عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفتگو با خبرفوری:

روحانی مگر چقدر حقوق می گرفته که ۷۰ بار به انگلیس و اسکاتلند سفر کرده؟/ چرا می‌گویند رئیس جمهور سابق دوتابعیتی است؟

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در دوره قبل مجلس شورای اسلامی، تحقیق و تفحصی درمورد دوتابعیتی ها انجام شد و مجلس رای داد که ۷۰ نفر از مسئولین و مقامات پرونده دوتابعیتی دارند بعضی ازافراد اقامت دائم داشتند و برخی اقامت موقت که آقای روحانی در راس آنها قرار داشت.

روحانی مگر چقدر حقوق می گرفته که ۷۰ بار به انگلیس و اسکاتلند سفر کرده؟/ چرا می‌گویند رئیس جمهور سابق دوتابعیتی است؟

ابوالفضل ابوترابی در گفتگو با خبرفوری درباره ادله مجلس پیشین مبنی بر ادعای دوتابعیتی بودن رئیس جمهور سابق کشور بیان کر د: آقای روحانی بیش از ۷۰ بار سفر به انگلستان و اسکاتلند داشته است و برای ما نماینده‌ها این سوال پیش می‌آید که مگر ایشان چقدر حقوق می‌گرفته که به چنین کشور های گران‌قیمتی بیش از ۷۰ بار سفر کردند؟

وی ادامه داد: اگر قوه قضائیه توضیحات بیشتری نیاز دارد همه هیئت امنای تحقیق و تفحص را بخواهند تا توضیح بدهیم.

این نماینده مجلس گفت: حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان باید توسط مسئولین رانت‌خوار به بیت الملل برگردد.

این گفتگو را بشنوید.

 

حجم ویدیو: 10.27M | مدت زمان ویدیو: 00:05:19 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 126
  • بابائی
    3


    روحانی نتوانست با مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری همه جانبه آمریکا و کشور های اروپایی وغیره مشکلات مردم ومشکلات اقتصادی کشور را حل کند چرا؟
    روحانی نتوانست مشکلات مردم را با توافق هسته ای برطرف کند و این مسئله به ناامیدی مردم از دولت حسن روحانی منجرشد.


  • بابائی
    19


    رئیس‌جمهوری سابق و جنایتکار آمریکا جنایتکار مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد شده است و باید به علت جنایات جنگی در عراق در دادگاه لاهه محاکمه و مجازات شود.
    رئیس‌جمهوری سابق و جنایتکار آمریکا که دستانش به خون شهید سلیمانی آغشته است، اعلام کرد که در دام نتانیاهو قرار گرفته است.
    دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان سعودی و امارات در یمن بوده است.

  • بابائی
    15


    سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰
    اعتراف خطیب‌زاده: غرب در مذاکرات وین‌ عقب‌نشینی کرده است/ پس مقصر اصلی ایران بوده است چون به خاطر که از سال 1357 تاکنون درس عبرت نگرفته است که غرب مورد اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است و هم غرب نوکر آمریکا بوده است.
    مذاکرات وین تاکنون ثابت کرد که دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم ایران و کشور ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است.
    آمریکا و کشورهای اروپایی از سال 1357 تاکنون ثابت کردند که قابل اعتماد نیستند.

    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۵۰:۴۰
    بهترین گزینه ملت ایران در برابر مقابله تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش لغو برجام و مذاکرات وین و ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.

  • آغاز رسیدگی به شکایت ۲۵۰۰ ایرانی از آمریکا در پرونده ترور شهید سپهبد سلیمانی
    15

    آغاز رسیدگی به شکایت ۲۵۰۰ ایرانی از آمریکا در پرونده ترور شهید سپهبد سلیمانی
    دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰
    معاون حقوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان این که نخستین جلسه رسیدگی به شکایت ۲۵۰۰نفراز مردم و خانواده شهدای مدافع حرم از آمریکا به دلیل ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز در مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار می‌شود، افزود: در شکایت از جنایات آمریکا علیه کشورمان کوتاهی کرده ایم.
    سردار سهراب‌علی شمخانی، در همایش ابعاد بین‌المللی و حقوقی ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی، افزود: پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی در محاکم داخلی ۲ بخش دارد که بخشی از آن کیفری و بخشی حقوقی است.بخش حقوقی با طرح شکایت مردمی بررسی می شود.

    وی ادامه داد: آمریکایی‌ها از ما چیزی ندارند و خنده‌دار است که ایران در حادثه ۱۱ سپتامبر دخالت داشته است و ما را به میلیون‌ها دلار خسارت محکوم کنند؛ اما ما اعترافات، اسناد و کتاب‌ها را داریم و باید مطالبه خسارت کنیم.

    وی ادامه داد: هر فردی به عنوان یک ایرانی می‌تواند دادخواستی علیه آمریکا مطرح کند.

    فرهادی نیا بازپرس ویژه پرونده ترور شهید سلیمانی هم دراین همایش درباره پرونده تشکیل شده در دادسرا گفت: این پرونده در بیش از ۴۰۰۰صفحه تنظیم شده و ۹نیابت قضایی به سایر کشورها ارسال و ۱۲۴متهم شناسایی و احضار از طریق ایمیل و دفتر حافظ منافع آمریکا و همچنین از طریق اعلان قرمز اینترپل انجام شده است و بزودی قرار جلب دادرسی در رابطه با بخشی از پرونده صادر می شود. بازپرس پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: آمریکایی‌ها از اقدام خود تحت عنوان قتل هدفمند و دفاع مشروع یاد می‌کنند. دفاع مشروع در حالی است که یک حمله مسلحانه رخ بدهد اما در پرونده ترور هیچ مخاصمه‌ای صورت نگرفته است.

  • ایران‌: سازمان ملل، آمریکا و اسرائیل را برای ترور سردار سلیمانی مسئول بشناسد
    8

    ایران‌: سازمان ملل، آمریکا و اسرائیل را برای ترور سردار سلیمانی مسئول بشناسد
    سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰
    سفیر ایران در سازمان ملل با اشاره به ترور سردار سلیمانی گفت: با توجه به پیامدهای وخیم این اقدام تروریستی بر صلح و امنیت بین‌المللی، شورای امنیت باید آمریکا و رژیم اسرائیل را مسئول بشناسد.
    به گزارش مهر، در نامه مجید تخت روانچی همزمان با دومین سالگرد ترور سردار شهید قاسم سلیمانی به رئیس دوره‌ای شورای امنیت آمده است:

    این نامه را همزمان با دومین سالگرد ترور هولناک سردارشهید سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بخش رسمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، و همراهانش، که در تاریخ ۱۳دی ۱۳۹۸در فرودگاه بین المللی بغداد، به دستور مستقیم رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد، می‌نویسم تا شما را در جریان اطلاعات اخیر در مورد دخالت رژیم اسرائیل در این اقدام تروریستی شوم قرار دهم. رئیس سابق اطلاعات نظامی رژیم اسرائیل در مصاحبه اخیر خود به دخالت این رژیم در ترور از پیش طراحی شده شهید سلیمانی اعتراف کرده و گفته است که اطلاعات اسرائیل در این ترور نقش داشته و این یکی از دو ترور قابل توجه و مهم در دوره ریاست وی بوده است.همانطور که من مکرراً، از جمله در نامه‌های مورخ سوم، هفتم و ۲۹ژانویه ۲۰۲۰خود به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت، تأکید کرده‌ام، این عمل جنایتکارانه بین‌المللی نقض شدید تعهدات آمریکا تحت حقوق بین‌الملل بود و بنابراین موجب مسئولیت بین‌المللی آن است. این اقدام جنایتکارانه همچنین موجب مسئولیت کیفری همه کسانی است که به هر وسیله‌ای، به طور مستقیم یا غیر مستقیم، به برنامه‌ریزی یا انجام این عمل تروریستی کمک یا از آن حمایت کرده‌اند که نمونه روشن آن نقش حمایتی و دخالت رژیم اسرائیل در این ترور است. شهید سلیمانی در مبارزه با تروریسم بین المللی نقش مهمی داشت و به همین دلیل، بحق عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم و سردار صلح به او داده شد؛ از این رو، ترور بزدلانه او هدیه و خدمت بزرگی به داعش و دیگر گروه های تروریستی در منطقه بود و آنها هم از این ترور استقبال و از آن به عنوان دخالت الهی به نفع خود، یاد کردند.

    با توجه به پیامدهای وخیم این اقدام تروریستی بر صلح و امنیت بین المللی، شورای امنیت باید به مسئولیت خود عمل کند و آمریکا و رژیم اسرائیل را به خاطر برنامه‌ریزی، حمایت و ارتکاب آن عمل تروریستی مسئول بشناسد. در چارچوب حقوق و تعهدات ما بر اساس حقوق بین الملل، نیروهای مسلح ایران مصمم هستند با قوت به راه شهید سلیمانی در کمک فعالانه به ملت‌ها و دولتهای منطقه طبق درخواست آنها، برای مبارزه با گروههای تروریستی مورد حمایت خارجی تا ریشه کنی کامل آنها، ادامه دهند.

  • دماغ توجیه و بی تفاوتی !!!!!!!!!
    2

    دستگاه محترم قضایی اگر می خواهد به این مردم ونسل آینده خدمت کند قطعا و قطعا و قطعا دماغ توجیه و ترس واعراض را که از مدل های معروف مرحوم رفسنجانی بود را از چهره اش حذف کند....
    باید قاطعانه و مدبرانه عمل کند و دست مفسدین را قطع کند ...
    مرحوم رفسنجانی ازتاکتیکها و شگردهای شهیرشان توجیه فساد و مفسد بود که این صفت باید از قضات ما پاک شود .
    امیدواریم تنگه فساد و مفسدین بنفش هرچه زودتر برای همیشه بسته شود تا این مردم مظلوم تنفسی بکنند .

  • ناشناس
    0

    پس شورای نگهبان چرا تاییدش کرده؟

    نظرات شما -
    • بسیجی عاشق رئیسی
      5

      شورای نگهبان تابع دستورات مافوق هستند هر لیستی که مافوق داد تایید کنه اگر در لیست نیست رد صلاحیت کن مامور و معذور است

    • حرف‌منطق
      1

      پس‌شورای‌نگهبان‌هم‌هیچ‌اختیاری‌ندارد‌

  • پس چه شد؟
    2

    با سلام شما نمایندگان یا نماینده مردم هستید یا نه این مملکت یا قانون اساسی دارد یا نه یا در راس امور هستید یا نه اگر که نیستید که دارید مال نامشروع استفاده میکنید و غاصب حقوق ملتید و اگر جوابتان به سوالات فوق مثبت است چرا از حق خود و مردم و ارایشان دفاع نمیکنید و پیگیر مطالبات خود و اکثریت مردم حتی انانی که به شما رای ندادند درمورد جرائم و کوتاهی وتخلفات دولت و شخص اقای روحانی اقدام جدی نمیکنید چرا پیگیر پرونده های ارسالی به قوه قضائیه و رسیدگی خارح از نوبت انها نیستید چرا وادارشان نمیکنید در مراجع صالحه به سوالات منطقی شما پاسخ صریح و سریع دهند بعد انتظار دارید که اعتماد مردمی به حاکمیت بازگردد؟ شما اگر مصلحت واقعی مردم و حاکمیت را میخواهید و خود را مجلس انقلابی میدانید به تکالیف قانونی خویش به سرعت و صراحت عمل کنید و دردام مصلحت اندیشیهای کاذب نیفتید و به جای مصاحبه عمل کنید و عمل تا عده ای پس از چپاول و بی کفایتی به ریش من وشما نخندند و سرنشتتان در اینده با این رانتخواران اشرافی یکسان نگردد خداوند متعال و ملت ایران در روز قضاوت و واقعه همه این موارد را ملحوظ خواهد نمود دو صد گفته چون نیم کردار نیست به وعده هایتان عمل کنید که خداوند متعال در تحقق وعده هایش درنگ نخواهد کرد این گوی و این میدان......

    نظرات شما -
    • محمد
      2

      جواب شما ساده است تخلفات که محرز هست ولی باید دید چه کسی جلوی محاکمه آقیان روحانی و لاریجانی رو میگیره و دستور میده پرونده ایرنها پیگیری نشه و روابط و دیدار دوستانه باهاشون داره...

  • بابائی
    8


    ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۲
    عملکرد و رفتار بی مورد و بی ارزش دولت حسن روحانی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین متاسفانه اجازه نداده است که آمریکا و متحدانش بابت حمایت از گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و صدام و جنگ تحمیلی هشت ساله و... از مردم ایران عذرخواهی کنند.

  • بابائی
    7

    انگلیس جنایتکار از سال 1332 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. سوال بنده این است که چرا دولت حسن روحانی به همراه ظریف، عراقچی و برخی مسئولان همه جانبه با انگلیس جنایتکار مذاکره و همکاری کرده است.

  • تشنه حقیقت
    4

    جناب اقای قالیباف با سلام اشگهای شما بر مزار شهید بزرگوار حاج قاسم را باور کنیم یا مماشات شمما را با رانتخواران و متخلفین 4 در صدی بنده دیگر وارد ریز ماجرا نمیشوم که عاقل را یک اشارت کافیست و ما هنوز اشکهای شما را باور داریم نه مصلحت اندیشی های .. ......در پناه حق

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      هم آقای قالیباف و هم آقای محسنی اژه ای و هم خود دولت اولین و مهمترین کاری که باید انجام دهند قطع دست مفسدین بنفش از دستگاه اجرایی کشور برای همیشه است .
      بلکه افق روشن این ملت دخشان تر و قلب ها امیدوارتر شود .

  • بابائی
    13


    دولت حسن روحانی باید پاسخگوی خون شهید سلیمانی، محسن فخری زاده، حمله تروریستی تهران، اهواز وغیره باشد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چه کسی باید پاسخگوی بدبختی مردم ایران در طول چهل و سه سال باشد!!!!!

  • بابائی
    8


    حسن روحانی ناتوان و عاجز رییس جمهور سابق باید پاسخگوی خون شهید سلیمانی، محسن فخری زاده، حمله تروریستی تهران، اهواز وغیره باشد.

  • بابائی
    3


    بنده فقط در زمان دولت حسن روحانی، سالانه بیش از 999 هزار بار در باره مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور و... علیه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در رسانه ها انتقاد، شکایت و اعتراض کردم ولی متاسفانه در مدت 8 سال یک مردم آن هم بررسی، پیگیری، رسیدگی نکردند و هنوز هم نمی کنند و نشده است چرا؟
    100 درصد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم های آمریکا و غرب هم ندارد و تاکنون نداشته است و فقط دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی هستند.

  • اعتراض
    0

    اداره کار و رفاه اجتماعی، دیوان عدالت اداری، هر دو متاسفانه تاکنون قانون و عدالت را رعایت نکردند و هنوز هم رعایت نمی کنند و همچنان نیز ادامه دارد.
    100 درصد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور فقط از بی قانونی و از بی عدالتی شروع و آغاز می شود.

  • 0

    کم کاری وزارت نیرو، دولت، دولتمردان و مسئولان، کاهش تولید برق و مصرف بالای انرژی، سه ضلع مثلث خاموشی‌ها
    و نمایندگان مجلس هم در خانه ملت تاکنون هیچ اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟

  • 4

    همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند
    متاسفانه مردم هم در سال 96 و 92 رئیس جمهور درست انتخابات نکردند

    نظرات شما -
    • 5

      زمان احمدی نژاد ولی نظام خوب انتخاب کرد الان هم یه چند ماهی هست که به لطف رد صلاحیتهای نظام خوبه رو انتخاب کردن هشت سال زمان احمدی نژاد ایران هنوز داره تاوان میده حالا هشت سال دیگه هم....این گوی و این میدان چهل و سه سال که به لطف انگلیس بابت انقلاب ایران مردم ایران دارن تاوان میدن انقلاب انگلیسی

  • عملکرد سازمان بازرسی کل کشور دیگر بدرد مردم و کشور نمی خورده/ باید تعطیل کنید
    0

    سازمان بازرسی کل کشور چگونه بر عملکرد ادارات نظارت می کند؟
    ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • ناشناس
    1

    دولت حسن روحانی به علت بی توجهی به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور باید در دادگاه محاکمه شود.
    دولت حسن روحانی از سال 1392 تاکنون هیچ کاری برای کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم، کشور و... نکرده است.

  • 3


    دولت حسن روحانی از سال 1392 تاکنون به جای حمایت از مردم ایران، وقت خود را صرف مذاکره بی مورد و بی ارزش با آمریکا، کشورهای اروپایی و... کرده است.
    دولت حسن روحانی از سال 1392 تاکنون به جای حل مشکلات از مردم و کشور، وقت خود را صرف مذاکره بی مورد و بی ارزش با آمریکا، کشورهای اروپایی و... کرده است.

  • 0

    چگونه است دروبین ها به خاطر جریمه پلاک خودرو ها را در سراسر کشور نشان می دهند ولی دزدی ها و قاچاقچیان و تروریست ها نشان نمی دهند چرا؟

  • 1

    متاسفانه در ایران وکیل، قانون و عدالت را رعایت نمی کند چرا؟
    مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور از طریق دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس حل نخواهد شد و حل نمی شود چون به خاطر که دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس 100 درصد خودشان عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند و بودند.

  • 0

    قیمت محصولات زامیاد با چراغ سبز مستقیم شورای رقابت، دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس افزایش یافته است.

  • ناشناس
    0

    در پاسخ به مسعود پزشکیان» نماینده مجلس
    مسعود پزشکیان نماینده مجلس مانند این دولت تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات مردم، کشور و... نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.
    این دولت متاسفانه در این مدت 8 سال کل دنیا را گرفتار کرده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • 1

    در پاسخ به ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز شنبه در دیدار جمعی از مسوولان وزارت بهداشت
    دولت ناتوان و عاجز باید به جوانان بی فرهنگ و بی شخصیت اشتغال و شغل ایجاد کند به خاطر که بیکاری هر شب دوذی می کنند و اموال عمومی مردم را در سراسر کشور غارت می کنند.

  • نکته دان
    1

    نه که بقیه خودشون وآقازاده هاشون تا حالا ازکشور نرفتن ،همتون سدوته یه کرباسید.حالا ازهم انتقادمیکنید تا بمردم بگید ماخوبیم .شما مجلسو دولت از ثابت نگهداشتن قیمت تخم مرغ نه جناب مرغ ناتوانید بعد مردم راباجنگ زرگری سرکارمیزارید.روحانی 40ساله که مهمترین اسرار امنیتی وسری کشوررا دردست دارد اگربداست پس خوب روپیداکنید که حتماوجودندارد

  • 0

    آقایان؛ خصوصی سازی را متوقف کنید
    خصوصی سازی در کشور و فقط به خاطر غارت کشور و دریافت پول لالی بوده است، نه توسعه اقتصادی کشور
    متامسفانه خصوصی در کشور تاکنون به نفع مردم و کشور نبوده است و هم عامل اصلی گرانی درسراسر کشور بوده است.
    خصوصی سازی در کشور فقط به نفع دولت و نمایندگان مجلس بوده است که پول دلالی دریافت می کنند.

  • 0


    قیمت خودرو تولید داخلی 100 الی 800 میلیون تومان نتیجه برجام مقدس بوده است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مملکت دوزد بازار همینه دیکه چون صاحب نداره قانونی توش وجود نه داره استاد دوزد باشد شاکردان هم دوزد میشونند هیچ کشور مثله کشور ما بی قانونی بی درو پیکر نیست لعنت خدا بر قدیمیها که از شکم سیری ارامش رفاه ارزانی زد زیره دلشون به این بدبختی بیچارگی افتادن مردم و نسلها

  • 0

    کارشناسان اقتصادی و مسئولان و... در زمان خصوصی سازی در کشور در شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی سازی در کشور بسیار عالی است پس چرا تاکتون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ اعتراضی نمی کنند، سکوت اختیار کرده اند.

  • 0

    عملکرد دولت، دولتمردان، مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نبوده است.

  • 0

    بعد از گذشت 42 سال اعتراف وزارت کار: ۵۰۰ هزار تبعه خارجی در دوران همه گیری کرونا از کشور خارج شدند
    حضور تبعه خارجی در ایران عامل اصلی بیکاری جوانان بوده است.

  • ناشناس
    0

    نماینده کارگران در شورای عالی کار از سال 1357 تاکنون حق و حقوق کارگران را در سراسر کشور پایمال و ضایع کرده است و تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارگران نکرده است و هنوز نمی کند و حق و حقوق کارگران دفاع و حمایت نکرده ست و هنوز هم دفاع و حمایت نمی کند چرا؟

  • 0


    بعد از گذشته 7 سال و 9 ماه وعده های دولت به بازنشستگان/ همسان سازی حقوق ها ادامه دارد؟ شرم آور است!
    بعد از گذشته 7 سال و 9 ماه وعده های دولت به بازنشستگان/ همسان سازی حقوق ها ادامه دارد؟ تاسف باراست!

  • ناشناس
    1

    دولت یا نمی‌تواند و یا نمی‌خواهد کاری برای حل مشکلات انجام دهد
    دولت یا نمی‌تواند و یا نمی‌خواهد کار جدی برای حل مشکلات اقتصادی انجام دهد و برنامه ای در این زمینه ندارد.
    در دوران جنگ تحمیلی اوضاع اقتصادی مردم بهتر بود!
    در دوران جنگ تحمیلی با وجود اقتصاد آسیب‌‌پذیری که داشتیم و هر روز در صادرات نفت مشکلاتی پیش می‌آمد و نیز پالایشگاه‌ها هدف حملات دشمن قرار می‌گرفت، چنان مدیریتی در جامعه اعمال می‌شد که مردم فشارهای اقتصادی را کمتر احساس می‌کردند. حالا با وجود گذشت این همه سال و پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور، چرا مردم باید این همه فشارهای اقتصادی را تحمل کنند؟

  • 0

    در موقع و زمان افزایش قیمت بنزین هم در رسانه ها اعلام کردند هیچ کالا، اجناس و... گران نمی شود ولی متاسفانه قیمت ها کالا، اجناس و... 10 الی 100 برابر شده است چرا؟

  • 1


    پرداخت 21 میلیون تومان وام به هر خانوار 3 نفره با کارت اعتباری سهام
    رئیس جمهور اعلام کرد، یک خانوار سه نفره دارای برگ سهام عدالت 500 هزار تومانی، میتواند تا 21 میلیون تومان اعتبار در قالب کارت اعتباری سهام عدالت دریافت کند.
    درپاسخ به رئیس جمهور
    و این در حالی است که شرکت مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون وام تعاون مبلغ میلیون تومان به بعضی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران واریز نکرده است و خودداری می کند چرا؟ هر روز هم از طریق رسانه ها اعتراض و شکایت می کنیم

  • ناشناس
    1

    ورود پیکر پاک۶۳ شهید دفاع مقدس به میهن +تصاویر
    صبح امروز پیکرهای مطهر ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس از مرز زمینی شلمچه به میهن اسلامی منتقل شدند. ‌
    مذاکره روحانی، ظریف، عراقچی و... با آمریکا و کشورهای اروپایی و... بی احترامی به شهدای ایران و شهید دوران مقدس بوده است.

  • 2

    حمله عناصر ضدانقلاب به عراقچی در وین
    حمله عناصر ضدانقلاب به عراقچی در وین
    معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین حضور دارد، هدف حمله عناصر ضدانقلاب قرار گرفت.
    حمله عناصر ضدانقلاب مورد حمایت اروپا و متحدانش به عراقچی در وین، اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به ایران بوده است.
    فرانسه و متحدانش از سال 1980 تاکنون به سرکردگی آمریکا از منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

    نظرات شما -
    • بارها تذکر دادیم
      1

      لطفا بحث را منحرف نکنید موضوع تخلفات اقای روحانیست......

  • مذاکره ایران با آمریکا و سه کشور اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود.
    5


    مذاکره ایران با آمریکا و سه کشور اروپایی و... در مورد صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بود.

  • ناشناس
    1

    مردم ایران در این مدت 8 سال به خاطر عملکرد، رفتار، سیاست نادرست و غلط دولت، مسئولین، دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از دین اسلام فاصله گرفتن

  • 13

    مذاکره روحانی، ظریف و عراقچی و... با آمریکا و کشورهای اروپایی، بی احترامی به خون شهدا بوده است و نه دفاع و حمایت از خون شهدا

    نظرات شما -
    • امیررضا
      0

      بازم تو نظر دادی تو کاسب تحریم هستی ننگ تو

    • ناشناس
      0

      تو اون روحی که با آسایش مردم ایران ناراحت شه!

    • ناشناس
      0

      مذاکره های کنونی رئیسی,باقری,امیر عبداللهیان و...چطور؟!

  • 0

    اصولگرایان بجای شعار به فکر مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و معیشت مردم باشند

  • افزایش ۶۹۰ درصدی قیمت مسکن در دولت روحانی
    0

    افزایش ۶۹۰ درصدی قیمت مسکن در دولت روحانی
    بررسی گزارش‌های رسمی حاکی از آن است که در دولت روحانی (از مرداد ۹۲ تا اسفند ۹۹) متوسط قیمت مسکن ۶۸۹.۶ درصد افزایش یافته است.
    افزایش ۶۹۰ درصدی قیمت مسکن در دولت روحانی
    بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن، متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی طی اسفند ماه ۹۹ به ۳۰ میلیون و ۲۷۴ هزار تومان افزایش یافته است.

  • 0

    برخی کارمندان، مسئولین، مدیران و مسئولان جواب تلفن نمی دهند.
    دولت، دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس پاسخگو نیستند.

  • 0

    چرا پرداخت حقوق 30 الی 60 میلیونی تومان مدیران و مسئولان و... مشکل بودجه ندارند ولی پرداخت وام تعاون یک میلیون تومان بازنشستگان مخابرات تهران بهانه های مشکل بودجه را و بهانه های مختلف در می آوردند.
    بیش از 15 الی 16 ماه است وام یک میلیون تومان به برخی بازنشستگان مخابرات تهران پرداخت نکردند چرا؟

  • 1


    بعد از توافق هسته ای و برجام قیمت خودرو و...به صورت غیر قانونی یافته است/ هنوز هم قیمت خودرو و... در کشور غیر قانونی است.

  • 0

    چه کسانی مرغ را گران می‌کنند؟ دولت، دولتمردان و مسئولان و در سایه سکوت نمایندگان مجلس!

  • 4


    حقوق 25 میلیونی مدیران، حرام است!
    بنده با سابقه کار 32 سال 7 ماه هر ماه برای اداره 240 ساعت کار کردم و بازنشسته شدم حقوق بنده7 الی 8 میلیون تومان است چرا؟

    نظرات شما -
    • لزگی اذری
      12

      منافق.اگه گرسنه هم بمونی نباید میگفتی. مدیران مدیر هستند تو کارگری و باید حقوق کارگری ببری

  • 3


    فرمانده کل سابق سپاه خواستار برخورد قضایی با دولت روحانی شد
    ناشی از "بی‌توجهی" دولت به مردم دانست و خواستار برخورد قضایی با دولت روحانی به ... در اعتراضات اخیر به گرانی بنزین دست‌کم ۱۴۳ تن کشته شده‌اند. ... فضایی که با بی‌تدبیری و بی‌توجهی به مردم، تصمیمی را بد اجرا می‌کنند و زمینه را ... امید" روحانی را دولت‌هایی خواند که «نسبت به خواست و مشکلات مردم بی‌توجه بودند

  • 0

    جنگ اقتصادی درسراسر کشور از سال 1397 شروع و آغاز شده است ولی متاسفانه دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس جنگ اقتصادی را جدی نگرفته است.
    دولت، مجلس، بخش خصوصی، هر سه عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند.

    خصوصی‌سازی درکشور عامل اصلی مشکلات مردم و گرانی در کشور بوده است.
    بخش خصوصی متاسفانه مردم ایران را گرفتار کرده است.
    بخش خصوصی متاسفانه کشور ایران را گرفتار کرده است.

    احساس تبعیض و فساد مردم را اذیت می‌کند
    نابرابری، احساس تبعیض و فساد مردم را آزار می‌دهد و بیشتر از فقرمادی اذیت کننده است.
    تبعیض و فساد چگونه شروع و آغاز شده است؟ از بی قانونی و بی عدالتی و بی نظمی و...!

  • 1


    حسن روحانی، رئیس جمهور، واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، بابت مشکلات مردم و کشور باید از مردم عذرخواهی کنند.
    روحانی و جهانگیری به خاطر مشکلات مردم و کشور باید از مردم عذرخواهی کنند.

  • 1


    تاسف بار است که مخابرات منطقه تهران از مهرماه سال 1399 تاکنون وام تعاون بازنشستگان واریز نکرده است چرا؟ هنوز هم هیچ خبری نیست!
    اعتراض بازنشستگان مخابرات

  • 1

    بازنشستگان مخابرات، مطالبات معوق خود را دریافت می‌کنند/ ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
    بازنشستگان مخابرات، مطالبات معوق خود را دریافت می‌کنند. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست خود با مسئولان وزارت ارتباطات و ...

  • 0


    گرانی در کشور چگونه شروع و آغاز شده است؟ از بی قانونی، بی مدیریتی و بی نظارتی، ناتوانی، کوتاهی و بی خیالی شروع و آغاز شده است.

  • مردم مظلوم ایران
    0

    همه مسئولین همین حالت را دارند ترابی خودش هیچی نداره ؟ اشک تمساح را نبینید همه غارت ایران هستند نماینده حماس میگوید 70 میلیون دلار ایران بما داده ،نصراله میگوید پول آب ما را ایران میدهدو....بدبخت وبیچاره ملت مظلوم ایران افتادند گیر یه مشت بی سواد وبی وجدان و...

  • ع.ا.ق.م۷
    0

    اگر ادعای این نماینده و سایر مدعیان در باره حسن و...محکمه پسند است!!!! پس نهادها ی ذیربط نظارتی از سال ۹۲ به بعد حتی دهها سال قبل از آن چه کار می کردند،؟؟؟؟؟(شورای نگهبان. مجلس و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و ...چرا وی را رد صلاحیت و...نکرده و آسانی به مردم شریف و نجیب ایران تحمیل گردند و وضعیت متعدد کشور را به ۵۰ و۶۰ سال قبل برگرداندند!!!! اگه این مدعیان راست می گوبید. و سند محکمی دارند.چرا حسن و امثال او را محاکمه و مجا زات نمی کنند و در حق و حقوق قانونی و‌معنوی و... جمعیت ۸۵ میلبونی فعلی ایرانی و صدهها میلیون ایرانی در آینده خیانت خواهد شد. با این اوصاف در صورت اثباط ادعای مورد نظر. حسن تا آخر عمرش نباید در هبچ نهاد و ارگان کوچک و بزرگ‌ حکومتی مقام‌و صندلی....داشته باشد.

  • مظلوم
    1

    نه مجلس داریم نه قانون داریم ونه ...انگلیس وروس سه مرحله ایران را خواستند از بین ببرن در دو مرحله قبلی چندان نتوانستند موفق شوند ولی در مرحله با دین ومذهب کم کم به هدفشان دارند میرسند زن اقازاده برای زایمان به انگیس میرود تا شناسنامه بچه را انجا بگیرد تا زمانی مردم به آگاهی کامل نرسند وضع همینطوراست جنگ زرگری جناح راست وچپ و اصولگرا واصلاح طلب را نبینیند همه سر وته یه کرباسند

  • ناشناس
    0

    چرا در مورد رءیس بزرگ که به گفته خودشون بچه هاش هیچ گونه فعالیت اقتصادی ندارن و هزینه خانواده انها رو پدر بزرگوارشون پرداخت میکند چیزی نمی گید

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    در زمان روحانی من بیشترین دلارو جمع اوری کردم. خیلی نوکرتم

  • جواد
    1

    مردم واقعا از مجلس ، مجلس خبرگان و صپاه و قوه قضائیه انتظار دارن که حقشون گرفته بشه و جلو این رانت خواری ها را بگیرن. بخدا دیگه هیچ دلیلی وجود نداره که گذشتشون بکنید. خون مردم رفته توی شیشه محض خدا کاری کنید. چرا این همه شهید دادیم. چن تا خانواده بی سرپرست شدن چن تا یتیم چن تا زندگی خراب شد ... این باید نتیجش باشه ... چرا بخاطر اروپا ما شهید بدیم . باید خودمون اجازه بدیم مواد مخدر از افغانستان ببرن اروپا تا واسه ما نقشه نکشن دیگه...

  • حامد
    0

    ما اینجا به همه شک داریم ..
    بله دوست عزیز به همه ..حتی ..

  • ضضضضضضققققق
    2

    ابوالفضل ابوترابی گفته: آقای روحانی بیش از ۷۰ بار سفر به انگلستان و اسکا تلند داشته است. و برای ما نماینده‌ها این سوال پیش می‌آید که مگر ایشان چقدر حقوق می‌گرفته که به چنین کشور های گران‌قیمتی بیش از ۷۰ بار سفر کردند؟...
    سوال (1) ما مردم : اگر ابوترابی ها و نماینده‌ها و مجلسی های قبلی و فعلی و... و ... راست می گویند. پس نهادهای ذیربط و ناظر و... در مدت 10 ساله اخیر ( به خصوص در تمام فرایند تایید و رد صلاحیت و رای اعتماد به وی، و انجام مراحل تحقیق و تفحص و... ) چه غلطی می کردند.؟؟؟
    سوال (2): حالا که به هر دلیلی نمی توانید، درخواست های مردم شاکی و نهادهای ذیربط و نظارتی... را برای اثبات تخلفات مورد نظر حسن و... به اجرا دربیاورید!!! و او را محاکمه و مجازات نمایید!!!! چرا این موارد را هر از چند گاهی رسانه ای و... می کنید؟؟ این کارها برای ما مردم چه فوایدی دارد؟؟؟؟!!!!!/
    سوال و نکته (3): چرا مکرر پشت سر کس و کسانی که مدتها است. در دل و قلب و ذهن و روح .... مردم مرده است، غیبت می کنید.. () خخخخخخخخ.... با این کارهاتان......

  • دکتر سید بیتا کسروی
    0

    بسیاری از فرزندان مسئولین درجه اول نظام در آمریکا و انگلیس و کانادا ساکن هستند و وضع مالی بسیاری خوبی از پول ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران را صاحب شده اند . موفق باشید عزیزان

  • 0


    حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال فقط به مردم دروغ گفته است.

  • ناشناس
    0


    اگر ایران در وین به دنبال لغو تحریم ها پس چرا با آمریکا مذاکره نمی کند/ تحریم ها از طریق کشورهای اروپایی و غیره لغو نمی شود

  • 2

    مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی از ابتدا به درخواست حسن روحانی انجام شده است، نه نظام

  • ناشناس
    0

    مذاکر، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین تاکنون برای مردم و کشور هیچ دستاوردی نداشته است.

  • ناشناس
    0

    نه که الان توی این شش ماه رییسی همه چیز درست شده و همه چیز ثابت مانده ارزان که پیش کش .نه که الان همه دامادها سر کار نیامدند.نه که اختلاص نمی شود.نه که رییس جمهور کار نشده تبلیغات

  • ناشناس
    4

    اینا که گفته شد جوک بود.

  • 0

    دریافتی حقوق مدیران بیشتر از 10 میلیون تومان حرام است.

  • ناشناس
    0

    لطفا بحث را منحرف نکنید موضوع تخلفات اقای روحانیست

  • ناشناس
    1

    فرانسه و اروپا از سال 1392 به خاطر صلح آمیز هسته ای درحال بازی سیسی با ایران هستند.

  • 0

    دریافتی نامشروع مسئولین جرم است.

  • ناشناس
    0

    یک روز حقوق مدیران معادل یک ماه حقوق کارگران!

  • کارشناس رسمی
    0

    همه آخوندها و پاسدارها دستشون تو یه کاسه است و هم پیاله هستند و در بدبختی ملت همشون شریکند، استثنایی در کار نیست

  • ناشناس
    1

    حسن روحانی درسیاست داخلی و هم سیاست خارجی ضعیف بود
    مسئولان باید نبست به وعده هایی که داده اند پاسخگو باشند.
    رفتار برخی مسئولان سابق نظام بازی در زمین دشمن بوده است.

  • امیررضا
    0

    همش چسبیدین به روحانی از سال ۵۷ همین جوری بوده هست آره انگار روحانی نبود بهترین زندگی میکردیم کسی دیگه می‌بود از این بدتر بود چرا خودتون به اون راه میزنین ۴۳ ساله همین جوریه

  • حجت الاسلام پناهیان
    0

    تا آن پنج هزار آقا زاده ساکن آمریکا هستند و تا وقتی که گرین کارت آمریکا در جیب مسوولین نظام مقدس شاهنشاهی آخوندی است، هیچکس دشمنی با آمریکا را باور نخواهد کرد.

  • دن کیشوت
    0

    بارها گفته ام که دولتهای آخوندی، سعودی و اسرائیل، هر سه دست نشاندگان انگلیس خبیث هستند، و خدا را شکر که هر دم، شاهد از غیب میرسد، این آخوندک هفتاد بار به انگلستان سفر کرده، چرا هفتاد بار سفر حج نرفته و یا به عتبات مشرف نشده، این همه رفت و آمد آخوندها به انگلیس برای چیست؟

  • ارسلان
    4

    همین الان بعد از گذشت مدت کوتاهی از عمر دولت جدید و ملاحظه عملکردها ، اظهارنظرها و وضعیت بازار و قیمت ها داریم می رسیم به نقطه ای که بگوییم خدا پدر آقای روحانی و دولتمردانش را بیامرزد.
    تاریخ خدمات جناب روحانی را قضاوت خواهد کرد.

  • روحانی مورد تایید شورای نگهبان
    2

    پس چرا روحانی دو دوره مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت؟

  • ناشناس
    2

    دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس در این مدت 8 سال عامل اصلی مشکلات مردم و کشور و غیره بودند.

  • ناشناس
    2


    عملکرد و رفتار حسن روحانی در این مدت 8 سال مانند یک دیکتاور بود

  • ناشناس
    1

    ایشان در آمد نجومی را صرف خوشگذرانی کرده و بقیه مسئولان برای زمین و خانه و کارخانه و خودرو هزینه میکنند و باعث تورمی چنین شده اند

  • ناشناس
    2

    اگر همه تحریم ها هم لغو شود باز هم مشکلات مردم و کشور حل نمی شود.
    اگر همه تحریم ها هم لغو شود باز هم مشکل ایران با آمریکا و متحدانش حل نمی شود.

  • یوناتان
    2

    روحانی و دولتش رفتن به موزه عبرت خواهشا براش آبرو درست نکنید همینکه تا این لحظه هیجا راهش ندادن به امور حکومتی خودش کلی حرف و حدیثه 8 سال مملکت رو به تباهی کشوند

  • ناشناس
    6

    ما چه میدانیم ، شاید برای زیارت تشریف میبرند

  • چرا
    1

    چرا انگلیس؟!

  • ناشناس
    1

    روحانی مورد تایید شورای نگهبان/ باید در مورد ناتوانی روحانی در این مدت سال و در مورد مشکلات و کشور برجام وغیره پاسخگوی باشد

  • اعتراض
    0

    دریافت پول بابت خدمت سربازی توسط سازمان تامین اجتماعی به خاطر اهانت ها و خیانت های دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

  • 2

    روحانی مورد تایید شورای نگهبان/ باید در مورد ناتوانی روحانی در این مدت 8 سال و در مورد مشکلات و کشور برجام وغیره پاسخگوی باشد

  • بابائی
    1

    ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۰:۳۴
    ترامپ قاتل !
    ترامپ، پامپئو، هر دو به همراه ارتش تروریست آمریکا مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در فرودگاه بین المللی بغداد شده اند.

  • 1

    به نظرم غربگرایان مدعی اصلاح‌طلبی در کشور با ارسال پالس‌های ضعف و ناتوانی به گرگ‌های درنده‌ای چون ترامپ، کشور را ضعیف جلوه دادند و همین او را به توهم واداشت که در صورت ارتکاب جنایت، ایران قادر به پاسخگویی نیست. دستگاه قضایی نباید از کنار این زمینه‌سازی داخلی برای آن جنایت به آسانی بگذرد.

  • 2

    سلام و درود خداوند بر شرف و غیرت ملت عراق که در پایان مهلت قانونی خروج اشغالگران آمریکایی، با تظاهرات میلیونی خود با فریاد مرگ بر آمریکا خواستار خروج تمامی اشغالگران غربی از کشورشان شدند. راهی جز این وجود ندارد که تا پایان خروج اشغالگران شیطان صفت لحظه‌ای توقف نداشته باشند.

  • 2

    خریدن یک کلیو میوه درجه پست برای برخی از اقشار محروم جامعه آرزو شده است. خدا از دولت و دولتمردان قبل نگذرد که با سوءمدیریت و ترک فعل‌های خود چنین وضعیتی را به وجود آوردند. این افراد باید محاکمه شوند.

  • 0


    ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۳
    دادستان نیویورک ترامپ را احضار کرد
    دفتر دادستان نیویورک تأیید کرده است که احضاریه‌هایی برای دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده و دختر و پسرش ارسال شده است.

  • ناشناس
    3

    جناب آقای حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور
    سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه با آمریکا بوده است و نه مذاکره ، گفت وگو، ملاقات ، دیدار و همکاری با آمریکا
    چون آمریکا از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

  • فتاحی
    2

    بابا به جنایت جاسوسی که بانی این جنایت شدند رسیدگی کنید.
    روحانی باید به سزای اعمالی که در حق من روا داشته برسد ، نمیتونست چرا فریبمون داد ،

  • عشق من دونالد
    3

    ترامپ عزیز با تمام وجود دوستت داریم

  • ایثارگر
    0

    خداریشه حسن فریدون تابع ملکه فراماسونهارابکند؟خیانت بدتراز مغول:انگلیسی1فروش64تن طلبه همپالگیهای سرمایه خوارش ازخزانه ملت مظلوم؟هدیه60میلیارددلاربه واردکنندگان غذایی سگ. خسارت میلیارد به سوخت نیروگاه اتمی وتحویل بدترین تحریم وتو بیسابقه؟انصافانه هرموجودی چنین خساراتی به جایزه. اولین اقدام حلق اویزکردن چنین خائنی بود

  • عدالت
    1

    تنها روحانی نباید بازخواست شود، کسانیکه صلاحیتش رو تأیید کردند و اونکه حکم ریاست جمهوریش رو امضاء کرد هم باید محاکمه شوند.

  • غریبه
    0

    مردک یک کارمند عادی استخدامی شرکت نفت هر ماه بیش از پنجاه میلیون تومان حقوق میگیره چرا خودتون به اون راه می زنید ؟؟ شما خودتون در چهار سال نمایندگی چقد از شرکت های خودرو سازی بابت طرح ممنوعیت واردات خودرو میگیرید ؟؟ شماها ملک میخرید اون مسافرت رفته

  • علیرضا
    1

    سلام.اگراین مطالب صحت دارد واقای حسن وحانی و۷۰نفر دوتابیعتی درحاکمیت وجود دارند ویا داشته اند!وزارت اطلاعات وشورای نگهبان چه میکردند!ایا انها انقدر نفوذدارند که استعلامات راهم!!!°°

  • آشنا
    0

    من هر موقع برای خرید میروم احساس میکنم جز اصحاب کهف هستم و از خواب چند صد ساله بیدار شده ام و از این همه پیشرفت شتابان قیمتها حیران میشوم ربطی هم به قبلی و بعدی ندارد تا یاد دارم همین بوده و خواهد بود .

  • ناشناس
    1

    رفته بود دوره مردم فریبی خودشو تکمیل کنه ویااینکه شعبه ۲ کلید سازی درانگلیس افتتاح کنه به هرحال خداش ازش نگذره مردمو بدجوری به پوست واستخوان تبدیل کرد

  • ناشناس
    0

    اگر بحث محاکمه باشه،روحانی انگشت کوچک این زالوصفتان هم نمی شود،همه باید محاکمه بشن برای خسارت های که از زمان جنگ عراق و ایران و تا ماجراجویی الان در منطقه به ملت وارد کرده اند.چون سازمان ملل عراق را شروع کننده و مقصر جنگ اعلام نکرده است

  • ناشناس
    0


    حسن روحانی خیانتکار، جنایت های آمریکا و کشورهای اروپایی در جنگ تحمیلی هشت ساله وغیره را رها کرد و همه جانبه با امریکا و کشورهای اروپایی مذاکره و همکاری کرده است چرا؟

  • 0

    وقتی برخی افراد بی ادب و بی فرهنگ و بی شخصیت در داخل کشور از جنایت های آمریکا و متحدانش دفاع و حمایت می کنند از ترامپ تشکر و قدردانی هم می کنند.

  • 0

    عتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی، حمایت از این جنایتکاران جنگی است.

  • امیر محمد
    0

    شما را به خدا انتقام ملت را از این دوتابعیتی ها که عمده کارشان خدمت به کشوری بود که تبعه دوم آن بودند حالا انگلیس یا هر کس کشور دیگری
    بگیرید وکاری کنید که دیگر این دوتابعیتی ها نتوانند راس امور کشور باشند

  • بابائی
    0

    دخالت و مداخله انگلیس وغیره در امور ایران به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و بی خیالی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
    دولت حسن روحانی در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی، مسئولین، مدیران و مسئولان و برخی مجلس 100 درصد به کشور اهانت و خیانتکار کرده است.

  • ناشناس
    1

    جناب نماینده نما -- یه نگاه به بودجه ۱۴۰۰ بنداز ببین چقد بودجه مملکت خرج جامعه المصطفی و حوزه که معلوم نیست کارشون غیر از هزینه چی هست و صدا و سیما بی خاصیت میشه ؟؟ بعد گیر بده به حقوق روحانی

  • روحانی هیچ عرضه ای نداشت.
    0

    کاشکی تمام رییس جمهور های زنده از خاتمی و احمدی نژاد و روحانی و وزیرانشون را با هم در یک دادگاه صالحه به جرم بی عرضه گی و خیانت به ملت ایران و ایجاد تورم و گرانی و بدبختی محاکمه می کردند. تا مقداری از بار غم ملت کاسته شود.

  • غریبه
    0

    اونهایی که به رفسنجانی و روحانی فحاشی میکنند یا خیلی بچه و کم سن و سالند یا خودشون به کری و کوری زدند و تنها باند بازی و جناح بازی براشون مهمه .... هشت سال جنگ همین روحانی و رفسنجانی و موسوی بودند که کشور را مدیریت کردند !! تا حالا از خودتون پرسیدید افرادی مثل جنتی و احمد خاتمی و علم الهدی و ذوالنوری و امثال اینها که العان به همه حمله میکنند اون موقع کجا بودند ؟؟؟ منتظر فرصت و سفره انقلاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها