5 انتخابات متوالی از 2015، برای صهیونیست‌ها چقدر آب می‌خورد؟

بر اساس گزارش رسانه‌های عبری، برگزاری چند انتخابات متوالی در فلسطین اشغالی در سال‌های اخیر هزینه‌ای چند میلیارد دلاری به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است.

5 انتخابات متوالی از 2015، برای صهیونیست‌ها چقدر آب می‌خورد؟

آشفتگی سیاسی در فلسطین اشغالی باعث شده از آوریل سال ۲۰۱۹ تا کنون (ژوئن ۲۰۲۲) یعنی حدود سه سال و هشت ماه، چهار انتخابات برگزار شود و قرار است انتخابات پنجم نیز بزودی برگزار شود.

در همین ارتباط، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد، اقتصاد رژیم صهیونیستی برای انتخابات پیش رو باید هزینه‌ای برابر با ۸۴۰ میلیون دلار را متحمل شود.

این شبکه افزود، روز انتخابات به عنوان روز تعطیلات با حقوق، حدود ۴۳۵ میلیون دلار هزینه خواهد داشت و شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط ۴۳ تا ۵۳ درصد از این هزینه‌ها را بر عهده خواهند داشت.

در ادامه این گزارش آمده، کل هزینه شش روز برگزاری انتخابات شامل انتخابات سال ۲۰۱۵، چهار انتخابات از ۲۰۱۹ تا کنون و انتخابات پیش رو، حدود چهار میلیارد دلار است.

هفته جاری نفتالی بنت، نخست وزیر و یائیر لاپید، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی موافقت خود را با انحلال کنست و برگزاری انتخابات زودهنگام در ۲۵ اکتبر اعلام کردند.

برخی منابع رسانه‌ای می‌گویند که نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی برداشته شدن اولین گام کنست برای انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام، قصد دارد به صورت موقت از فعالیت‌های سیاسی کناره‌گیری کند.

شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنت تصمیم دارد که در انتخابات آتی شرکت نکند، اگرچه این نخست‌وزیر عضو حزب یامینا، به این موضوع به صورت قطعی اشاره نکرده اما این ایده و تصمیم خود را در جلسه‌ای با سایر اعضای حزب یامینا طرح کرده است هرچند که هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • نظرگو
    0

    نظر و رضایت مردم و کارآمدی برای اونا اهمیت داره

  • ناشناس
    0

    اونجا دموکراسی حاکم است،و حکم حکومتی و مجمع تشخیص و شورای فلان و فلان ندارند تا حکومت دائمی تشکیل دهند

  • ناشناس
    0

    آخه بلد نیستند با انتصابات خرجشونا کم کنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها