ابهام در انتخابات ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان

برخی از اعضای جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان نسبت به ثبت نام یک کاندیدا برای ریاست این هیات واکنش نشان دادند.

ابهام در انتخابات ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان

پس از پایان دوره چهار ساله ریاست ابراهیم جوانمردی در هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در بهمن ماه ۱۴۰۰، با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان و تایید فدراسیون، دانه کار از کارمندان اداره کل ورزش خوزستان به عنوان سرپرست این هیات تا زمان برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات، معرفی شد.

جوانمردی برای سه دوره متوالی ریاست هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان را برعهده داشت و اکنون نیز مجددا برای تصدی سمت ریاست این هیات ثبت نام کرده است، اتفاقی که برخی از اعضای جامعه موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان آن را خلاف آیین نامه مجامع می دانند و ضمن گله مندی از این اتفاق، معتقدند که قانون شفاف و بی پرده در این باره اظهارنظر کرده است. این اعضاء در همین زمینه نیز متنی را نوشتند که در ادامه می خوانید:

"با توجه به پایان دوره فعالیت ریاست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان خوزستان و برگزاری مجمع جدید این هیات جهت انتخاب ریاست و اعضای هیات موتورسواری واتومبیلرانی استان خوزستان در روزهای آینده، اقدامات خلاف آیین نامه نحوه فعالیت هیات های ورزشی و همچنین مصوبات قانونی سایه سنگینی را بر این رویداد مهم استانی افکنده است.

براساس بند ۲ از ماده ۱۳ آیین نامه مذکور ثبت نام و انتخاب رییس هیات برای  دوره های  متوالی و همچنین غیرمتوالی برای بیش از ۱۲ سال، دیگر  امکان پذیر نبوده و در صورت تصدی در سه دوره، ثبت نام و حضور افراد در انتخابات ممنوع است.

پس از پایان دوره چهار ساله ریاست ابراهیم جوانمردی در هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان، با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان و تایید فدراسیون، دانه کار از کارمندان اداره کل ورزش خوزستان به عنوان سرپرست این هیات تا زمان برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات، معرفی شد.

 با توجه به تصدی ۱۲ساله در سه دوره متوالی جوانمردی بر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خوزستان ، ایشان براساس قانون مجاز به حضور در انتخابات مجمع نبوده و باید سکان هدایت هیئت را به شخص منتخب در انتخابات مجمع واگذار کند. اما در این بین تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برای ثبت نام وی در انتخابات پیش رو ابهامات و سوالات زیادی را در ذهن ورزشکاران و مربیان این رشته های ورزشی ایجاد کرده است.

در حالی که قانون به صراحت در مورد وضعیت آقای جوانمردی مشخص است اما اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان طی نامه شماره ۲۰۹/۱۹۷۸ مورخ ۲۰/۲/۱۴۰۱ از سرپرست فدراسیون مشترک، رد ثبت نام ایشان را منوط به پاسخ این نامه کرده است. وقتی قانون شفاف و بی پرده در این باره اظهارنظر کرده است ثبت نام فرد  مذکور در انتخابات و حضور وی در مجمع تبعات سنگینی برای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان خوزستان دارد و مضاف بر اینکه ریاست پیشین در ۱۲سال تصدی فرصت کافی برای اعمال مدیریت خود را داشته و اینک هیات نیازمند نیروی تازه نفس و باانگیزه  است، مگر آنکه اراده ای دیگر در کار باشد؟"

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها