااین جماعت میگویند وتفسیری برایش دارند.نه دین خدا

    • 4

      سگ شرف داره به خیلی از انسانها و سران حکومت های مستبد،مثلا تو صدام استالین،قذافی،کاسترو پوتین و رفقایشان را با سگ مقایسه کن،کدام بهتر هستند

    • اسماء
      4

      درپاسخ به کسانی که گفتند کجای قرآن نوشته سگ نجس است، خیلی چیزا در قرآن نیامده، بعضی چیزها فقه است بعضی عقاید و...، قرآن به صورت کلی حکم را بیان می کند، مثلا نماز بخوانید آیا درقرآن آمده نماز ظهر۴رکعت است یا۱۰رکعت؟
      مسائل نجس و پاکی را باید به احکام نگاه کرد

  • ناشناس
    1

    معیشت و مسکن فعلا مهمتر هست و باید زود حل بشه ،ولی دلیل نمیشه یک های ولگرد که سالانه باعث خسارت و کشته شدن خیلی ها میشه را نادیده گرفت .حجاب هم سر جاش باید منطقی حل بشه .

    نظرات شما -
    • آرش
      7

      بله واقعا خسارات جبران ناپذیری میزنن و تا حالا خیلی بیشتر از خیلی ها رو کشتن من خودم هرروز شاهد کشته شدن انسانها توسط سگ ها هستم...!!
      ابله.. خجالت نمیکشید از چرندیاتتون

    • ناشناس
      3

      عزیزم آرش ناراحتی نداره دست تو جیبت کن هزینه نگهداری چند تا از سگهای ولگرد ، هزینه بیماری هایی که از این حیوانات منتقل شده و هزینه پول خون قربانیان سگهای وحشی که معمولا بچه ها هستند را تقبل کن . بعد بیا و از نظرات شما پند بگیریم .

  • تورج
    3

    هر مبحثی جای خودش ولی با همین فرمون بریم
    سال دیگه باید سگ بخوریم تو رو خدا سگها را نکشید حیفا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      پس تکلیف رفقای چینی آقایون چی میشه قولشو به اونها دادند

    • 2

      عزیزم ناراحتی نداره هزینه نگهداریش رو بده .

  • رضا
    2

    اینا مگه عقلشون میرسه؟

  • حامد
    1

    بلاخره یه حرف درست و حسابی شنیدیم

  • محسی
    6

    کل دنیا از شما نفرت دارن فقط مونده ملت رو هم فراری بدید

  • ناشناس
    6

    هنر این دولت گیر دادن به مردم به هرنحوی است تا حواس مردم از مشکلات معیشتی وگرانی وتورم پرت کند.هنر بی هنران

    نظرات شما -
    • 1

      وقتی آدم جیبش خالیه و شکمش گرسنه هست یادش نمیرود .

  • یوسف خیاط
    4

    با سلام
    اتفاقا" این موضوعات از مشکلات مردم است مثل بقیه مشکلات ، منتهای مراتب شما بی رگ و هرهری مذهب هستید برایتان ارزشی ندارد. تا زمانیکه نمایندگان مردم امثال این آدم باشند وضع همین است.آخه بدبخت غرغرو این مشکلات را آدم هایی مثل شما ایجاد کردند.احمدی نژاد حداقل نیت خدمت داشت ، شما نیت خدمت هم نداشتید و به فکر جیب باند خودتان بودید

  • ناشناس
    4

    شما با فقر مردم را بی دین کردید حالا میگید کیه کیه با مسئله حجاب می خواهید ناتوانیان در عرصه اقتصادی مخفی کنید

  • ناشناس
    2

    ھمش خوبہ حجاب معیشت یکی باشہ دیگری نباشہ بداست حجاب دستورخداست درسورہ نور

  • ناشناس
    3

    لطفا این دولت با دولت احمدی نژاد مقایسه نکنید توهین به احمدی نژاد است

  • مهران
    6

    کسانی ۱۷۰۰ سگ بی زبان کشتند . می‌خواهند بگویند به همین راحتی آدم میکشیم. اما غافلند از سرنوشت خودشان که به بدترین وجه خواهند مرد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      بروید تو و همه ی مدعی های حیوان دوستی این درنده ها رو نگهداری کنید .یا هزینه نگهداریش رو پرداخت کنید . اینهمه حمله ،جان انسان ارزش نداره.بیماری دوست داری ؟

  • ناشناس
    4

    فقط میخوان مردم را گول بزنن و از گرانی و معیشتی که سخت شده منحرف بکنن فکرشانو.واقعا مردم به چی این نظام دل خوش بکنن

  • ناشناس
    2

    احسنت ،گل گفتی!

  • .
    4

    این سخن آقای آیتی غیرکارشناسی و فقط جنبه سیاسی کاری دارد. همه مشکلات کشور اعم از اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و ... می بایست حل شوند و به بهانه مشکلات اقتصادی نمی توان سایر مشکلات در سایر حوزه ها را فرو گذاشت. هر حوزه ای کارشناس و مسئول مختص به خود را دارد و هر دستگاهی می بایست بدنبال انجام وظایف خود باشند.

    نظرات شما -
    • علی
      2

      احسنت به شما آدم روشنفکر ...ولی متاسفانه بعضی از مزدورهای داخلی میخوان بگن سگ گردانی و بی حجابی اشگالی ندارد ..همه مسایل باید حل بشه از اقتصادی و غیره

  • مصلح
    7

    دوره احمدی نژادبهمن شروع شد والان مردم زیربهمن گرفتارشدن که درحال خفه شدن هستندمردم رادرمسیرسنگلاخ قراردادن وبهترین دوران انقلاب دوران اصلاحات بودکه متاسفانه مردم با180درجه چرخش وباحمایت مسولین وعلمای طرازاول مثل آشیخ ممدتقی به کژراهه رفتن وبقولی 800میلیارددرامد نفتی .دلاری برای دولت بعدی ذخیره نکردکه برای خودش دربین عوام خوش نام باشد سرمایه داران روزبه روز برسرمایه شان افزوده میشودوومردم ضعیف هرروز ضعیف تر مشونداین دست پخت دولت احمدی نژاد وحامیان او

  • ناشناس
    1

    حتما همه فیلم فرد زورگیر دستگیر شده که در کلانتری با جسارت میگه خفت گیری کار من نبوده ولی هرکس کرده ناز سصتش را دیدید،وقتی پلیس سرگرم مبارزه با دختربچه های بدحجاب و سگ چرانی مردم میشه مسلما جرات مبارزه با اوباش و زورگیر و گردنکشان را از دست میده، به قول معروف شهر در دست زورگیران و خفت گیران و اوباش است پلیس و قوه قضاییه در خواب خرگوشی.

  • 2

    پلیس بهتره اول یک فکری برای شکم گنده اکثر مامورانش بکنه بعد وارد مسایل دیگر شود، واقعا بعضی از مامورها را که می بینی یاد گروهبان گارسیا در سریال زورو می افتی.

  • ناشناس
    4

    ریسی فقط شعار بود به بورس نگاه کنید
    ضمنا آن ۴مرد کنارش هم شعار بودند
    چه کردند همه دروغ
    شدیم نوکر چین وروسیه

  • ناشناس
    3

    این نماینده هم غیر خودی است تا 4 روز دیگر طومارش را می پیچند ؛ دهانت را می دوزند مبادا حرف حق گویی

  • محمودی
    2

    مشکل ملت فقط آدمهایی است که با شکم پر دم از اخلاق می زنن

  • omid
    5

    متاسفانه بعضی ها زود در باره این نماینده بی خود که معلوم نیست الان در کجا زندگی میکنه و چه کارهایی که پست داشته نکرده. بعضی آدمهای ساده هم زود توهین میکنند ..خدا وکیلی دوران احمدی نژاد بعد بود ؟؟همه چیز عالی بود. چقدر این بنده خدا خونه ساخت و همه کسانی که حتی از اجاره دادن عاجز بودند رو با کمترین مبلغ صاحب خونه کرد...دوستمون راست میگه چرا نظم و نوین غربیها رو یاد نمیگیریم اخه زن و شوهری که ازدواج کرده و چهل سالش شده و بچه نمیاره رفته سگ خرید که خرجشهم خیلی بیشتره .آخه فردا این سگ میخواد این ها رو اگر مریض شدند دارو خواستند غذا و نان و هزار مسایل دیگه رو انجام بده؟؟برو به فکر بچه باش که فردا به دردت بخور وقتی زمین گیر شدی سگ میخواد تورو جمع کنه ؟؟،ای کاش عقلی هم بود بخدا

  • ناشناس
    1

    گنه کرد در بلخ آهنگری.......

  • علی
    1

    این نماینده الان خودش کجا داره میخوره و زندگی میکنه که مردم رو تحریک میکنه ..کار بد بده حالا میخواد هر چه باشه آخه جای سگ توی آپارتمان نیست که این حیوان زبون بسته رو اذیت میکنید یک نوع حیوان آزاریه...اختلاس و دزدی هم بده و باید اعدام بشن ولی اگر یک بیشرفی اختلاس کرد که نباید به حساب بقیه گداشت و بگیم همه دزد هستند...الان اگر کسی در شهر دزدی کنه و ...پس همه ما مردم دزد هستم ؟؟در حکومت هم همینطور شما که دم از انسانیت میزنی نباید به همه تهمت بزنی

  • ناشناس
    1

    بعد از ۴ دهه دولتهای وقت ب زیرساختارهای کشور توجه چندانی نداشتند و صرفا ب بعضی از مسائل کم اهمیت ک بیشتر همانند ویترین یک مغازه عمل میکند توجه داشتند و ب محتوا و مشکلات اساسی جامعه نگاه و برنامه مدونی ارائه ندادند و هر دولت جدیدی کم کاری و بی توجهی و کمبود شدید منابع مالی را در دولت قبل جستجو میکند البته بدون اینکه خود جبران مافاتی کرده باشد گویا تمامی مشکلات اقتصادی ما با حفظ ظاهر افراد جامعه رابطه مستقیم دارد

  • ناشناس
    3

    به خدا قسم ملت مشکل معیشت دارن نیمی ازملت نمی تونن تویک ماه کار کردن هزینه یک هفتشونو در بیارن تکلیف بازنشسته ها هم معلومه از پنجم هر ماه تا حقوق بعدی روز شماری می کنن شما مسئولین فقط خودتونو می بینید ما هم انسانیم بچه های ماهم مثل بچه های شما می خوان تشکیل زندگی بدن اما حیف

  • فقیر
    10

    درسته ازفقرداریم میمیریم ولی بابی حجابی مشکل داریم بی حجاب هاروهمشون جمع کنین خواهشا

  • شبنم
    3

    خدایا پولی برسان تا ازین جهنم خلاص بشیم

  • محسن
    4

    نگاه نکن کی حرف زده.حرفش درسته.امثال رییسی و طرفداران بی مغزش، کشور را از این وضعیت بد، به سوی بدترشدن سوق می دهند.طرفداران رییس جمهور فعلی را که می بینید و افکار پوسیده شان را ، به اوج کثافت و لجن پی میبرید.یک مشت بی سواد و بی مغز و داعش مسلک

  • ناشناس
    2

    مشکلات اقتصادی بایداولویت اول باشد

  • ناشناس
    5

    حکومت قادر نیست مشکل جامه حل کند با این کارها غوغا درست می کند تا مردم هواسشون به طرف دیگر پرت شود راحترین کار مزاحمت به مردم در خیابان است و زور ازمایی با ملت که حکومت عرضه حل مشکلات ندارد ولی قادر است مشکل برای مردم درست کند تو اول مشکل مردم و جوانان حل کن اون وقت می گویم خوب جامه اسلامی است الان جامه زور گویی است به نام اسلامی

  • ناشناس
    1

    داریم به کجا میرویم چون مشکل اقتصاد و مسکن داریم .باید بی بند و بار و حیوان بازی کنیم ؟اونم سگهای پاچه گیر وحشی بیماری زا و ادم کش؟

  • سعید
    5

    بازی با سگها یا شهوترانی و بی بند و باری مشکلات اقتصادی رو حل میکنه؟

  • موسوی
    5

    این سختگیری ها همش دستورر علم الهدی هست

  • د ح
    3

    احمق اگه گناه رواج پیدا نمی کرد این نمی شد

  • ایرانی
    3

    اگه با بی حجابی موافقی می تونی زنت و خواهر و مادرت را لخت کنی تا بقیه ازش لذت ببرند

  • هفت لنگ بختیاری
    4

    جونم فدای گشت ارشاد

  • ناشناس
    3

    دقیقا چون هر و گروه اصلاح طلب واصولگرا به کشور گند زدن فقط دزدی دزدی ویا فروش زمین های ایران دارای تسلیحات دادن روسیه و به لبنان ویمن وسوریه وفلسطین کمک کردن این اوصاع عراق که سفره میلیونی برای عید غدیر به عراقیا بدن اینجا به ساندیس خورا کیک بدن از دست هردو گروه خسته شدیم لعنت خدا برتمامی دزدان واختلاسگران وکمک کنندگان به یمن وسوریه وعراق وابنان طالبان وروشیه و دزدان که گدازاده هایی که دراون ور دنیا زندگی میکنن خدا فلجتان کنه

  • سلام
    3

    این یارو خودشم سگ بازه نجس

  • ناشناس
    1

    کل قانون اساسی در اصل ولایت فقیه خلاصه شده و فقط همین اصل اجرا میشه ،بقیه اصول تعطیل و نابود شده اند

  • سید حسن
    3

    شما که خودت مسوول هستی بگو بجز حرف زدن برای معیشت مردم چکار کردی حالا یه دولت با خروار خروار مشکلات دولت قبل اومده صادقانه خدمت میکنه شما چی رو میبینی /نخیر دولت رئیسی از امثال جنابتان زخم میخوره اگه تو هم در قضیه مشکلات اقتصادی مردم دردی احساس میکنی پس اقدام کن یه گره باز کن وگرنه مثل حرفات رو پیرمردای سرکوچه ولایت ما هم بلدن

  • ناشناس
    0

    چیه همش می کین غر، غرب، همه ارزوی زندگی در غرب رادارید بچه های مسعولین تو غرب بین بدحجابها وسگ گردانها بدون مشکل زندگی می کنند سوار ماشین غرب میشن لباس غربی پوشندوووو،

  • 1

    چرا به اختلاس ،رانت، دزدی، اعتیاد این طوری گیر نمیدن،

  • ناشناس
    2

    مردم مشکل مالی ندارند اگه داشتند یه اعتراضی تکونی بخودشون میداوند گشت ارشاد هم یه حقه بازی هست

  • ناشناس
    0

    اولا نماینده مجلس ، باید پیگیر مشکلات مردم باشه ، نه اینکه کار غلط عده ای رو کوچیک جلوه بده.
    قطعا رعایت نکردن حجاب و سگ گردانی مشکل هست و بایددرست بشه.
    حجاب حکم خداوند هست ، داریم تو جامعه زندگی میکنیم ، چرا جوون های ما نباید مراقب رفتار و ظاهرشون باشن؟که هم حرمت خدا و خودشون حفظ بشه و هم جامعه و هم آسیبی به کسی وارد نشه.
    و البته مشکلات مسکن و آشتغال و ... هم باید برطرف بشه

  • ناشناس
    1

    درد من تنهایی نیست بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت و بی عرضگی را صبر و لبخندی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می دانند. گاندی

  • مجتبی
    0

    میشه ایشون بفرمایند مطابق کدام نظرسنجی به این نتایج شگرففففف رسیدند؟

  • ناشناس
    0

    سلام وقتی درخانه نمی توانم مشکلات رو حل کنم و خواسته واحتیاجات اساسی رو جواب گو باشم به موضوع گبر میدهم وزندگی رو برای خانواده سخت میکنم بدی که محتاج من باشند

  • ناشناس
    0

    پارکا شده جای مدفو سگا شماها که میخوای شبیه خارجی
    زندگی کنید لااقل شرایط بهداشت سگ زبون بست رو براش فراهم کن نه اینکه از سر بیحالی بیاریش تو پارک جهت ؟؟؟؟
    حمله کردنش و ترسوندن بقیه پیش کش خود خواهی حدی نداره سگی که باید جای سرد سیری زندگی بکنه اوردید توی این هوا که جز زجر دادنش هیچ کاری نکردید جز ظلم ؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    وقتی 43 سال بعضی ها پاچه خوری کردن و بعد میبینن سگ داره ارزش بیشتری میگیره چون نه دزد هست نه اختلاسگر و نون به نرخ روز میخوره
    خیلی ها ناراحت هستن سگ ها رو هم کشتین بعدش کی ها رو میخواید بکشین

  • ناشناس
    0

    مشکل مردم ما هم نگرانی از تامین معیشت که دوستان شما و دولت مورد حمایت شما به وحود آوردن و حالا حالا ها حل نخواهد شد. هم نگران دینشون هستن و بی حجابی و سگ فرزتدی و عیاشی و همجنسگرایی برای آن ها خط قرمز. هرچند شما سعی در انحراف افکار عمومی دارید.

    نظرات شما -
    • ح.ن
      0

      یکی از دوستان گفت نیتش خدمت بود یه موقع نیت خیر یا خدمت به فاجعه ای مجر میشه که آخرش به اینجا منتهی میشه وقتی ندونی نیت خیر چه بلای سره ملت میاره اون نیت بدرد خانوادش میخوره میخواد احمدی نژاد باشه یا هر کی

  • مهرداد سربندی
    2

    فرض کنیم این نماینده محترم اشتباه می گوید و بی حجابی و سگ گردانی هم جز مشکلات کشور است. آیا این موضوع تنها مشکل یا عمده ترین مشکل است ؟ یا صرفا یکی از هزاران مشکل است؟ اگر بپذیریم که صرفا یکی از هزاران مشکل استنمره و اولیت این مشکل در مقایسه با مشکلات معیشتی مردم چند است. در رده بندی مشکلات جایگاه این مشکل از اهمیت بالاتری برخوردار است یا مشکل معیشت که سفره مردم را کوچک کرده و فقر عمومی را دامن زده و فقر موجب نا امنی اجتماعی ناهنجاری های اجتماعی سرقت فحشاطلاق کودکان کار کودکان خیابانی ازدواج های سفید فرزندان نامشروع نوزادهای رها شده در سطل زباله ها و هزاران بدبختی دیگر که اصل و اساس دین را زیر سئوال برده و ایمان مردم را به باد بی تدبیری نظام یکدست و دولت دستنشانده و مجلس بی عرضه رفته است؟ خاک بر سر اون احمقهایی که له شدن مردم را زیر حاشیه های بزک شده سگ گردانی و بی حجابی و دعواهای زرگری سگ و گربه پنهان می کنند.

  • ناشناس
    1

    دولت با در نظر نگرفنن اولویت ها در مقابل مردم ایستاده و این خوب نیست

  • محسن مقدم
    2

    دقت کردین مردها چقد حامی لخت شدن زنها هستن؟ منه زن بیام لخت شم عکس بذارم چند هزار یا چند میلیون مرد لایک میکنن؟ حالا بیام پست بزارم مردها مگه حامی ما زنها نیستید بیایید کمپین بزنیم حقوقتون رو گرفتید با زنتون نصف کنید یا بیایید کاری کنیم زنها زمان طلاق از صفر شروع نکنن مردی که خونه داره بیاد خونشو از فردا تمام مردها بزنن به اسم زنشون یا نصفشو بزنن به نام زنشون یا تا حالا دیدی مردی بیاد کمپین بزنه چرا زن خانه دار نباید حقوق دریافت کنه بیاد حمایت کنه پست بزاره و اول از خودش شروع کنه. چرا زنها اینقد احمق هستن همش به نفع مرد کار میکنن نخودمغزها میان از تساوی زن و مرد حرف میزنن بعد میخوان حجاب هم نباشه آخه تناقض تا کجا میان میگن چرا مردسالاری بابا لخت شی تو خیابون انگار زیر برگه مردسالاری رو بزرگ امضا کردی چرا نمیفهمن؟

  • مصطفی
    1

    بی حجابی باعث انواع بیماری های جنسی و اختلال شخصیت و بیماری روانی در آقایان می شود
    بی حجابی مشکل فرهنگی بزرگی است که موجب تزلزل بنیاد خانواده می شود
    سگ بازی موجب افزایش بیماری هاری و تب مالت و کیست هیداتید کبد و بیماری قارچی پوست در کشور شده است

  • محسن مقدم
    1

    ما مخالف بی حجابی هستیم جمع کنید بی حجاب ها را. بی حجابی برا جامعه بدتر از هر فساد و فقریست

  • محسن مقدم
    0

    اختلاسگر هم از گناهان کوچکی شروع کرده که اگه به خود شما بگیم انجام نده میگی برو بابا . اینقد قبح گناه ریخته شد تا میره میرسه به پشت یک میز و اونجاست عرصه جولان دزد بزرگی که از دزدی در خانه خودش شروع کرده از دروغ به زن از دروغ به بچه از رد کردن چراغ قرمز از نگاه به نامحرم تا...شما میتونی با اطمینان بگی اگه جای اختلاسگر بودی بدتر از اون عمل نمی کردی؟ با کدوم پشتوانه اخلاقی؟ شما که هر گناهی رو انجام میدی یه توجیه داری؟الان نسل بعدی مسئولین ما حداقل نصفشون در خانه های ما هستند ما چطور اونها رو تربیت میکنیم؟این دهه هشتاد و نودی ها که بعضیاشون به فنا رفتند آیا محصول پدر و مادر مشغول مطالعه هستند یا پدر و مادری تنبل و غرغرو و اینستاگرام باز؟

  • بهنام
    1

    اول معیشت دوم معیشت سوم معیشت
    بافیش فقط سرگرم کردن مردمه بابا بمردم برسین از صفر تا صد همه رو درگیر هزار مشکل کردین

  • ناشناس
    1

    چند سال پیش یه معلمی داشتیم بلد نبوددرس بده برای جلوگیری از بیکاری میگفت نقاشی بکشین ورزش کنین

  • ناشناس
    0

    البته معضلات درسته

  • صادق عبدلی
    1

    شیر مادرت حلال اگه تو مملکت دوتا آدم درست مثل این نماینده داشتیم الان تو این حال وروز نبودیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها