محکومیت قطعی «حمید رسایی» به دنبال نشر اکاذیب علیه ناطق نوری

وکیل حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری از به نتیجه رسیدن شکایت موکلش از حمید رسایی به دلیل ایراد اتهاماتی در خلال رسیدگی به پرونده اکبر طبری خبر داد و گفت: حمید رسایی به "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی " در دادگاه بدوی محکوم شد که در دادگاه تجدیدنظر دادسرای ویژه روحانیت نیز عینا تایید گردید.

محکومیت قطعی «حمید رسایی» به دنبال نشر اکاذیب علیه ناطق نوری

سال گذشته بود که حمید رسایی در حین برگزاری دادگاه های اکبر طبری، با انتشار رشته توییتی اتهاماتی را علیه حجت الاسلام ناطق نوری مطرح و مدعی شد طبری با حمایت و اعمال نفوذ علی اکبرناطق نوری فرماندار نور و سپس با همان شیوه وارد قوه قضاییه شده است. 

این مطالب واکنش رییس دفتر حجت الاسلام ناطق نوری را در پی داشت. وی ضمن رد تمام این ادعاها و اعلام اینکه اساسا اکبر طبری هیچگاه فرماندار نور نبوده، اظهار داشت که نه تنها حجت الاسلام ناطق نوری هیچگونه ارتباطی اعم از کاری یا شخصی با اکبر طبری نداشته بلکه در زمان حضور وی در قوه قضاییه چند بار مخاطرات حضور این فرد در آن مجموعه را به مسئولین ذیربط تذکر داده بود و همچنین اضافه کرد که علی رغم روحیات حجت الاسلام ناطق نوری، این بار قصد سکوت نداشته و شکایت می کنیم.

حال پس از گذشت بیش از یکسال، حمید رسایی به جرم «نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی» محکوم شده و حکم وی قطعی است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    1

    مجازات مرتکب حتماً جزای نقدی یا حبس تعلیقی است! محکوم علیه به حق یا ناحق در فضای عمومی و علنی آبروی شاکی را برده آنوقت حداکثر به پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شود این چه دردی از زیان دیده دوا می کند جز رفتن آبرویش؟!

    نظرات شما -
    • خدا
      0

      تو نگران ابروی ناطق نباش که خیلیم بی ابروست نزد من

  • غریبه
    1

    کاش حکم اعدام میدادن ..... حیف هوا که این موجود تنفس می کنه

  • پرسش علمی
    0

    چرا آخوندها تا این حد مشغول نشر اکاذیب هستند؟

  • سرباز کوروش
    0

    هم شاکی و هم متشاکی، در کل هرکسی که لباس تزویر تنشه، باید از ایران بریزیم بیرون...

  • شهرام.ر
    0

    یک از یک ....تر هستند.

  • حسنی
    0

    اقای رسایی و نشر اکاذیب !!!!

    دیگه باید به کی اعتماد کرد ؟؟؟

  • محسن
    0

    امثال رسایی افتضاحات خودشون رو هم میخواهند یه جوری با بازی جناحی به حزب مقابل منتسب کنند. از بس با تریبون یک طرفه هر چه خواستند دروغ گفتند و تهمت زدند به یاوه گویی عادت کردند. البته یادمان باشد قبل از انتخابات آقای رسایی رو در تلوزیون به عنوان یکی از یاران آقای رئیسی و به عنوان یک چهره مثبت نشان دادند

  • ستارخان
    0

    دادگاهویژه روحانیت!!!!!!!! خودی ، غیر خودی

  • ناشناس
    1

    این چه دادگاهی هست تمام صحبت های اقای رسائی درست است وقتی ناطق رئیس مجلس بود پسران ایشان با حکم مجلس هزاران هزار یارد پارچه قاچاق وارد ایران میکردند تمام زیر خاکی های ورامین وسیله پسران ایشان شبانه کشف وبرداشت شد و خیلی جرائم دیگر که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کاملا میدانند الان هم مثل سلاطین در لواسان در کاخ سکونت دارد اگر دقیقا به جرایم ایشان و فرزندان ایشان و واسطه او برادرش احمد رسیدگی شود حتم بدانید باید همگی بروند بغل دست باجناقش اقای طبری در زندان اب خنک بخورند .

  • ماس موس
    0

    همش فیلمه زرررشک.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها