وقت‌کُشی اصولگرایان با هشتگ محاکمه روحانی

حسن روحانی مدت‌هاست دولت را تحویل داده و فعلا هیچ منصب سیاسی‌ای ندارد اما عده‌ای هستند که به هر بهانه‌ای یادی از او می‌کنند.

وقت‌کُشی اصولگرایان با هشتگ محاکمه روحانی

روز دوشنبه، تلویزیون سخنرانی ابراهیم رئیسی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی را زنده پخش می‌کرد که ناگهان دوربین روی پلاکارد یکی از حاضران متوقف شد که روی آن نوشته شده بود: «خواهان محاکمه قاتلان شهید سلیمانی هستیم» و در زیر نام حسن روحانی، علی لاریجانی و محمدجواد ظریف آمده بود. ‌بعید است چنین صحنه‌ای به صورت اتفاقی در قاب دوربین تلویزیون قرار گرفته باشد، چراکه در تمام سال‌هایی که دولت روحانی بر سر کار بود، صداوسیما تمام‌قد از کابینه او و برجام انتقاد می‌کرد و حتی سریال «گاندو» را ساخت که صراحتا سیاست‌های خارجی دولت قبل را زیر سؤال می‌برد.

نمونه دیگر اینکه دو ماه پیش فرصتی پیش آمد تا بیژن زنگنه وزیر نفت دولت قبل با حضور در شبکه افق به ابهامات «پرونده کرسنت» پاسخ دهد اما به ناگاه صداوسیما تغییر موضع داد و اعلام شد چون پرونده قضائی این پرونده مفتوح است، حضور وزیر در حال بررسی است که در نهایت هم این برنامه برگزار نشد. ‌شعار علیه روحانی سابقه چندساله دارد؛ در مراسم 22 بهمن سال گذشته در اصفهان نیز چند موتورسوار شعار «مرگ بر روحانی» داده بودند. این اتفاق باعث شد اسحاق جهانگیری معاون اول وقت رئیس‌جمهوری نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه بنویسد و خواستار برخورد با این عده شود.

‌محاکمه روحانی وقت‌کشی اصولگرایان

جالب آنکه عباس مقتدایی‌خوراسگانی نماینده اصفهان درخصوص این ماجرا گفته بود که این موضوع در قالب شوخی بوده است.‌ حتی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر وقت نیز این توهین‌ها را محکوم کرد و در توییتی نوشت: «توهین به رئیس‌جمهور قانونی کشور هم حرام و هم جرم است. کسانی که از این کار حمایت کرده و می‌کنند نیز در جرم آنها شریک‌اند». ‌اتفاقی که یک بار دیگر نیز در راهپیمایی روز قدس سال 96 رخ داد و تعدادی به حسن روحانی که در خیابان حرکت می‌کرد، توهین کردند و با الفاظی مانند «آخوند آمریکایی»، «منافق»، «دروغ‌گو»، «روحانی بنی‌صدر پیوندتان مبارک»، علیه او شعار دادند.

علی مطهری که آن زمان نایب‌رئیس مجلس بود آن را برنامه‌ریزی‌شده خواند و از دادستان تهران خواست که موضوع را پیگیری کند. دو روز بعد معاون امنیتی استانداری تهران از شناسایی توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهوری خبر داد و اعلام کرد نزدیک به 20 نفر در این رابطه شناسایی شده‌اند.‌

علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم نیز گفته بود: «به نظر می‌رسد توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور همان حلقه‌ای هستند که به رئیس مجلس در ماجرای 22 بهمن حمله کردند. اینها حلقه‌ای به‌هم‌پیوسته، افراطی و انحرافی هستند که به نام انقلابی‌گری در صف انقلابیون رخنه کرده‌اند. اصولگرایان نیز باید تبری خودشان را از این افراد اعلام کنند. مجلس در همین زمینه و برای بررسی ابعاد این مسئله کمیته حقیقت‌یاب تشکیل خواهد داد». ‌

اشاره رحیمی به حادثه‌ای بود که در 22 بهمن سال 92 برای علی لاریجانی رخ داد. او که به حرم حضرت معصومه (س) رفته بود در هنگام سخنرانی، عده‌ای از طلبه‌ها به سمتش مهر و کفش پرتاب کردند. برای این موضوع کمیته حقیقت‌یاب تشکیل و مشخص شد برخی نمایندگان مجلس نهم نیز در اتاق فکر حمله به رئیس مجلس حاضر بوده‌اند.

‌برجام؛ دلیل محاکمه ظریف

به جز روحانی، محمدجواد ظریف وزیر خارجه او نیز بارها تهدید به محاکمه شده است. بعد از لورفتن بخشی از مصاحبه ظریف که به «دیپلماسی و میدان» پرداخته بود، مجتبی یوسفی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس، گفته بود: «حتما باید دولتمردان سابق مانند ظریف به دلیل قصور و ترک فعل‌هایی که داشتند، پاسخ‌گو باشند و ما پرونده قصور و کم‌کاری آنان را به قوه قضائیه ارسال می‌کنیم».‌ علیرضا پناهیان نیز در سال 98 در روز 13 آبان در قزوین گفته بود: «محاکمه تاریخی سنگینی علیه برجامیان انجام خواهد شد و امیدواریم این محاکمه با سرعت انجام شود. همانند ننگ بر کسانی که در برابر امام راحل ایستادند و گفتند نمی‌توانیم ناو آمریکایی را بزنیم».

در اوایل روی‌کارآمدن مجلس یازدهم مجتبی ذوالنوری از نمایندگان جبهه پایداری مجلس به کمتر از عزل و مجازات حسن روحانی راضی نبود و انتظار داشت هزار بار روحانی را اعدام کنند تا دل مردم راضی شود، این سخنان با واکنش تند مقام معظم رهبری مواجه شد

 

‌نمایندگان؛ پیشرو در محاکمه روحانی

البته فقط جماعت پلاکارد به دست‌ها به دنبال محاکمه حسن روحانی نیستند بلکه بارها از سوی برخی نمایندگان مجلس نیز این موضوع مطرح و پیگیری شده است؛ در اوایل روی‌کارآمدن مجلس یازدهم مجتبی ذوالنوری از نمایندگان جبهه پایداری مجلس به کمتر از عزل و مجازات حسن روحانی راضی نبود و انتظار داشت هزار بار روحانی را اعدام کنند تا دل مردم راضی شود، این سخنان با واکنش تند مقام معظم رهبری مواجه شد.

در شهریورماه پژمانفر، نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس خبر داد که کمیسیون از رئیس‌جمهور سابق شکایت کرده و پرونده‌ها به دادستان کل ارسال شده است. بعد از آن هم نمایندگان در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره چرایی تأخیر چندماهه در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز کشور، با ۱۹۵ رأی موافق خواستار محاکمه روحانی شده بودند.‌

چندی پیش نیز ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف‌آباد اصفهان گفته بود ۲۳ شکایت از روحانی و وزرایش به قوه قضائیه ارسال شده و گزارش‌های جدیدی نیز در دستور کار است. با این حال در آبان ماه سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد که پرونده‌ای برای حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین، تشکیل نشده است. ذبیح‌الله خداییان گفته بود: «درخصوص رئیس‌جمهور محترم سابق اگر چنانچه گزارشی تهیه شود، با توجه به اینکه روحانی هستند، به دادگاه ویژه روحانیت ارسال می‌شود و باید از آن مرجع سؤال شود. طبق بررسی‌ای که داشتیم، در این خصوص پرونده‌ای در دادسرای تهران تشکیل نشده است».

اسفند سال گذشته هم 37 نفر از نمایندگان در قالب ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس شکایتی را درمورد رئیس‌جمهور به خاطر به‌کاربردن عبارات توهین‌آمیز درباره منتقدان و همچنین عدم رعایت شئونات و... در مجلس طرح کردند. نکته جالب این شکایت، وجود 53 مورد اهانت رئیس‌جمهور از مهرماه سال 1392 تا فروردین‌ماه 1396 نسبت به منتقدان بود که از نظر شکایت‌کنندگان نقض اصل 121 قانون اساسی و عدم رعایت شئونات از سوی شخص رئیس‌جمهور تلقی شده و خواستار محاکمه روحانی شده بودند.

‌هشتگ «محاکمه روحانی»

درخواست برای محاکمه روحانی هیچ‌گاه تمامی نداشته است؛ اردیبهشت‌ماه، کریمی‌قدوسی از نمایندگان جبهه پایداری در اینستاگرام نوشت: «در مجلس دهم اسنادی در کمیسیون امنیت به رؤیت رسید که اثبات می‌کرد خالی‌شدن خزانه بانک مرکزی به دستور و اصرار شخص آقای روحانی بوده است. عدالت نظام اسلامی می‌طلبد کیفرخواست روحانی همچون سیف از هم‌اکنون آماده شود تا مردادماه در انظار عمومی به آن رسیدگی شود». در شهریورماه هم محمدحسین آصفری نماینده اراک در توییتی نوشت: «با رسیدن انبوه واکسن از سایر کشور‌ها مشخص شد ما تحریم پرزیدنت روحانی بودیم!».

او با هشتگ «محاکمه روحانی» ادامه داد: «زودتر دست به کار شوید تا مرغ از قفس نپریده!».‌ جواد نیک‌بین، نماینده کاشمر نیز در تذکری به سریال گاندو اشاره کرده و گفته بود: «آقای قالیباف نیاز است به صداوسیما دستور داده شود که یا فیلم گاندو را متوقف یا محاکمه روحانی را شروع کنند».‌

حسن دهنوی، نماینده اصولگرای مجلس نیز در جایی گفته بود: «حسن روحانی و اسحاق جهانگیری برای غارت و تقسیم ۶۰ تن ذخیره طلای کشور و ۱۸ میلیارد دلار ارز کشور میان دوستانشان باید محاکمه شوند و به‌زودی خواهند شد».‌ به‌جز نمایندگان در مهرماه نیز خبر رسید که بیش از 500 هزار نفر از دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضای نامه‌ای از رئیس‌جمهور سابق به کمیسیون اصل 90 مجلس شکایت کرده‌اند.‌

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نیز خبر داده بود ۲۲۰ هزار نفر از شهروندان، شکایت‌هایی از رئیس‌جمهور درباره موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در این کمیسیون مطرح کرده‌اند که جز شکایت از حسن روحانی، شکایت‌هایی از محمدجواد ظریف، وزیر خارجه و بیژن زنگنه، وزیر نفت هم به کمیسیون رسیده است.

البته اصلاح‌طلبان همیشه از برگزاری این‌گونه دادگاه‌ها استقبال کرده‌اند. محمدرضا خاتمی در واکنش به محاکمه حسن روحانی به جماران گفته بود: «چه اشکالی دارد، در یک محاکمه علنی دادگاه برگزار شود و آقای روحانی بتواند حرف‌هایش را بزند؟ از محاکمه نترسیم، به شرطی که عادلانه و علنی باشد. این، اتفاق خوبی است؛ اگر همه کسانی که مانند آقای روحانی در مسئولیت بوده‌اند در دادگاه حضور یابند». ‌

حجت‌الاسلام حسین انصاری که در مجلس ششم رئیس کمیسیون اصل 90 بود نیز در گفت‌وگویی درباره شکایت از حسن روحانی گفته بود: «پشت پرده تهدید این محاکمه، دعوا بر سر لحاف ملانصرالدین است».‌ او گفته بود: «اگر قرار بر محاکمه باشد، حسن روحانی هم حتما حرف‌هایی دارد. مصلحت نظام در این است که هر کس مجرم است، تاوان اشتباهاتش را بپردازد. این را که مصلحت نظام چنین است و چنان است، چه کسی تعیین می‌کند؟ این مسئله‌ای است که شخص بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران می‌فرمایند مصلحت نظام را باید کارشناسان دانا تعیین کنند».

شرایط و تجربه سال‌های بعد از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد محاکمه فردی که پیش‌تر ریاست دولت را بر عهده داشته بعید و دور از انتظار است؛ اما این را که چرا برخی با پلاکارد و برخی در صحن علنی مجلس بر این رویه اصرار دارند باید بررسی کرد.

منبع: روزنامه شرق
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 111
  • بابائی
    11

    دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی، مسئولین، مدیران و مسئولان و برخی مجلس 100 درصد به کشور اهانت و خیانتکار کرده است.

  • بابائی
    9


    وقتی آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند و هم دشمنان درجه یک کشورهای اسلامی و مظلومان وبشریت هستند.
    چرا ایران باز هم در وین به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا است.
    چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ۰۷:۳۳:۱۹
    مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار از سال 1945 تاکنون مانند صهیونیست ها جنایتکار ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
    دخالت و مداخله آمریکایی ها، کشورهای اروپایی و صهیونیست ها جنایتکار در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان 100 درصد فقط به خاطر اهانت ها، خیانت های وجنایت های عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و ترکیه جنایتکار بوده است.
    و سازمان های بین المللی خیانتکار هم از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان بودند و هنوز هم هستند.


    1 - ترور سردار سلیمانی جنایت جنگی آمریکا بود ولی متاسفانه آمریکایی ها جنایتکار از 13 دی ماه سال 1398 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
    2 - ترور سردار سلیمانی جنایت جنگی آمریکا بود ولی متاسفانه کشورهای اروپایی جنایتکار از 13 دی ماه سال 1398 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
    3 - ترور سردار سلیمانی جنایت جنگی آمریکا بود ولی متاسفانه عربستان سعودی، امارات جنایتکار، بحرین جنایتکار و اسرائیل جنایتکار از 13 دی ماه سال 1398 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
    4 - ترور سردار سلیمانی جنایت جنگی آمریکا بود ولی متاسفانه سازمان های بین المللی جنایتکارخیانتکار از 13 دی ماه سال 1398 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

    مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
    در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

    از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که در هر جایی دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا و متحدانش و مدعیان دروغین حقوق بشر در کار است.
    از شهریور ماه سال 1359 تاکنون ثابت شده است که دیگر هیچ کس در کشور نمی تواند در برابر مقابله آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی از حق و حقوق مردم و کشور دفاع و حمایت می کنند ولی متاسفانه فقط با جنایتکاران و دشمنان درجه یک ملت ایران و دشمان درجه یک نظام جمهوری اسلامی همه جانبه گفت وگو، دیدار و همکاری کردند و هنوز هم گفت و گو و همکاری می کنند چرا؟

    دخالت و مداخله انگلیس وغیره در امور ایران به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و بی خیالی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

  • بابائی
    4


    چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۱۵:۵۶
    سوال اصلی و مشکل اصلی اینجاست که متاسفانه حسن روحانی دشمن را در این مدت بیش از 70 سال نمی شناسد چرا؟ همه جانبه با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کرده است چرا؟
    از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا و متحدانش با ملت ایران دشمن بودند و هنوزهم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا و متحدانش با نظام جمهوری اسلامی دشمن بودند و هنوزهم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    مذاکره دولت حسن روحانی با آمریکا و کشورهای اروپایی وغیره به اسم صلح آمیز هسته ای و یا لغو تحریم ها از بتدا غلط و اشتباه بود.
    مشکلات مردم و کشور از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و یا ملاقات، دیدار و همکاری با آمریکا، کشورهای اروپایی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون ثابت شده است.

  • بابائی
    3


    چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ۰۸:۱۵:۵۶
    سوال اصلی و مشکل اصلی اینجاست که متاسفانه حسن روحانی دشمن را در این مدت بیش از 70 سال نمی شناسد چرا؟ همه جانبه با آمریکا و کشورهای اروپایی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کرده است چرا؟
    از سال 1332 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا و متحدانش با ملت ایران دشمن بودند و هنوزهم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا و متحدانش با نظام جمهوری اسلامی دشمن بودند و هنوزهم هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
    مذاکره دولت حسن روحانی با آمریکا و کشورهای اروپایی وغیره به اسم صلح آمیز هسته ای و یا لغو تحریم ها از بتدا غلط و اشتباه بود.
    مشکلات مردم و کشور از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و یا ملاقات، دیدار و همکاری با آمریکا، کشورهای اروپایی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون ثابت شده است.
    حمله تروریستی، تهران، اهواز، سایر شهرهای کشور ایران، ترور سردار سلیمانی، محسن فخری زاده وغیره نتیجه مذاکره ایران با امریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته بوده است شرم آور و تاسف است.

  • بابائی
    4


    دبیرکل ناتو: ماموریت ناتو در مقابله با تروریسم تمام نشده است.
    و این درحالی است که متاسفانه ناتو به همراه آمریکا و اروپا وغیره 20 الی 21 سال از تروریسم ، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در افغانستان همه جانبه کمک، هدایت، مدیریت، حمایت و پشتیباتی کرده است.

    نظرات شما -
    • خودتی
      1

      این اقای بابائی ظاهرا استخدام شده که در همه موضوعات خلط مبحث کند و بحث را به انحراف بکشد بخصوص در مورد روحانی خبر فوری به هوش باش....

    • دفع مزاحم ظاهرا خیرخواه
      1

      تو با این همه معلومات چرا نمیری کتاب بنویسی و مزاحم اظهار نظر کار بران خبر فوری هستی نکنه ماموریت داری کاربر بابایی......

  • بابائی
    5

    اعتراف رئیس کل تروریست ها در سوریه وعراق وغیره مانند اردوغان: ناتو تسلیحات داعش را تامین می کند

  • غریبه
    2

    خب چی بگن ؟؟ در مورد نرخ ارز قیمت خودرو اشتغال دامادها در مورد سهم خواهی کاندیدهای پوششی یا ردیف بودجه .. و یا معیشت مردم ؟؟ در مورد برجام خوبه ؟؟ برجامی که دستپخت روحانی و ظریف بود و در صحن مجلس انقلابی به آتش کشیده شد ... تنها اعدام روحانی مونده و شهادت سردار سلیمانی

  • ناشناس
    2

    روحانی مردم را بیچاره کرد هم سرمایه ملت را دربورس را نابود کرد وهم با این تورم عجیب غریب و خالی کردن سفره مردم ایکاش بعد چهار سال اول دولت روحانی روحانی رد صلاحیت میشد روحانی ضعف ترین و بدترین رئیس جمهور تاریخ کشور است این نظر کل مردم است حتی حامیان دولت روحانی

  • تورم بنفش !!!!!
    2

    روحانی دیر یا زود محاکمه و مجازات می شود .....
    خط تفکراتی و اجرایی بنفش باید از کشور جمع شود تا اقتصاد و فرهنگ این کشور راه نجات و برون رفت خود را پیدا کند .
    دستگاه قضایی وظیفه تاریخی دارد که باید انجام دهد .

  • پیش نگر
    3

    چه وقت کشی اصولگرایان باشد چه هر چیز دیگر قانون در مورد اقای روحانی باید اجرا شود وگرنه مشروعیت حاکمیت مورد خدشه همیشگی قرارمیگیرد......

  • بابائی
    3


    ارتش آمریکا بامداد 13 دی‌ماه 1398 طی یک عملیات تروریستی به دستور «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور این کشور، سردار سلیمانی و شماری از همراهان ایشان از جمله المهندس را لحظاتی بعد از ترک فرودگاه بغداد به شهادت رساند/ و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار، مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکایی ها جنایتکار نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟.
    ترور سردار سلیمانی و... در تاریخ 13 دی 1398 در فرودگاه بین المللی بغداد بزرگترین سند جنایت‌های آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در عراق بوده است.
    مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
    در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

    مایک پامپئو جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن، منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.

  • عوامل ترور سردار سلیمانی تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند
    1


    عوامل ترور سردار سلیمانی تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند
    که عوامل ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و نایب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت
    ترور سردار سلیمانی اهانت به قوانین بین‌المللی بود
    ترور سردار سلیمانی اهانت به قوانین بین‌المللی بود
    اعتراف اسرائیل به نقش‌خود در ترور حاج قاسم
    یک مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی برای نخستین بار اعتراف کرده که تل‌آویو در ترور سردار سلیمانی نقش داشته است.
    ترور سردار سلیمانی جنایت جنگی بود
    ایالات متحده با سوء‌استفاده از زور مرتکب شده است.

  • محسن
    0

    جان مادرت کلیدها رابده تا دولت در صندوق را باز کندوگرانی را کنترول کند .

    حسن آقا خودمانی رفتار کن لبخند ملیح را

    فراموش نکن .

  • نکته دان
    1

    این دولت وحامیانش بعلاوه کاسبان تحریم اگرراست میگویند طرح وبرنامه ای جهت رفع مشکلات روزافزون که اتفاقا دراین 5ماهه حکومتشان کمرمردم راشکسته ارائه کنن.جاوجنجال ومحاکمه این وآن از وظایف آنهانیست.اگرروحانی مستحق محاکمه باشه رییس قوه قضاییه قبلی که مسئول نظارت برکاراوبوده نیزکم گناهی ندارد.

  • بابائی
    0

    متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون نمی داند مذاکره با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره بابت چه بوده است و به دنبال چه است.

  • ناشناس
    0

    درپاسخ به قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سگ دست نشانده مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار!
    آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون درعراق، افغانستان، لیبی ومنطقه خاورمیانه بیش از 999 هزار بار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت درمنطقه شده است.
    دولتمردان آمریکایی درسال 2003 با دستور حمله به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی شده اند/ و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی خیانتکار ازسال 2003 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکایی ها نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
    و مجامع حقوق بشری ازسال 2003 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند؟
    آنچه امروز درسوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، لبنا، نوارغزه، فلسطین، منطقه و جهان دیده می شود منعکس کننده جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا ومتحدانش است.
    قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک مورد اعتماد ما نیست.
    حرف قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک دیگر چه اعتباری دارد؟
    چه کسی باور می کند قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نگران حقوق بشر درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، میانمار، سوریه، یمن، منطقه وجهان است.
    آمریکا جنایتکارناقض حقوق بشراست / پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
    قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک سیاه ترین پرونده حقوق بشر را دارد.
    آمریکا جنایتکارازسال 2001 تاکنون به همراهی انگلیس با کمک مالی برخی کشورهای عربی مانند عربستان سعودی، امارات، بحرین، مغرب واردن ازتروریسم برای تغییر حکومت ها استفاده می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
    حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار ضد علیه ایران، مصرف داخلی آمریکا است.
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازالقاعده کرد.
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازگروهک تروریستی منافقین کرد.
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را از طالبان کرد.
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را ازتکفیری ها کرد.
    دولت آمریکا بیشرین حمایت را از گروه های تروریستی کرد.
    دولت آمریکا بیشرین حمایت را از مخالفان سوری کرد.
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را از ارتش آزاد سوریه کرد.
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جبهه النصره کرد.
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را از جنایتکاران جنگی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، لیبی، یمن، میانمار کرد.
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را از حامیان اصلی تروریسم کرد.
    دولت آمریکا بیشترین حمایت را از رژیم جعلی صهیونیستی کرد.
    دولت آمریکا از تجاوز آل سعود حمایت می کند.
    دولت آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
    قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک نمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
    که قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک چشم خود را برروی واقعیات بسته ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشر باشد.
    آمریکا جنایتکاردشمن تاریخی مردم ایران است.
    قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درمورد جنایات وحشیانه وحشی گری آمریکا، عربستان سعودی، امارات، رژیم صهیونیستی درسوریه، لبنان، نوارغزه، فلسطین، عراق، یمن ومنطقه خفه خون گرفتن، کاری نمی کند و سکوت اختیارکرده است.
    حکم دادگاه بی عدالت آمریکا جنایتکار درباره ایران برای ما هیچ ارزشی ندارد.
    قاضی دادگاهی در جنوب نیویورک درجایگاهی نیست که وضعیت حقوق بشر در دیگرکشورها را ارزیابی کند.
    بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش صدام دیکتاتورکمک های و حمایت های همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و با کمک های مالی برخی کشورهای عربی جنایتکار، سند رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر، حقوق بشرآمریکایی، حقوق بشراروپایی و سازمان های بین المللی خیانتکاراست.
    رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با دستور مستقیم آمریکا وغرب علیه مردم ایران از سلاح شیمیایی ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان استفاده کرده است / و مجامع حقوق بشری بیش از 30 سال است خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند.
    ومجامع حقوق بشری 1367/04/12 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟
    و این درحالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، آلمان جنایتکار، مدعیان دروغین حقوق بشر، سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر و سازمان های به اصطلاح بین المللی ازسال 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وگری فرمانده آمریکایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
    سرنگون کردن هواپیمای مسافری کشورمان توسط فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکایی ها، وحقوق بشرآمریکایی ومدعیان حقوق بشراست.
    آمریکا جنایتکارباید درمورد سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان را توصیح دهد.
    هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران توسط فرمانده آمریکایی وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و... جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.
    آمریکا جنایتکاربزرگترین ناقض حقوق بشردردرنیاست.
    آمریکا جنایتکارحق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
    جنایات کاخ سفید ننگ بزرگ تاریخی است.
    کاخ سفید تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
    چرا فرمانده بی ادب آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟
    رفتارکاخ سفید شرم آوراست.
    رفتارآمریکا جنایتکاردراین زمینه شرم آوراست.
    نباید درقبال جنایات وحشیانه و وحشی گری فرمانده بی ادب آمریکایی سکوت کرد.
    فرمانده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکایی هواپیمای مسافری کشورمان را سرنگون کرد اما مدال افتخار دریافت کرد و عدهای در کشور نسبت به آن اتفاق بیشرمانه سکوت کرده بودند حال چه شده که در مورد یک مأمور نیروی انتظامی که به وظیفه قانونی خود عمل کرده همان عده صدای ضجه و مویهشان گوش فلک را کر کرده است!

    اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت سال جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.

    متهم کردن ایران نقض حقوق بشر و... ازسوی آمریکا وهم پیمانانش درواقع به سرپوش گذاشتن به جنایت ها، خیانت های، دخالت های، مداخله گری و تجاوزهای خودشان ازسال 2003 تاکنون درعراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، نوارغزه، فلسطین، لبنان، سوریه، منطقه وجهان است.
    آمریکا وهم پیمانانش ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، عراق، لیبی ومنطقه خاورمیانه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده اند.
    چرا مدعیان حقوق بشر خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
    چرا سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
    چرا آمریکایی ها جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
    چرا کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک سکوت کرده اند؟
    چرا روحانی، ظریف، مسئولان و نمایندگان مجلس و... دراین زمینه سکوت کرده اند؟
    اسناد پشتیبانی، کمک و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه وآلمان ازتجاوز صدام درمدت هشت جنگ تحمیلی را دراختیارداریم.
    بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق و ارتش جنایتکارشماره یک عراق با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کمک مالی چند کشورجنایتکارشماره عربی درسایه سکوت سازمان های بین المللی، نماد حقوق بشرآمریکایی، نماد حقوق بشراروپایی و نماد جنایات مدعیان حقوق بشر!
    آمریکا شریک جنایات صدام است.
    انگلیس شریک جنایات صدام است.
    فرانسه شریک جنایات صدام است.
    آلمان شریک جنایات صدام است.
    عربستان سعودی شریک جنایات صدام است.
    سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
    شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات صدام است.
    شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات صدام است.
    سازمان عفوبین الملل شریک جنایات صدام است.


    بمباران شیمیایی سردشت توسط ارتش عراق تحت امر رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با پشتیبانی کاخ سفید وغرب، سند رسوایی آمریکایی ها، کشورهای اروپایی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های بین المللی است.
    مدعیان امروزکاربرد سلاح شیمیایی درسوریه، شریک جرم رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق بودند.
    رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهورسابق عراق با حمایت آمریکا وغرب علیه مردم ایران ازسلاحهای شیمیایی ساخت آمریکایی واروپایی درجنگ تحمیلی هشت سال استفاده کرده است/ ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند؟ وسازمان های بین المللی هم سکوت اختیارکرده اند.
    واین درحالی است که مدعیان حقوق بشر، سازمان های بین المللی و سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه وغیرانسانی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
    مدعیان دروغین حقوق بشردرمقابل این کشتارغیرانسانی نه تنها ساکت نشسته اند بلکه حتی به آن چراغ سبزنیز نشان می دهند.
    جنایات مدعیان حقوق بشر.
    مدعیان حقوق بشر، درجنایات ضد بشری جهان دست دارند.
    مدعیان حقوق بشربه فجایع کشتارمظلومان چراغ سبزنشان می دهند.
    آمریکا جنایتکارشماره یک بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
    کاخ سفید ازسال 1357 تاکنون درفرانسه با گروهک تروریستی منافقین همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
    کاخ سفید ازسال 2003 تاکنون درافغانستان، پاکستان ومنطقه با تروریسم همکاری می کند وهمچنان نیزادامه می دهد.
    کاخ سفید حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
    واشنگتن حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
    هرچه می توانید روی موشک کاری کنید/ آمریکا باید سیلی بخورد.
    دشمنی آمریکا مربوط به مسائل هسته ای ایران نمی شود.
    آمریکا ازسال 1357 تاکنون ثابت کرد که با ملت دشمن است، نه موشک
    چرا آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافربری ایران حمله کرد؟ درتاریخ 1367/04/12
    هدف قراردادن هواپیمای مسافربری ایران درتاریخ 1367/04/12 وکشتن 290 شهروند غیرنظامی و...
    فاجعه کشتاربی رحمانه هزاران تن ازمسلمانان منا!
    و این درحالی است که مدعیان حقوق بشر جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
    و این درحالی است که سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
    و این درحالی است که مجامع حقوق بشری قانون جنگل از12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
    و این درحالی است که کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک از 12 تیرماه 1367 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
    حمله تروریستی ناو نظامی تروریست آمریکا جنایتکارشماره یک به هواپیمای مسافری ایران جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است.

    منافقین چگونه متولد شد؟ / حامیان گروهک تروریستی منافقین چه کسانی هستند؟ گروهک تروریستی منافقین درسال 1357 توسط فرانسه با هماهنگی، همدستی و همکاری صدام دیکتاتور، برخی کشورهای اروپایی و برخی کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
    چرا فرانسه ازسال 1357 تاکنون به عاملان شهادت 18000 ایرانی پناه داده است؟
    ایتالیا و فرانسه، پایتخت و خانه قاتلان 18 هزار شهید ایرانی+ فیلم
    و این درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی ازسال 1357 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی گروهک تروریستی منافقین و حامیانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
    دولت روحانی، ظریف، عراقچی، برخی مسئولین و نمایندگان مجلس هم تاکنون نه تنها در برابر مقابل آمریکا و متحدانش از حق و حقوق ملت ایران دفاع و حمایت نکردند و متاسفانه همه جانبه هم با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین، مذاکره، ملاقات، دیدار، گفت و گو و همکاری کردند.
    مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
    در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

  • بابائی
    1

    بدترین دولت در تاریخ ایران فقط دولت حسن روحانی بوده است متاسفانه مردم ایران گرفتار کرده است و هنوز هم مشکلات مردم و کشور حل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • ناشناس
    1

    بلایی که روحانی برسر مردم دربورس و معیشت مردم آورد اصلا جای دفاع نداره با مظلوم نمایی واسه بدترین رئیس جمهور تاریخ کشور خود را نزد مردم بی اعتبار نکنید تمام مردم از عملکرد فاجعه آمیز آقای روحانی بیزارند چ اصولگرا چ اصلاح طلب همه معتقدند دولت روحانی بجز تورم افسانه ای و خالی کردن سفره مردم و کمبود کالاهای اساسی وصف های طولانی اقلام غذایی و برجام بی خاصیت هیچ عملکرد مثبتی واسه ملت نداشت

  • بابائی
    1


    همه سیاست های حسن روحانی در ایران، منطقه و جهان شکست خورده است.

  • بابائی
    1


    داعش توسط سرویس های اطلاعات عربستان سعودی و امارات مدیریت می شود.
    سرویس های اطلاعات عربستان سعودی و امارات، داعش را مدیریت می کنند.

  • بابائی
    0


    رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح هسته ای در خاورمیانه است و آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، بحرین و به همراه سازمان های بین المللی از سلاح هسته ای رژیم صهیونیستی دفاع، حمایت و استقبال می کنند شرم آور و تاسف بار است.

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    چهل و سه است این افول گرایان و اصلاح طلبان کثیف و دروغگو و ریا کار مردم و کشور را بازیچه اهداف کثیف سیاسی و جناحی خود قرار دادند و زندگی مردم و منافع کشور را فدای مسائل شخصی و جناحی و طولانی نمودن عمر کثیف سیاسی خود قرار دادند !!!!
    مرگ بر روسیه و تندروهای کثیف و جنایتکار داعش و طالبان و افول گرایان و متحجرین داخلی....

  • بابائی
    0


    عملکرد و رفتار حسن روحانی در این مدت 8 سال به نفع مردم و کشور نبوده است.

  • بابائی
    0

    مردم ایران از سال 1357 تاکنون فقط به خاطر اهانت ها، خیانت های و جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و کشورهای عربی بیش از 400 هزارتن شهید دادند ولی متاسنفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس به خاطر سیاست های نادرست، غلط و اشتباه روحانی، ظریف و عراقچی همه جانبه با دشمنان درجه یک مردم مذاکره و همکاری کردند و هنوز هم مذاکره و همکاری می کنند شرم آور و تاسف بار است.

  • ع.ا.ق.م۷
    0

    ۱-سلام.اینکه چرا مجلسی ها و... اصول گرایان و...در انجام وعده ها و برنامه های مورد نظر شما"خبر فوری ها ..." تعلل دارد. ایا این ادعاوصحت دارد.یا نه' یک بحثی جداوکاملا قابل بررسی است.۲-اینکه صدا وسیما در سنوات قبل به تخریب دولت حسن پردا خته.چقدر درست و دقیق است‌.اصلی قابل بررسی است. و اگر هم در صدی از این ادعا درست باشد.به نظر ما این کارها به درخواست میلیونی مردم و اعتراض به دلیل عملکرد خیلی ضعیف حسن. لاری‌.‌ ظری...زنگن و... در برجام و امور فرهنگی و اقتصادی...بوده. که متاسفانه همه رسانه ها و حتی شما خبر فوری ها.می دانید.:که این موارد در سایه برخی بی تدبیری ها ووسوء مدیریتهای ۸ ساله است.(جریان اختلاس ها و اسرافی گری مقامات . ارزها و اختلاس ها و دزدی های افراد منتصب به دولتی ها...و مدیریتهای کرونایی و از دست رفتن هزاران نفر از مردم‌ و مصائب ناشی از برجام. آب جنوب و هفت تپه و.. تعطیلی کارگاه و کارخانه ها و حوادث بنزین. و حوادث آبان و... وعدها و ردوغهای بورسی و حقوق های نجومی و..گگ و... و..‌بود. که در اثرا آنها میلیونها نفر از مردم‌ ایران ضرر و زیان مالی و‌مادی و مهنوی دیدند و دهها نفر کشته و معلول و زندانی پرونده دار...شدند.) شاید وجود برخی تابلوها و بنرهای درخواست محاکمه بعضی ها دربعضی از مراسم ها..‌.(با اقدامات افراط و تفریطی متداول جناحی و...کاری۴۳ ساله نداریم.) همه اینها باشد. و مطالبات به حق ۹ساله مردم نباید به آسانی نادیده گرفته شود.۳- برخی از خواسته های آشکار و علنی ۸ساله مردم‌ برای محاکمه بی تدببرها را می توان در برخی از راهپیمایی ها و مراسم های عمومی و.ملی و...مرور کرد که: می گفتند‌و شعار می دادند/ما فقط به عشق و امر رهبرآمده ایم و ۴-:اینکه تا حالا در ایرا ن رئیس جمهور و... محاکمه و‌ مجازات نشده. درست نیست. و موارد و مصادق داریم و از سویی این قاعده فرضی دلیلی نمی شود. شما رسانه ها و..از حق وحقوق میلیونها مردم ایران صرف نظر کنید. و آنرا برجسته نکنید!؟!/ در نهایت ابنکه: ما مردم دوست دار یم. رسانه های آزاده کشور ما در بررسیها و تحلیل های خودمطالب آبکی و... به خورد مردم ندهند.و همه امور را وجدانی .عقلی.‌ منطقی و انسانی نقد و ارائه نمایند./ علی الحساب کفایت می کند.

  • بابائی
    0

    سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جنایتکار حق حرف زدن از تسلیحات ما را ندارد.
    آمریکایی که به صدام سلاح شیمیایی و انواع سلاح های ممنوعه می داد حق ندارد باره تسلیحات ما حرف بزند.
    آمریکا جنایتکار باغنی سازی ایران مشکل دارد، اما با زیر دریایی اتمی استرالیا نه
    آمریکا جنایتکار غنی سازی ایران را نمی خواهد، اما زیر دریایی اتمی می فروشد شرم آور و تاسف بار است.

  • بابائی
    0


    آمریکا جنایتکار همچنان به فروش سلاح به عربستان سعودی و امارات ادامه می دهد
    دولت آمریکا جنایتکار درکشتار مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن در جنگ یمن نقش اساسی دارد.

  • عادل از قطب شمال
    0

    این اقای بابایی بهتر بره جلوی دادگاه ها عریضه بنویسه در امد خوبیم داره. چون روحانی ایران رو از زیر منشور هفت سازمان ملل خارج کرد و نزاشت جنگ بشه باید محاکمه بشه

  • محمدجواد بختیاری
    0

    یعنی کسی هم هست نخواهد 60تن طلایی ک فریدون از کشور خارج کرد و 500 هزار میلیارد تومان ارز دزدیده شده ی روحانی و... به کشور برنگردد

  • اعتراض
    0


    دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال به همراه مسئولان برای مردم و کشور بیش از 999 هزار مورد مشکل ایجاد کرده است و هنوز هم مشکل مردم و کشور حل وفصل نشده است و ادامه دارد.

  • اعتراض
    0

    و این در حالی است که سازمان ملل متحد به همراه آمریکا، اروپا و اسرائیل و با کمک مالی برخی کشورهای عربی در زمان دولت روحانی هر سال ایران را به نقض حقوق بشر و... متهم کرده است.

  • اعتراض
    0

    روحانی دراین مدت 8 سال درسازمان ملل متحد فقط در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش از سال 1357 الی 1399 دفاع، حمایت و استقبال کرده است.


  • اعتراض
    0

    روحانی متاسفانه در مورد ترور سردار سلیمانی، فخری زاده و حمله تروریستی در تهران، اهواز و دیگر شهرهای کشور و فاجعه منا هیچ اقدامی و پیگیری نکرده است چرا؟

  • مذاکره روحانی با آمریکا و کشورهای اروپایی خیانت به خون شهدا بوده است.
    0


    مذاکره روحانی با آمریکا و کشورهای اروپایی خیانت به خون شهدا بوده است.

  • ایران باید مانند آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل بمب هسته ای داشته باشد
    0


    ایران باید مانند آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل بمب هسته ای داشته باشد

  • غربی ها از سال 1357 تاکنون حرف زور می زنند
    0

    غربی ها از سال 1357 تاکنون حرف زور می زنند

  • 0

    محکومیت ایران در سازمان ملل بخاطر نقض حقوق بشر توسط دوستان روحانی، ظریف و عراقچی/ در زمان حکومت دولت حسن روحانی

  • 0

    کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل، قطعنامه محکومیت نقض حقوق بشر درایران تصویب کرد/ در زمان دولت حسن روحانی

  • 0


    ایران در سازمان ملل محکوم به نقض حقوق بشر شد / در زمان دولت حسن روحانی ناتوان و عاجز

  • ناشناس
    0

    روحانی در این مدت 8 سال ثابت کرده است که خودش دشمن مردم ایران بوده است.

  • 0

    ایران از سال 1357 تاکنون بیش از 999 هزار در رسانه های وغیره اعلام کرده است که آمریکا دشمن است.
    اگر آمریکا دشمن است پس چرا روحانی با دشمن مذاکره و همکاری کرده است.

  • مردم ایران همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند
    0

    مردم ایران همچنان آمریکا را دشمن درجه یک خود می داند

  • اسرائیل آماده مذاکره درخصوض برنامه هسته ای ایران است
    0

    اسرائیل آماده مذاکره درخصوض برنامه هسته ای ایران است

  • 0

    رسوایی همدستی روحانی با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین مانند فرانسه و سایر کشور اتحادیه اروپا شرم آور است

  • 0

    روحانی در این مدت 8 سال چقدر به ملت ایران، کشور ایران و برنانه صلح آمیز هسته ای وغیره خسارت زده است.

  • ناشناس
    0

    روحانی در این مدت 8 سال نتوانست به اهداف سیاسی خود در کشور برسد.

  • رزمنده
    0

    اروپایی که به همراه آمریکا و با کمک مالی کشورهای عربی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی در جنگ تحمیلی هشت ساله به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و سلاح شیمیایی می داد/ پس چرا روحانی با حامیان اصلی صدام مذاکره و همکاری کرده است.

  • ناشناس
    0

    روحانی متاسفانه در کشور فاجعه ایجاد کرده است

  • روحانی در این مدت 8 سال فقط به پولداران و سرمایه داران کمک کرده است.
    0


    روحانی در این مدت 8 سال فقط به پولداران و سرمایه داران کمک کرده است.

  • 70 الی 80 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به کم کاری حسن روحانی بوده است.
    0

    70 الی 80 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به کم کاری حسن روحانی بوده است.

  • 0


    عربستان سعودی دست کم 3 هواپیما سلاح به تروریست های جیش اظلم در پاکستان کمک کرده است.

  • 0


    عربستان سعودی دست کم 3 هواپیما سلاح به تروریست های جیش اظلم در پاکستان کمک کرده است.
    عربستان تجهیزات به تروریست های جیش اظلم ارسال می کند.

  • ناشناس
    0

    اسرائیل به همراه عربستان سعودی در ترور سردار سلیمانی و فخری زاده نقش داشته است.

  • ناشناس
    0

    پامپئو وزیر امور خارجه سابق آمریکا به همران بن سلمان و نتانیاهو پشت پرده ترور سردار سلیمانی و محسن فخری زاده بوده است.

  • کارنامه روحانی قابل دفاع نیست
    0

    کارنامه روحانی قابل دفاع نیست

  • ناشناس
    0


    حمله به خودوی حامل سردار سلیمانی با پهپاد انجام شد
    آمریکا نشان داد بزرگ ترین تروریست دنیا است.
    ترور سردار سلیمانی وغیره نقض حقوق بین الملل بود.
    ترامپ با آتش بازی کرده است.
    آمریکا هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.
    اقدام آمریکا در شهادت سردار سلیمانی یک جنایت بین المللی بوده است.
    اعتراف پنتاگون: ترامپ دستور حمله به کاروان سردار سلیمانی را صادر کرد.
    نتانیاهو از ترور سردار سلیمانی اطلاع داشت.
    پمپئو و مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا ترور سردار سلیمانی دست داشتند.
    اعتراف پنتاگون: به دستور ترامپ سردار سلیمانی را ترور کردیم.
    اعتراف پنتاگون: دستور حمله به فرودگاه عراق را شخص ترامپ صادر کرد.

  • ناشناس
    0

    لفو تحریم ها دست آمریکا نیست
    لغو تحریم ها دست اسرائیل، عربستان سعودی، امارات و بحرین است، نه آمریکا
    چون به خاطر آمریکا به درخواست اسرائیل، عربستان سعودی، امارات و بحرین، ایران را تحریم کرده است و هم ایران در منطقه تهدید می کند.
    آمریکا به درخواست اسرائیل، عربستان سعودی، امارات و بحرین سردار سلیمانی، فخری زاده وغیره را ترور کرده است.

  • ناشناس
    0



    غربی‌ها جنایتکار از سال 2015 تاکنونبا فروش تسلیحات به ائتلاف سعودی در فاجعه یمن شریک هستند

  • 0

    حمله تروریستی در تهران، اهواز و سایر شهرهای کشور با کمک مالی عربستان سعودی و امارات صورت گرفته است ولی متاسفانه ظریف خیانتکار در این مدت 8 سال از جنایات عربستان سعودی و امارات دفاع، حمایت و استقبال کرده است.

  • ناشناس
    0

    مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرهات وین
    تاکنون برای مردم ایران و کشور دستاوردی نداشته است.
    قبل ازمذاکره و برجام قیمت پراید 15 الی 20 میلیون تومان بود ولی متاسفانه بعداز مذاکره و برجام 21 الی 160 میلیون تومان شده است چرا؟

  • 0

    گوشت 180 هزار تومان، پراید 160 الی 170 میلیون/ حسن روحانی هنوز هم برکات برجام می گوید شرم آور است.

  • 0

    تحریم جدید ضد حقوق بشر و جنایت آشکار است پس چرا سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایت غیر انسانی آمریکا نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند.

  • ناشناس
    0


    مذاکره با آمریکا هیچ نتیجه ای ندارد و تاکنون هم ثابت شده است نداشته است.
    تحریم های آمریکا علیه ایران نمونه آشکار تهدید و فشار سیاسی است.

  • 0

    ما مذاکره با آمریکا و یا اروپا مشکل نداریم ولی مذاکره باید در مورد جنایت های آمریکا و متحدانش در مدت 43 سال هم باشد، نه در مورد صلح آمیز هسته ایران

  • 0


    غربی ها از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود درتوافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟

  • 0


    اعتراف روحانی: اگر کسی بیکار بااشد مقصر خودش است دولت نباید شغل ایجاد کند
    آیا این حرف روحانی درست است.
    ولی وظیفه اصلی دولت است در کشور برای جوانان شغل ایجاد کند.

  • 0


    پاسخ قوه قضائه به روحانی: چرا بعداز شش سال شکایت می کنید

  • ناشناس
    0

    روحانی در مقابل فشارهای آمریکا ناتوان و عاجز بود

  • 0

    چه کشورهایی از خروج آمریکا از برجام، از ترامپ حمایت کردند؟
    1- رژیم صهیونیستی
    2 - رژیم کودک کش سعودی
    3 - امارات
    4 - بحرین

  • ناشناس
    0

    نه تنها آمریکا و کشورهای اروپایی هم تاکنون به وعده هایشان عمل نکردند.

  • 0

    حسن روحانی چگونه در سازمان ملل از ایران دفاع کرده است که آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند/ ولی متاسفانه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل باه علت نقض حقوق بشر متهم می شود.

  • 0

    حسن روحانی چگونه در سازمان ملل از ایران دفاع کرده است که آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند/ ولی متاسفانه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل به علت نقض حقوق بشر متهم می شود.

  • 0

    حسن روحانی چگونه در سازمان ملل از ایران دفاع کرده است که آمریکا و متحدانش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند/ ولی متاسفانه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل به علت نقض حقوق بشر متهم می شود.

  • ناشناس
    0


    دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال هر روز برای مردم و کشور یک مشکل جدید کرده است.

  • 0

    سه کشور اروپایی عضو برجام با ارسال نامه ای به سازمان ملل، مدعی نقض قطعنامه 2231 از سوی ایران ایران شدند/ و این در حالی است که ایران متاسفانه از 1399 تاکنون با سه کشور اروپایی در وین همه جانبه مذاکره و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

  • ناشناس
    0

    رئیس جمهوری که دشمن آمریکا نباشد، نمی خواهیم
    ما رئیس رئیس جمهوری را که مخالف و دشمن آمریکا نباشد نمی پذیریم

  • ناشناس
    0

    نتیجه دیپلماسی لبخند دولت گذشته این شد که آقای ظریف پرونده هسته‌ای ایران را با حدود 500 تحریم تحویل گرفت و با 1500 تحریم تحویل داد.

  • 0

    از برکات امام خمینی و انقلاب بزرگ او همین بس که نسل افسرده‌ای از رشد یافتگان در فضای قاجار و پهلوی را تحویل گرفت و نسل شهید سلیمانی‌ها این قهرمان فراملی را تحویل داد.

  • 0

    دو سال از شهادت پرحماسه حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد به گواه حقیقت هم زندگی و هم شهادت حاج قاسم پر از برکت بود به گونه‌ای که او را به چهره‌ای کم‌نظیر نه فقط در تاریخ انقلاب اسلامی بلکه در تاریخ ایران و منطقه تبدیل کرده است.

  • 0

    غرب می‌کوشد از طریق رسانه، تصویری جذاب و شاداب از زن غربی به دنیا نشان بدهد ولی در واقع، واقعیت زندگی زن غربی با این دست تبلیغات بسیار متفاوت است. باید رسانه‌های ما بویژه رسانه ملی با تهیه و انتشار مستندهای متعدد به برخورد با زن به عنوان یک شیء و وسیله لذت‌جویی مردان هوسران، خشونت‌های وحشیانه، بهره‌کشی اقتصادی، بی‌پناهی و تنهایی زن غربی را خوب به تصویر بکشد.

  • 0

    به لطف خداوند بعد از 8 سال دولت بنفش که هنوز آثار کبودی عملکرد آن بر پیکره جامعه دیده می‌شود چند ماهی است که دولت آیت‌‌ا... رئیسی کار خود را در قوه مجریه شروع کرده و از همین ابتدا شاهد دستاوردهایی هستیم.
    1- تحقق قول رئیس‌جمهور در مهار بیماری منحوس کرونا و واکسیناسیون سراسری با وجود تحریم‌ها و مشکلات مالی سنگین.
    2- کاستن از فاصله میان مسئولان و مردم و توجه جدی به حضور مدیران ارشد در میان مردم.
    3- انتصاب مدیران انقلابی و بکارگیری عناصر متدین و جوان و پرانگیزه
    4- اصلاح لایحه بودجه
    5- اقتدار در مذاکرات هسته‌ای
    6- تأمین موفقیت‌آمیز کالاهای اساسی در کشور و جلوگیری از کمبود کالا
    با توجه به تهی بودن خزانه کشور و تحریم‌های شکننده
    7- توسعه روابط خارجی با کشورهای منطقه و همسایگان به ویژه در حوزه قفقاز و کشورهای عربی و انعقاد پیمان‌های مشترک اقتصادی و سیاسی با آنان.
    8- حمایت واقعی از تولید داخلی...

  • 0

    توقع برخی افراد و مسئولین دولت قبل از دولت سیزدهم طی این 4 ماه بسیار بیش از توقع افراد منصف طی 8 سال از دولت تدبیر و امید است! بگذارید چند ماه از عمر دولت بگذرد و تمام آب لیوان را بنگرید و قضاوت کنید نه نیمه خالی شده لیوان در زمان خودتان را!

  • راه سلیمانی
    0

    ترامپ از برجام خارج شد پس برجام خوب بود
    آنهایی که در کشور کارشکنی کردند تا برجام اجرا نشود سربازان ترامپ بودند

  • ناشناس
    0

    دولت روحانی روحانی بارها در رسانه های اعلام کرده است دولت پول ندارد. و سوال بنده این است پس پول ندارد و پول مذاکره، توافق هسته ای، برجام ، مذاکرات وین و هزینه هاس سفر های خارجی در این مدت 8 سال چگونه و از کجا تامین شده است و تامین می شود.

  • 0

    جنگ تحمیلی هشت ساله ایران و عراق 100 درصد فقط به خاطر اهانت ها، خیانت های و جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و کشورهای عربی بوده است. صدام نوکر آمریکا در عراق بود.
    ولی متاسفانه جنایت های آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله را رها کرده است و به سراغ مذاکره با حامیان اصلی صدام رفت چرا؟

  • حکومت محمد رضاشاه، بهترین حکومت دولت حسن روحانی بود
    0

    حکومت محمد رضاشاه، بهترین حکومت دولت حسن روحانی بود

  • ناشناس
    0

    حقوق های نجومی در کشور در زمان دولت حسن روحانی شررع و آغاز شده است.
    گرانی در سراسر کشور در زمان دولت حسن روحانی شررع و آغاز شده است.
    مشکلات مردم و کشور وغیره در سراسر کشور در زمان دولت حسن روحانی شررع و آغاز شده است.

  • ناشناس
    0

    سرنوشت حسن روحانی چه خواهد شد؟

  • ناشناس
    0


    پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۴۵:۲۶
    در ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ اما آمریکا رسما از برجام خارج شد ولی متاسفانه ایران هم تاکنون کوتاهی کرده است ایران باید رسما برجام لغو می کرد

  • 0

    ایران دشمن درجه یک آمریکا است، نه آمریکا
    آمریکا دشمن ایران نیست و تاکنون هم نبوده است اگر آمریکا دشمن ایران بود، ایران مذاکره با آمریکا نمی کرد.

  • 0

    فرانسه و اروپا از سال 1392 تاکنون به خاطر بهانه صلح آمیزهسته ای با ایران بازی سیاسی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

  • 0

    هزینه برجام و غیره از سال 1394 تاکنون از جیب مردم مظلوم ایران تامین می شود و همچنان نیز ادامه دارد

  • 0

    ایران متاسفانه هنوز هم از برجام عبرت نگرفته است.

  • 0

    آمریکا تحریم علیه ایران را به خاطر اسرائیل، عربستان سعودی، امارات و بحرین لغو نمی کند.

  • 0

    آیا واقعا روحانی از گران شدن بنزین بی اطلاع بود؟

  • ناشناس
    0

    در موقع و زمان مذاکره ایران به سرکردگی دولت حسن روحانی با آمریکا و کشورهای اروپایی در مورد صلح آمیز هسته ای، آمریکا و کشورهای اروپایی به همراه عربستان سعودی، قطر، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه، منطقه و جهان حمایت می کردند.

  • ناشناس
    0

    در موقع و زمان مذاکره ایران به سرکردگی دولت حسن روحانی با آمریکا و کشورهای اروپایی در مورد صلح آمیز هسته ای، آمریکا و کشورهای اروپایی به همراه عربستان سعودی، قطر، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و تروریست ها در سوریه، منطقه و جهان حمایت می کردند.

  • 0

    دولت حسن روحانی در تاریخ 1400/04/12 در رسانه های اعلام کرده است که مشکل ایران با آمریکایی ها در مذاکرات وین حل وفصل شده است/ و این در حالی است که مشکل ایران با آمریکایی ها و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل و فصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • ناشناس
    0

    قرار بود که با حل مسئله هسته ای تحریم برداشته شود پس چه شد؟
    ولی اما دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست رژیم صهیونیستی و هم دریافت رشوه از عربستان سعودی، امارات و بحرین تحریم ها را بیشتر کرد.

  • 0

    اعتراف ظریف: مذاکره با آمریکا ارزش وقت گذاشتن ندارد/ و این درحالی است که ظریف خیانتکار ناتوان و عاجز خودش در مدت 8 سال هزاران بار سران و مسئولان مختلف آمریکا و کشورهای اروپایی وغیره مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری کرده است.

  • ناشناس
    0

    چرا حتی رئیس مجلس شورای اسلامی درخانه ملت در این زمینه سکوت اختیار کرده، و واکنشی از او دیده نمی شود؟

  • 0

    چه کسی به صدام سلاح شیمیایی داد؟
    آلمان که در جنگ تحمیلی هشت ساله به صدام بمب شیمیایی می داد.
    آلمان با کمک آمریکا سلاح شیمیایی به صدام می داد.

  • ناشناس
    0

    اعتراف روحانی مشکلات اقتصادی کشور 100 سال دیگر هم حل نمی شود.

  • ناشناس
    0

    خدمت دولت حسن روحانی فقط به دلار 28 الی 30 هزارتومانی بود

  • ناشناس
    0


    ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۶
    دزدی از جیب مردم ایران، به بهانه دادخواهی از قربانیان هواپیمای اوکراینی
    کشورهای غربی تحریم‌کننده ایران، در آستانه توافق هسته‌ای در وین، برای بلوکه نگه داشتن پول‌های ایران نقشه می‌کشند؛ نقشه‌هایی تکراری که پیش از این نیز برای دزدی از مردم ایران به‌کار رفته است.

  • ناشناس
    0


    آقای روحانی شما می خندید و مردم گرید می کنند! شما می خندید مردم اعتراض می کنند! شما می خندید وخونها پایمان می شود.

  • ناشناس
    0


    مردم مظلوم ایران از اول انقلاب تاکنون به خاطر اهانت ها، خیانت ها و جنایت های آمریکا و متحدانش و مدعیان دروغین حقوق بشر بیش از 400 هزار تن شهید داده است/ دولت، دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس به همراه دولت حسن روحانی، ظریف وعراقچی همه جانبه با دشمنان مردم مظلوم ایران مذاکره و همکاری می کنند شرم آور است.

  • 0


    مذاکره‌کننده ارشد ایران تاکنون نتوانسته اند در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین مشکلات حل وفصل کنند.

  • ناشناس
    0

    وقتی که 8 سال است که از ناتوانی روحانی دفاع و حمایت و استقبال کردند و هنوز هم دفاع و حمایت و استقبال می کنند مشکلات مردم و کشور حل نمی شود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها